Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kenellä on Framus Dragon?
1 2 3
januszian
06.09.2005 00:38:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro. Haluisin vaan tietää että monellako on Framus Dragon ja ootteko ollu tyytyväisiä? Minkälaista saundia siitä saatte tai etitte? Mistä ostitte?
 
Mä etin löysää pörinää. Mulla on ENGL Powerball joka ei ihan sillä osastolla tyydytä.
 
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
Ben_D
06.09.2005 06:53:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro. Haluisin vaan tietää että monellako on Framus Dragon ja ootteko ollu tyytyväisiä? Minkälaista saundia siitä saatte tai etitte? Mistä ostitte?
 
Mä etin löysää pörinää. Mulla on ENGL Powerball joka ei ihan sillä osastolla tyydytä.

 
Pikku muistutus taas vaihteeks; käy koikeileen Savage.
 
Terry Pantheras
06.09.2005 08:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perskele! Muakin on alkanut jostain syystä kiinnostamaan Framukset. Noh, eipähän tässä tullutkaan kuin vasta 4 kk sitten ostettua uusi Krank. Ei oikein uskaltais periaatteessa käydä testimässä Framusta, jos se onkin parempi mulle kuin Krank... Mutta veikkaanpa, että kohta iskee taas kuume. Toisaalta taas, jos joku on sopivampi, niin mikä ettei...
 
Eikös tuo Savage ole aika tyyris?
 
"If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance
McNulty
06.09.2005 08:25:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös tuo Savage ole aika tyyris?
 
Savage 120 - 1990e (t-kauppa)
Krank Rev.1 - 1790e (musamaailma)
Framus Dragon - 1499e (t-kauppa)
Framus Cobra - 1799e (t-kauppa)
 
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
-K-
06.09.2005 10:12:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro. Haluisin vaan tietää että monellako on Framus Dragon ja ootteko ollu tyytyväisiä? Minkälaista saundia siitä saatte tai etitte? Mistä ostitte?
 
Mä etin löysää pörinää. Mulla on ENGL Powerball joka ei ihan sillä osastolla tyydytä.

 
Minulla tuo tosiaan on. Tyytyväinen olen olllut. 3 todella hyvää kanavaa ja midiohjaus. Raskaampaa kamaa tuolla tulee soiteltua, mutta hyvän puhtaan avulla tuo toimii myös monessa muuntyylisessä musiikissa. Puhdas on kyllä soittamistani hi gain vahvistimista ylivoimaisesti paras. Crunch on aika kireä, hieman marsuun päin kallellaan. Menee ihan rockista metalliin. Leadi on semmonen vähän tiheämpi ja kompressoidumpi paketti, soinnuissa eivät nuotit erotu niin hyvin kuin crunchilla ja gainia on huomattavasti enemmän, vähän tulee mesa mieleen. Ulkomaan kanavilla tätä värkkiä luonnehditaan aika soldanomaiseksi säröpuoleltaan. .. Ja että mitä tulee soiteltua ? Metallia suurimmaksi osin esim. opethista meshuggahiin menee ainakin sujuvasti, miksei myös jotain amerikanmeininkiä kun vähän leikkaa keskiääniä.
 
Ei suotta elämys.
Terry Pantheras
06.09.2005 10:17:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soldanomaiseksi säröpuoleltaan
 
Tämä on just yksi niistä syistä, mikä tekee Framuksen kiinnostavaksi.
 
"If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance
januszian
06.09.2005 10:18:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole varaa Savageen. 1500 on tarkka limiitti.
 
Eikä sitä kai vieläkään Helsingistä löydy? Tampereelle en jaksa lähteä sen takia.
 
Ketkä kaikki muuten myy Framusta Suomessa? Musamaailma ainakin...
 
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
Ben_D
06.09.2005 10:22:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole varaa Savageen. 1500 on tarkka limiitti.
 
Eikä sitä kai vieläkään Helsingistä löydy? Tampereelle en jaksa lähteä sen takia.
 
Ketkä kaikki muuten myy Framusta Suomessa? Musamaailma ainakin...

 
Ebayssa oli just Savage myytävänä ja olis lähtenyt hintaan 1200 ecua + postit.
 
Siinä lisää -> - http://cgi.ebay.de/Engl-Savage-120- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
- http://cgi.ebay.de/ENGL-SAVAGE-120- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
Helsingistä ei kaupasta löydy, mutta meikäläisen nuppia voi halutessaan testata.
 
-K-
06.09.2005 10:22:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole varaa Savageen. 1500 on tarkka limiitti.
 
Eikä sitä kai vieläkään Helsingistä löydy? Tampereelle en jaksa lähteä sen takia.
 
Ketkä kaikki muuten myy Framusta Suomessa? Musamaailma ainakin...

 
Ei ole ketään muuta enää, itse ostin vuoden alussa tubesoundista. Sen jälkeen maahantuontikuviot vaihtuivat. Musamaailma ei pidä ilmeisesti kuin yhtä mallia kutakin liikkeessä, elleivät sitten jälleenmyyjät niitä tilaa itselleen. Sekin on kyllä aika mahdotonta koska jälleenmyyjiltä ei edes löydy hinnastoita framukselle, saati että ne mainittaisiin musamaailman webbisivuilla. Ei hyvin mene, ei.
 
Ei suotta elämys.
Ben_D
06.09.2005 10:26:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole ketään muuta enää, itse ostin vuoden alussa tubesoundista. Sen jälkeen maahantuontikuviot vaihtuivat. Musamaailma ei pidä ilmeisesti kuin yhtä mallia kutakin liikkeessä, elleivät sitten jälleenmyyjät niitä tilaa itselleen. Sekin on kyllä aika mahdotonta koska jälleenmyyjiltä ei edes löydy hinnastoita framukselle, saati että ne mainittaisiin musamaailman webbisivuilla. Ei hyvin mene, ei.
 
Tää on tätä täällä Härmässä...Valomerkkikin tulee rummuttamalla ;)
 
p_ofony
06.09.2005 12:22:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minultakin löytyy tuo Dragon ja olen ollut täysin tyytyväinen. Vertailu kohtana lista "hi-gain" nupeista joita olen kokeillut: Mesa triplerecto, Krank Revolution, Peaveyn 5150(6505)& JsX, H&K Triamp, ENGL Powerball & Savage ja B-52:sen joku uus recto putki tööttäin. Dragon pieksee noi kaikki nimenomaan MINUN mielestäni, mutta maku asoista ei voi kiistellä. Yhdyn herra -K-:n kuvaukseen Dragonin kanavista. Ja mainittakoon vielä: puhdas kanava on OIKEASTI loistava! Niin ja ne säröt tosiaan marsusta mesaan, eli kaikille jotain!
 
se sävellys taito, ei se tilutus...
Terry Pantheras
06.09.2005 12:35:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minultakin löytyy tuo Dragon ja olen ollut täysin tyytyväinen. Vertailu kohtana lista "hi-gain" nupeista joita olen kokeillut: Mesa triplerecto, Krank Revolution, Peaveyn 5150(6505)& JsX, H&K Triamp, ENGL Powerball & Savage ja B-52:sen joku uus recto putki tööttäin. Dragon pieksee noi kaikki nimenomaan MINUN mielestäni, mutta maku asoista ei voi kiistellä. Yhdyn herra -K-:n kuvaukseen Dragonin kanavista. Ja mainittakoon vielä: puhdas kanava on OIKEASTI loistava! Niin ja ne säröt tosiaan marsusta mesaan, eli kaikille jotain!
 
Eikö ollut mahdollisuutta testata Cobraa?
 
Voihan perskeles, kylhän se Framus on visiin pakko käydä tyyppaamassa... Olikos Musamaailmassa Dragon sekä Cobra tällä hetkellä? Ei voi ymmärtää miksei ne laita Framus-briiffiä sivuillensa...
 
"If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance
januszian
06.09.2005 13:01:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musamaailman Dragon on tod. näk. paskana. tai putket ainaki. Piti niin luonnotonta saundia ettei tosikaan. Jos joku käy siellä niin huikatkaa myyjille asiasta. Jos siis yhdytte mielipiteeseen.
 
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
Super-Jari
06.09.2005 13:10:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Framuksella on ainakin niin hevit nimet että ei ne ihan huonoja voi olla :)
 
Henkkiz
06.09.2005 15:04:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi helvetti, täytyy lopettaa m.netin selailu! Nyt alko kiinnostamaan Framukset :).
 
McNulty
06.09.2005 15:08:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi helvetti, täytyy lopettaa m.netin selailu! Nyt alko kiinnostamaan Framukset :).
 
Jatkat selaamista mutta hommaat kovapalkkaisen duunin :) Huomattavasti parempi vaihtoehto se...
 
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
oiva tumpeloinen
06.09.2005 15:16:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jatkat selaamista mutta hommaat kovapalkkaisen duunin :) Huomattavasti parempi vaihtoehto se...
 
Siis hommaat sellasen kovapalkkaisen duunin, jossa voit koko päivän selata m.nettiä.
 
januszian
06.09.2005 16:49:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tulkaa teki ABB:lle! :D
 
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
januszian
07.09.2005 01:35:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hei BEN! Pistäs joku Savage clippi joka sun mielestä saavuttaa mun haluaman löysyystason. :)
 
pystyykö Savage tähän: (tehty Amplitubella...)
 
www.zilakka.com/mp3/JannenOmat/Crushing.mp3
 
tai tähän: Krank Revolution
 
http://www.krankamps.com/audio/loGain.mp3
 
nuo linkit on vaan suuntaa antavia siitä mitä haen. Tosin toi Krank Revolution on helvetin hieno vehje ja jos sen Krank kanavan saisin, jonku tosi crunchin rocki kanavan ja Fender Twin amp puhtaan ni siinä olis sitte jo sellanen paketti jota ei tarttis ikinä ees miettiä vaihtavani!
 
Framus on kuulemma kuitenki löysempi ku toi ENGL ja oon sen itteki todennut puodissa.
 
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
p_ofony
07.09.2005 08:51:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö ollut mahdollisuutta testata Cobraa?
Enpä ole Cobraa testannut mutta Dragonista löytyy jo semmoset tuutti soundit että liekkö tuolle tarvettakaan. Pitää varmaan Nicolen Ollin luokse joskus mennä Cobrakin testaamaan, niin ei jää ainakaan kaivelemaan. Toisaalta Ollin mielestä ilmeisesti triple Rectifier on kovempi koska hän sitä ykkös vahvarinaan käyttää. Taas näitä kuuluisia makuasioita...
 
se sävellys taito, ei se tilutus...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «