Aihe: Ibanez rg1570..hyvä?
1 2 3
Jackson Dinky
07.04.2004 13:12:46 (muokattu 07.04.2004 13:27:16)
Osta JEMi tai JPM.

Hoho. Sinullako kokemusta?

Tuo mikkien vaihtokin on sellaista viimeistä fiksausta ja turhaa hypetystä jos ei enää muuta keksi kitarallensa tehdä. Oikeasti, mikä järki laittaa monia satoja euroja joihinkin helvetin mikkeihin joilla ei lopulta ole mitään merkitystä mitkä kelat siellä puussa on pultattuna. Ihmetys.

Tässä on järkeä. Todellakin.

Topikin alottajalle: On hyvä keppi, osta pois.
Francesco Fareri on tyylitajuisin.
Tora
07.04.2004 19:31:41

Kävin Tampereen soitinkeskuksessa kokeilemassa tuota rg1570 Ibanezia, ja todella hyvältähän se kuulosti! Kieltämättä aika kätevä juttu että ne mikit on suoraan rungossa. Hintakin oli suht järkevä - n.780 euroa.
Drop2!
Ville81
07.04.2004 19:33:40
On toi Tora aika kova tiluttelija - liekö ens vuoden G3:ssa??

Ehkä 5min soiton aloituksesta ja mahtava määrä porukkaa tunki toinen toisiaan tyrkkien kuulemaan, kun mies käskee kitaraansa.
*wink wink*
Heavymies
07.04.2004 19:40:39
Kyllä noilla vakiomikeillä pärjää ihan hyvin. Tietty jos on heti kauhee GAS ni sitte mutta muistakaa tämä.. Kitaran tai minkään muunkaan soittaminen ei ole mitään välineurheilua!!! Tai no tietysti toi on mun mielipide joten saa tietysti olla erimieltä.
Rock 'N' Rollllllllllllllllll
Man1ac
07.04.2004 21:02:50
Kieltämättä aika kätevä juttu että ne mikit on suoraan rungossa. Hintakin oli suht järkevä - n.780 euroa.

Jep, helpottaa huomattavasti niiden mahdollista vaihtoa, kun ei tarvitse pelata sen kirotun pleksin kanssa.

Nimim. itse RG550:een mikit vaihtaneena ja välillä hermonsa menettäneenä.
Under Construction...
Tora
09.04.2004 14:53:13

5min soiton aloituksesta ja mahtava määrä porukkaa tunki toinen toisiaan tyrkkien kuulemaan, kun mies käskee kitaraansa.

Juuh, mut kyllähän se vahvistin oli AIVAN liian hidas mulle.
Argh.

Kiitosta vaan kaikille jotka vaivautui antamaan mielipiteitään Ibanezista!
Drop2!
Miekkonen
09.04.2004 15:34:15
Hoho. Sinullako kokemusta?

Tarviiko olla?
Heavymies
09.04.2004 18:22:57
Tarviiko olla?

No siis kyllähän sitä mun mielestä pitää olla kokemusta kyseisestä jutusta jos sitä suosittelee mutta toisaalta taas tällasissa tapauksissa jossa esim. tämä Jemi on niin älyttömän tunnettu ja sitä vielä joka paikassa kehutaan ja suositellaan ni ehkä sitä vois suositella ilman kokemusta.... ehkä...
Miekkonen
09.04.2004 19:10:11
Minusta asia on niin, että kokematonkin voi ehottaa, mutta ei suositella eikä kehua.
Heavymies
09.04.2004 19:42:43
Minusta asia on niin, että kokematonkin voi ehottaa, mutta ei suositella eikä kehua.

Näin on
Jannipaali
05.09.2005 20:27:53
Huom! Olet kirjoittamassa yli 514 päivää vanhaan ketjuun!

Hehe, nyt sitten viisaana miehenä käytin hakua ja jopas sattui sopiva aihe :)

Eli tiedustelisin tuota väriä, miracle red. Kuinka punainen se on? Ei oikein näytä punaiselta Ibanezin sivuilla.

Ja tuosta tallasta sen verran, että kestääkö/pitääkö vireen miten?
THV-klubi #40 Kyllä lähtee! "Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers
Strutsi
05.09.2005 20:30:16
Taitaa muuten juuri nyt olla JPM myynnissä torilla
"If quizzes are quizzical, what are tests like?"
juuso a
05.09.2005 21:42:51

Jep, helpottaa huomattavasti niiden mahdollista vaihtoa, kun ei tarvitse pelata sen kirotun pleksin kanssa.

Nimim. itse RG550:een mikit vaihtaneena ja välillä hermonsa menettäneenä.

Multa lähtee kans mikit vaihtoon RG550:stä. Se pleksi on kyllä ihan helvetin epäkäytännöllinen systeemi. Itse en uskolla kyllä mennä koskemaan. Ammattilaisiakin tuntuu ottavan pollaan tuon kitaran elektroniikan vaihto (menee aktiivista passiiviksi).
V*ttu jeei!!!
Jannipaali
05.09.2005 21:49:10
Niin sitä väriä vielä ihmettelen, että kuinka punainen se oikeasti on?
Necromuru
05.09.2005 22:03:31

No itte olen tuollaisella pelillä soitellut nyt vuoden. Ei siittä mitään valittamista keksi, ja noilla Duncaneilla varmasti viellä parempi.
Mutta jos raha ton verran on käytössä niin kyllä melkein parempiakin löytyy.
"Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta.
Kimmo72
06.09.2005 00:28:31 (muokattu 06.09.2005 00:34:39)
No itte olen tuollaisella pelillä soitellut nyt vuoden. Ei siittä mitään valittamista keksi, ja noilla Duncaneilla varmasti viellä parempi.
Mutta jos raha ton verran on käytössä niin kyllä melkein parempiakin löytyy.

Nii.. Esim. JPM.

Juu tuosta punaisuudesta en osaa sanoa, muutakuin suuntaa antavasti, että itselläni oli sininen, ja se oli_todella_ tumman sininen. Joten oliskohan tuo punainenkin sitte kovin tumma.
Arvailuja vaan..

E: Jaahas. Eihän tässä puhuttu 1570 mallista enää ollenkaan, vaan pelkästä väristä :)
E=mc2: Vai puhuttiinko sittenkin :p *sekoaa*
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Jannipaali
06.09.2005 07:10:27
Nii.. Esim. JPM.

Juu tuosta punaisuudesta en osaa sanoa, muutakuin suuntaa antavasti, että itselläni oli sininen, ja se oli_todella_ tumman sininen. Joten oliskohan tuo punainenkin sitte kovin tumma.
Arvailuja vaan..

E: Jaahas. Eihän tässä puhuttu 1570 mallista enää ollenkaan, vaan pelkästä väristä :)
E=mc2: Vai puhuttiinko sittenkin :p *sekoaa*

Joo, mallista ja nyt väristä kun otin sen puheeksi.
Schenker
06.09.2005 07:35:37
On hyvä kitara, osta ihmeessä.
Mut mikit kyllä toisaalta kannattaa vaihtaa, itsellä DiMarzion Fredit.
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
Sanchez
06.09.2005 12:41:43 (muokattu 06.09.2005 12:42:57)
Itselläni on Ibanez RG1570 ja täytyy sanoa että on kyllä yksi parhaita kitaroita mitä olen kokeillut. Olen vaihtanut mikit, Tone Zone tallaan ja Breed kaulaan ja täytyy kyllä sanoa, että soundi ero on todellakin huomattava.

Ibanezin omilla V8/V7 mikeillä erottelevuus oli huonoa ja soundit olivat mutaiset. Kaverikin sanoi että soundini oli tykimpi, vaikkei hän edes tiennyt mikkien vaihdosta.

RG1570:en hinta on muuten nousussa, thomann on nostanut hintaa yli sadalla eurolla ja oulun soitin ja tarvike myi niitä ennen hintaan 690e, nyt 795e.
"There is no sin except stupidity" --Oscar Wilde
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)