Aihe: Jacksonit ja ESP:t
1 2 3
ingle
04.06.2003 14:39:31
Mulla on ESP LTD Kirk Hammet Signature KH-502 ja se on sika hyvä. Oon päättäny että ikinä en osta mitään muuta merkkiä, kuin ESP:tä
If assholes could fly, this place would be an airport.
North
04.06.2003 23:32:35
Mä kävin Musamaailmasta poistamassa tänään Jacksonin DXMG:n ja on mun mielestä sa*tanan hyvä!
Ennen mulla oli tai siis on edelleenki Jacksonin RX10 jossa on aika paksu kaula,eli mulle aika pa*ka homma kun on niin lyhyet sormet mutta DXMG:n kanssa on ihan toinen asia.
ESP:n ltd mh-201 oli myös harkinnassa mutta päädyin Jaskaan.
Collapsed
05.06.2003 14:29:27
Mutta tein niin, että ruuvasin sen kaulanpuoleisen hihnatapin irti ja sijoitin sen uudelleen siihen kaulan ja kopan liitoskohdassa olevan logo-metallilätkän ylimmän vasemmanpuoleisimman ruuvin tilalle.

Tuota oli ihan pakko kokeilla, ja kyllähän se toimii!! Enää ei Rhoadsini kanssa ole tasapaino-ongelmia. Kokeilkaa muutkin ihmeessä, jos kaulapainoisuus häiritsee! Kumma ettei jo Jacksonilla olla älytty sijoittaa hihnatappia tuohon...
North
05.06.2003 23:38:16
Tuota oli ihan pakko kokeilla, ja kyllähän se toimii!! Enää ei Rhoadsini kanssa ole tasapaino-ongelmia. Kokeilkaa muutkin ihmeessä, jos kaulapainoisuus häiritsee! Kumma ettei jo Jacksonilla olla älytty sijoittaa hihnatappia tuohon...

Toimii!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)