Lou 28.05.2003 11:27:45 | |
---|
Hei. Mulla on Ampegin nuppi ja ajattelin ostaa Ampegin kaapinkin. Ajattelin vaan että onko se edes mahdollista että pärjää pelkästään yhdellä 2x10 kaapilla? Kun en ole ikinä tuollaisella soittanut. Voiko hyvä 2x10 olla parempi kuin vähän huonompi 4x10? Kun ajattelin tuollaista BXT210 joka kyllä näyttää aivan loistavalta, 400w yms. mutta voiko tuollaisella pärjätä? kiitos. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Pallisti 28.05.2003 12:49:07 | |
---|
Hei. Mulla on Ampegin nuppi ja ajattelin ostaa Ampegin kaapinkin. Ajattelin vaan että onko se edes mahdollista että pärjää pelkästään yhdellä 2x10 kaapilla? Kun en ole ikinä tuollaisella soittanut. Voiko hyvä 2x10 olla parempi kuin vähän huonompi 4x10? Kun ajattelin tuollaista BXT210 joka kyllä näyttää aivan loistavalta, 400w yms. mutta voiko tuollaisella pärjätä? kiitos. Riippuu tietysti siitä, että mitä se sun pärjääminen meinaa. Kyllä 2x10 kaapilla voi hyvinkin pärjätä. |
M.Hanski 28.05.2003 18:14:17 | |
---|
Mulla on Ampegin nuppi ja ajattelin ostaa Ampegin kaapinkin. Ajattelin vaan että onko se edes mahdollista että pärjää pelkästään yhdellä 2x10 kaapilla? Itse olen pärjännyt vallan mainiosti 2x10":lla, mutta toisaalta soittamillani keikoilla ei ole tarvinnut kummoistakaan backlinea. Mikä Ampegin nuppi sulla on? Keikkailetko paljon, ja jos keikkailet, niin millaisissa paikoissa? Tulisiko kaappi pelkästään omaksi monitoriksi? |
Lou 28.05.2003 22:10:46 | |
---|
Nuppi on b2r ja keikoille en omia kamoja kamalasti vie joten tarvis olla sellanen että se kuuluisi reeneissä. Pointti periaatteessa oli se että olin ostamassa 4x10 kaappia mutta sitten jotenkin tuli mieleen tuo 2x10, mutta mietin vain että onko se mahdollista että 2x10 kaapista saa ääntä ulos siten että se myös kuuluu.. Ja Ampeg BXT on 4ohm joten en saisi kun sen yhden 2x10 kaapin kiinni niin mietin että riittääkö se. Bändini soittaa kovaa ja basso pitäisi saada kuulumaan. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Esko Deel 29.05.2003 09:14:01 | |
---|
Saattaa sillä pärjätä. Soundipuoli tosin saattaa kääntyä kovilla volilla honottavaksi ja aina saa miettiä, että kauankohan elementit kestää. Osta joku 15-tuumainen lisäkaappi treeneihin niin se auttaa jo kummasti, jos kovaa soitatte. Sanomattakin selvää... |
Jesus Muerte 02.06.2003 14:44:49 | |
---|
Miten olisi 2*12"? Itsellä on tällä hetkellä tuollainen kaappi ja hyvin on ääntä lähtenyt. |
JKO 04.06.2003 22:20:34 | |
---|
Mulla oli ennen marshallin 4x10 jonka olen vaihtanut ampegin classic 2x10- kaiuttimeen. ampegin 2x10 kaiuttimesta lähtee PALJON isompi ja syvempi ja myös pehmeämpi ääni kuin marshallistani ikinä. Suosittelen ostamaan paremman 2x10 kuin huonomman 4x10. Ampegin ostoa ei varmaan voi katua. |
Ehkä realistisempi vaihtoehto olisi kaksi kappaletta 2x10" kaappeja kuitenkin. Yksi 2x10 riittänee reenailemiseen mutta luulen että keikoilla alkaa tulla raja vastaan. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää.
-Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |