Aki 02.07.2005 12:50:40 | |
---|
Mä en oo koskaan tajunnu tätä.... paksuneeko jollain oikeesti jalka nilkkaa kohden?!
:P -Aki. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
1997 03.07.2005 23:06:50 | |
---|
Olisko kellään tietoa, että mistä löytäisin Shine-merkkisiä farkkuja? Lempifarkkuni, kohtuudella alaspäin levenevät, todella hyvin istuvat. En vain yhtään muista, mistä ostin ne. |
Aman 04.07.2005 11:14:29 | |
---|
Mä en oo koskaan tajunnu tätä.... paksuneeko jollain oikeesti jalka nilkkaa kohden?! Hehe :D Näin vähällä sitä saa naurun hörsymään :D -nim. trumpettifarkut on ainoat farkut "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
Zarmo 04.07.2005 18:09:17 | |
---|
Olisko kellään tietoa, että mistä löytäisin Shine-merkkisiä farkkuja? Lempifarkkuni, kohtuudella alaspäin levenevät, todella hyvin istuvat. En vain yhtään muista, mistä ostin ne. Välillä aina Anttilan alesta moisia oon ostellu Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Musiikkinäytteessä esimakua Interspectionalin hulvattomalta Demo#1:ltä. Kuunnelkaa! |
Perzzza 04.07.2005 19:21:01 | |
---|
Sanoisin että Blend 6879-farkut ostaneena olen äärimmäisen tyytyväinen näihin, nämä jopa istuvat (eivätkä vain näytä hyviltä!) ja tuntuvat kivoilta jalassa. Aivan kyNppi-ostos ;) |
McNulty 05.07.2005 15:30:26 | |
---|
Sanoisin että Blend 6879-farkut ostaneena olen äärimmäisen tyytyväinen näihin, nämä jopa istuvat (eivätkä vain näytä hyviltä!) ja tuntuvat kivoilta jalassa. Aivan kyNppi-ostos ;) Olen samaa mieltä... omistan kahdet Blendit ja ovat olleet hintaansa nähden varsin loistavat pökät. Jack & Jones, Diesel, Pepe, Blend jne jne. ainakin valmistavat bootcut ja bellbottom tyyppisiä farkkuja. Ja äkkiäkös niistä jonkun suosikki-501:stä rakentaa "hippihousut". 30cm saumaa auki vaan ja väliin pala kangasta. PS. Kaveri teki jostain vanhoista Leviksen farkuista bellbottomit siten, että sauma puntista auki, väliin vaaleampaa farkkukangasta sellainen "kolmio" ja sen jälkeen ompeli kiinni. Tuli helkkarin hienot ja hyvät housut. Niillä lohkee :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Perzzza 07.07.2005 18:48:48 | |
---|
Psst. H&M:ltä löytyi aivan helvetisti levenevät, aika vaaleat ja pirun hienot farkut 39,90. Extreme Bootcut tai joku semmoinen. Ostin ^^ Ja pidän! Hyvin istuvat ja kivaa pehmeän tuntuista denimiä. |
rautayrtti 07.07.2005 18:58:27 | |
---|
herranen aika! miesten leveälahkeisia farkkuja on jack & jonesit sekä henkka maukat täynnä! jimistä ja jillistäki saattaa löytyä. toki niitä lahkeita voi itekki leventää, niinku joku tossa äsken mainitsiki. ratkot vaan lahkeet sivuilta alhaalta polviin asti, ja sitte neulot koneella sinne semmoiset kolmion muotoiset farkkupalaset. heleppoa son ku opettelee ;) "these smiling eyes are just a mirror for" |
Juunas666 14.07.2005 00:29:41 | |
---|
Mä levennän itte lahkeet jos on farkut muuten hyvät. Hmm. Tästä tulikin mieleen kun itse en löydä mitään mustia farkkuja leveälahkeisina mistään niin pitääpä ite leventää tuolta jotkut mustat stockerit... =) |
tähtivaeltaja 14.07.2005 03:33:34 | |
---|
, mun pituus on 36, sen pitusia naisia ei (valitettavasti) oo tehtykään. Meikän on taas pakko mennä naistenosastolle, eikä edes hävetä, miestenosastolta löytyy vaan täyttä rumuutta. |
Strings 18.07.2005 08:39:12 | |
---|
Itselläni ainakin on leviksen 518 malliset farkut jotka levenevät juuri kuten pitääkin. ..... |
Masai-mies 27.07.2005 13:54:54 | |
---|
Mutta ettekai vaan käytä joitain muita kuin bootseja jaloissanne samalla kun on levenevät lahkeet? Naistenhousut on tosiaan parhaita. |
tigrushka 27.07.2005 18:16:35 (muokattu 27.07.2005 18:20:03) | |
---|
Mä en oo koskaan tajunnu tätä.... paksuneeko jollain oikeesti jalka nilkkaa kohden?! Hyvä pointti! :D Sellainen vaikutelma niistä kyllä kieltämättä tulee, varsinkin kompleksimonojen kera... ;) I got stripes ^..^ |
Mimi 27.07.2005 21:40:21 | |
---|
Mutta ettekai vaan käytä joitain muita kuin bootseja jaloissanne samalla kun on levenevät lahkeet? Maihareita yleensä, koska en (vielä) omista bootseja. Harmi vaan että nuokin juuri muokkautuneet ja pari vuotta käytössä olleet maihikset alkaa jo olemaan parhaat päivänsä nähneet. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
ltg 28.07.2005 05:18:04 | |
---|
Kirpparilta olen omat leveälahkeiseni ostanut. Keskimäärin vitosella irtoaa jo melkoisen mukavat pöksyt, joita ei liiemmin kaupassa näy. Parit kivat mustat sammarit olen löytänyt ja leventänyt, kun eivät ne koskaan ole tarpeeksi leveät, ne lahkeet. On pidettävä rummut puhtaana, ettei tule soitettua varsinaista pölyrytmiikkaa.THV-klubi #5 |
Juzii 03.09.2005 15:02:02 | |
---|
Ite en osta kaupoista ikinä muita kun mustia farkkuja. Kaikki muu tarpeellinen kirppareilta! |
Juunas666 05.09.2005 23:57:35 | |
---|
Löytyykö Kuopiosta mistään päin mustia leveälahkeisia farkkuja? (Levi's, Stocker ym..) Ei ainakaan mitään Batistini, McGordon, Basics tai tämmösiä halpis malleja :D |
Kampuzzjeah! 06.09.2005 00:06:25 | |
---|
Löytyykö Kuopiosta mistään päin mustia leveälahkeisia farkkuja? (Levi's, Stocker ym..) Ei ainakaan mitään Batistini, McGordon, Basics tai tämmösiä halpis malleja :D levi's kaupasta,se jossai siellä torin lieppellä. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Juunas666 06.09.2005 00:31:00 (muokattu 06.09.2005 00:32:01) | |
---|
levi's kaupasta,se jossai siellä torin lieppellä. sinä se joudat aina vastaamaan kaikkiin minun kysymyksiin :D Edit. ootko edes varma löytyykö sieltä LEVEÄLAHKEISIA ja MUSTIA leviksiä...?? |
sinä se joudat aina vastaamaan kaikkiin minun kysymyksiin :D Edit. ootko edes varma löytyykö sieltä LEVEÄLAHKEISIA ja MUSTIA leviksiä...?? eiköhän siellä ole. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |