Aihe: Ibanez rg 750
1
maggot
06.09.2005 20:42:12
Eilen ostin ko.kitaran ja tänään sain sen kotiini (säätivät sen kaupassa kuntoon) mutta olisin halunnut tietää, että milloin ko. kitaraa valmistettiin. Katselin Ibanez registerin sivuilta tuota date your ibanez osiota, mutta se ei juurikaan valaissut asiaa. Kyseessä siis Ibanez rg 750, mikityksenä ibzusaF2 tallassa, keskellä ibzusaC2 ja kaulassa ibzusaF2. Kaulan liitos on perinteisempää mallia eli ei aanj. Otelauta ruusupuuta ja "hainevä" tyyliset otelautamerkit. Sen tiedän että kitara on tehty japanissa. Sarjanumero on f001742. Niin eli milloinhan mun uusi kitara on tehty? Kiitokset taas avusta.
"reality is a very fragile thing after all..."
Kimmo72
06.09.2005 20:50:10 (muokattu 06.09.2005 21:04:42)
Taitaa olla, jollen ihan väärässä ole, jotain kasariluvun ibanezejä. Kaverilla on sähkönsininen RG760. Hainevät myöskin otelaudassa. Käsittääkseni, ainakaan tuota 760 mallia ei juurikaan suomesta montaa löydy. On muuten todella laadukas keppi.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
maggot
06.09.2005 20:58:17
Vaikuttaa kyllä todella hyvältä, tosin en hirveesti oo tänään ehtiny soittamaan mutta tuntuma on tosi jees. Tosin säätivät liikkeessä kielet hitusen liian korkeelle otelaudasta mun makuun mutta eiköhän niihin totu. Tämä yksilö on musta väriltään ja ihmettelen kyllä, aivan mielettömän hyvässä kunnossa, liekö ollut jollain vain kotikäytössä. Ei kolhun kolhua ja vain pieniä naarmuja siellä täällä jotka näkee vain valoa vasten. Melko samantien ajattelin eilen että tää on mun uusi kitara kun näin sen kaupassa ja vakuutuin testauksen jälkeen lopullisesti.
LaXu
06.09.2005 20:59:35
Veikkaisin, että kitarasi on vuosimallia 1990. Hyvän kitaran ostit.
maggot
06.09.2005 21:07:46
Kiitos! On hyvä mieli itselläkin, olen kyllä tosi tyytyväinen että päädyin tohon. Arvoin nimittäin myös noitten uusien prestige sarjalaisten suhteen mutta päädyin lopulta tuohon. Nyt omistan sitten tuon sekä rg420fa:n dimarzion evolution tallamikillä varustettuna. Enköhän mä noilla pärjää kun itsekseni kotona rämpyttelen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)