Aihe: Soiko korvissa?
1
Killer J
04.06.2003 22:50:50
Tulipas vain mieleen kysäistä, että soiko teillä ikinä korvissa? Siis tinnittääkö ankarasti? Itselläni mystisesti soi, vaikka olen aina käyttänyt reippaanlaisesti kuulosuojaimia.
jannu
05.06.2003 00:15:46
Vinkuu silleen hiljaa. Tuli otettua nuo korvatulppajutut todesta vähän turhan myöhään... :(
poppamies
05.06.2003 08:03:44

Tulipas vain mieleen kysäistä, että soiko teillä ikinä korvissa? Siis tinnittääkö ankarasti? Itselläni mystisesti soi, vaikka olen aina käyttänyt reippaanlaisesti kuulosuojaimia.

No kyllä treenien jälkeen tuppaa aina jonkun aikaa tuo viritys taajuus soida muttta ei mitenkää jatkuvasti.
Muuten yks toinen paha tinnituksen aiheuttaja, ja salakavala sellainen on korvalappustereot, siinä ei mitkään kuulonsuojaimet auta.
"G-strings are for strippers"
Nelikielipiru
05.06.2003 09:15:06

Joo soi ja paljon. Tinnitus voi alkaa koska ja missä tahansa kun itse se haluaa. Todella ärsyttävää. Joten yritetään olla sitten vaikka varottava esimerkki, käyttäkää niitä kuulosuojaimia. Jos ette ennen ole käyttäny niin lukekaa viesti uudestaan.

NM. useat yöt valvoneena.
Sleeper
05.06.2003 12:20:43
"Rock, Pop, Alternative"?

Yleisin syy tinnitykseen (no henk.koht. ainakin) on musiikin kuuntelu liian suurella voljyymillä.

Ja kyllä tinnittää. Vinkuu oikein selvästi, ja musiikki on ainoa syy. Että ottaakaahan lapset varovasti niitten PODien ja VAMPpien kanssa, kun soittelette kuulokkeet päässä. Earit kun pistää päähän, niin sitten vasta alkaakin huutamaan.. kele..
Tripping through the life fantastic. Lose a step and never get up
kid ego
05.06.2003 12:48:53
Killer J: Tulipas vain mieleen kysäistä, että soiko teillä ikinä korvissa? Siis tinnittääkö ankarasti? Itselläni mystisesti soi, vaikka olen aina käyttänyt reippaanlaisesti kuulosuojaimia.

Mulla soi korvakäytävissä vain kasarihevi.

Äh, miksi mä aina pilaan kaikki keskustelut?

PS. En kärsi tinnituksesta.
Do you really want to funk with me?
ganesha
05.06.2003 12:59:23
omatunto se vain siellä korvissa tinnittää...
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
rockprinsessa
06.06.2003 19:22:40
välillä vähän...
You will feel every shockin' sensation!
thomasdolby
06.06.2003 20:48:48
Moi!

Korvalappu stereot aih. kyllä minulle kans tinnitusta
Mutta soittaessa olen käyttänyt jo jonkin aikaa Elacin
korvien mukaan valettuja kuulosuojaimia.
Ne on todella hyvät.
kannattee kerätä jonkunlainen porukka ja tilata useammat niin saa vähän alennusta.
kestävät muuten jokapäiväisessä käytössä 5 vuotta.
maks, n. 150 E /pari.
mathias
06.06.2003 21:36:20
Aina silloin tällöin korvissa vinkuu. Menee pois yhtä yllättävästi kuin tuleekin.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)