Aihe: OLP-musarit
1
HeavyMachinery
03.09.2005 12:41:36

Kuka omistaa kyseisen soittimen ? Onkos se aktiivi vai passiivi ? *Mitä eroa elektroniikassa tavan musariin ?
Minä tiedän - siis pelkään !
M-Q
03.09.2005 21:30:32
Kuka omistaa kyseisen soittimen ? Onkos se aktiivi vai passiivi ? *Mitä eroa elektroniikassa tavan musariin ?

Passiivi se on. Mun OLP:ssä ainakin on volume mikin molemmille keloille. Tai oli, koska vaihdoin siihen uuden mikin ja laitoin aktiivielektroniikan. Pätevä peli.
Loppu tulee, varmasti. -B.B. Korhonen
MakkeJ
06.09.2005 10:24:25

Mulla on 5-kielinen OLP. Ihan pätevä peli se on vaikkakin mulla on hieman ongelmia kaulan elämisen kanssa, mutta niin oli aikaisemmin mun 4-kielisessä OLPissakin. Tykkään pitää kieliä matalalla.
Mikki on aika hyvä passiivimikiksi mutta potikat voisi vaihtaa. H-kieli soi todella hyvin.
loud´n proud
HeavyMachinery
06.09.2005 10:29:22

Perhana kun noi on loppu kaikkialla maahantuoja mukaan lukien... Joutui ny sitten ostaa presarin ensi hätään :)
Minä tiedän - siis pelkään !
John Jason.
09.09.2005 15:13:01
Multa löytyy kans perus 4 kielinen olppi ja on siin mun mielest hinta/laatu suhde kohillaan. Jonkun verran sitä saa säätää ensin alkuun mut siit kyl ihan hyvän. En myy pois.
\"I´m the LizardKing I can do anything\"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)