Bassolow 04.09.2005 18:32:59 | |
---|
Saksassa myytäisiin vuoden 1974 p-bassia 888 brittien punnalla(~1300e?). Jos uskaltaisin, niin tilaisin sen, mutta kun ei oikein riitä luottamus eikä uskallus sellaiseen hommaan. |
hollstro 04.09.2005 18:39:12 | |
---|
Saksassa myytäisiin vuoden 1974 p-bassia 888 brittien punnalla(~1300e?). Jos uskaltaisin, niin tilaisin sen, mutta kun ei oikein riitä luottamus eikä uskallus sellaiseen hommaan. Jos se on liike jota sitä myy niin siitä vaan. Sen voi aina palauttaa jos on susi. Olen itsekin ostanut 2 bassoa ulkomailta ja olihan tässä Juki 68:kin tilannut Presarinsa oikein Ruåttista. Mulla on muutamia tuttuja jotka on tilanneet paljonkin ja poikkeuksetta homma on ollut ihan bueno. |
absqua 04.09.2005 18:55:30 | |
---|
Kiitos. Joo, täältä sen bongasin ja kävin eilen Porista hakemassa. Hieno presari kyllä. Mukavan tumma otelauta. Soiko hyvin? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hollstro 04.09.2005 20:07:38 | |
---|
Hieno presari kyllä. Mukavan tumma otelauta. Soiko hyvin? Kyllä soi. Soi tasaisen vahvasti kaikista asemista, dead spotteja ei ole ollenkaan. Hyvä työkalu. Otelauta on tosiaan todella tummaa ruusuputa. |
absqua 04.09.2005 21:05:31 (muokattu 04.09.2005 21:09:31) | |
---|
Kyllä soi. Soi tasaisen vahvasti kaikista asemista, dead spotteja ei ole ollenkaan. Hyvä työkalu. Otelauta on tosiaan todella tummaa ruusuputa. Hieno homma! Asiapeli siis. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
haukka_ 04.09.2005 23:11:16 | |
---|
Itse olen kyllä onnistunut hommaamaan GASin tuohon Fenderin uuteen Big Block Presariin... http://namm.harmony-central.com/SNA … t/Fender/PR/Big-Block-P-Bass-lg.jpgOmasta mielestäni ainakin juuri yksinkertaisen kaunis yksilö. Hintakaan ei sinänsä ole päätä huimaava kun ovh näyttää pikkuisen päällä 1000 dollaria ja nettikaupoissa on nähny tuota ihan alta 800 dollarin. Leppäbody, vaahterakaula ja ruusupuu otelautahan tuossa olisi. Sitten tuo pelkästään Big Blockia varten tehty tupla-jazz mikki. Alhaisen hinnan varmaan selitää, että Meksikon tehtaassa on tuotanto. Ei kellään sattuisi olemaan omakohtaista kokemusta kyseisestä pelistä? human, all too fucking human. |
Hullu basisti 05.09.2005 14:36:58 | |
---|
...kele pitikin lukea tää topikki. Nyt on taas presari käässi päällä (on ollu vaihtelevasti aina siitä asti kun olen sbassoa rämpytellyt). Uutena saa vasureita vielä lempiväreilläni eli mustana ja sunburstina. Kun vaan osais päättää kumman värinen. Mistä rahat moiseen peliin; hinta Suomessa varmaan siellä 1100 - 1450 euron välillä + tietty vasurilisä? Missähän näitä myydään vasureina Suomessa? "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
balzary 05.09.2005 14:40:14 | |
---|
Missähän näitä myydään vasureina Suomessa? Tolla budjetilla kannattaa varmaan jo lähestyä soitinrakentajia. Vasuri tuskin maksaa yhtään enempää. Kaupoissa noita näkee todella harvoin. |
Hullu basisti 06.09.2005 06:25:42 | |
---|
Tolla budjetilla kannattaa varmaan jo lähestyä soitinrakentajia. Oon joskus harkinnut asiaa, esim. JAK kiinnostais. Vasuri tuskin maksaa yhtään enempää. Kaupoissa noita näkee todella harvoin. Joo, vasurit on aika kiven alla. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
sirdickyj 06.09.2005 12:13:09 (muokattu 06.09.2005 12:13:22) | |
---|
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
2541 06.09.2005 12:17:45 | |
---|
...puhumattakan tosta soittajasta! Siistein jätkä ikinä, karvat ja kaikki. Ja toi liivi ja sen myötä niiden karvojen presentaatio. Ray Shulman oli Gentle Giantin könsikäs. |
sirdickyj 06.09.2005 13:44:55 | |
---|
Ray Shulman oli Gentle Giantin könsikäs. Jahas, ilmankos Arva laitto sen kuvan. Olis pitäny Arvata...siisti jätkä silti. Varmaan ihan kunkku soittaja. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Teijo K. 06.09.2005 15:46:08 | |
---|
Jahas, ilmankos Arva laitto sen kuvan. Olis pitäny Arvata...siisti jätkä silti. Varmaan ihan kunkku soittaja. No aivan ygönen. Sbasson lisäksi viulua, akustista kikkaraa ja trumpettia. Esimerkiksi. Paras soundi ever! Munsta. |
sirdickyj 06.09.2005 16:06:29 (muokattu 06.09.2005 16:06:39) | |
---|
No aivan ygönen. Sbasson lisäksi viulua, akustista kikkaraa ja trumpettia. Esimerkiksi. Paras soundi ever! Mistä kannattais alottaa tsekkaus? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Teijo K. 06.09.2005 16:10:26 | |
---|
Mistä kannattais alottaa tsekkaus? Heh, varoitan nyt virallisesti ensin, että progeluokituksessa GG menee vähän niinku jos Kansas ilmoittaisi, että se on polttanut progea, mutta ei ole vetänyt henkeen niin GG olisi paatunut progenarkkari. :) Just tuossa Jukille suosittelin Three Friendsillä aloittamaan. Se on sellainen että pääsee heti jyvälle mikä on homman nimi, mutta ei vielä pahinta kieroilua vielä. Munsta. |
2541 06.09.2005 16:41:19 (muokattu 06.09.2005 16:45:07) | |
---|
Aloita livelevyllä "Playing The Fool". Siinä on mielestäni paras bassosoundi Shulmanilta. Onhan ne biisitkin ihan kivoja!;) EDIT: Sitä paitsi Three Friendsillä se soittaa vielä Mustangilla.:) |
Teijo K. 06.09.2005 16:49:37 | |
---|
Aloita livelevyllä "Playing The Fool". Siinä on mielestäni paras bassosoundi Shulmanilta. Onhan ne biisitkin ihan kivoja!;) EDIT: Sitä paitsi Three Friendsillä se soittaa vielä Mustangilla.:) Siinä se taas nähdään. Sama perussoundi kuitenkin joka levyllä, enemmällä tai vähemmällä säröllä vain. Livelevyt on kyllä melko murakan kuuloisia ja toi Playing the Fool on hieno näyte soittotaidosta. Munsta. |
2541 06.09.2005 17:47:50 | |
---|
Siinä se taas nähdään. Sama perussoundi kuitenkin joka levyllä, enemmällä tai vähemmällä säröllä vain. Livelevyt on kyllä melko murakan kuuloisia ja toi Playing the Fool on hieno näyte soittotaidosta. The Missing Piece -levyllä soundi on vähän toisenlainen, oiskohan soitettu Jazz Bassolla? Ja samoin Civilianilla, itse olen kuulevinani joissain biiseissä 8-kielisen soundia? Pitäis varmaan kysyä Raylta itseltään GG-sivujen kautta...:) |
Teijo K. 06.09.2005 18:16:46 | |
---|
The Missing Piece -levyllä soundi on vähän toisenlainen, oiskohan soitettu Jazz Bassolla? Ja samoin Civilianilla, itse olen kuulevinani joissain biiseissä 8-kielisen soundia? Pitäis varmaan kysyä Raylta itseltään GG-sivujen kautta...:) Kysypä. ;) Mie en uskalla, tota. Missä sitä kasikielistä siusta, siis missä piiseissä? Mie en erota, mutta sehän nyt ei sano vielä yhtään mitään. Munsta. |
Kysypä. ;) Mie en uskalla, tota. Missä sitä kasikielistä siusta, siis missä piiseissä? Mie en erota, mutta sehän nyt ei sano vielä yhtään mitään. Juuri kuuntelin pitkästä aikaa Civiliania ja nyt on tosiaan vaikea sanoa. Bassosoundissa on tuolla levyllä aika paljon sellaista hifi-diskanttia mukana (tulee Alembicin soundi mieleen), joten voipi olla, että se hämää. Aikoinaan kirjoitin sähköpostia GG -sivuille ja niinkuin kyselin, että oisko kasikielistä käytetty ja ne perkeleet sitten laittoivat sen faktana sinne!:) Noh, toivottavasti tämä asia joskus selviää, muuten ei saa öitä nukuttua rauhassa. :) |