janik 06.03.2003 09:04:26 (muokattu 05.09.2005 23:42:50) | |
---|
Mistä mahtaa johtua että valvestate vaihtaa itsekseen kanavaa? miten sitä vikaa voisi lähteä metsästämään? ei johdu footswitchistä ainakaan. |
janik 05.09.2005 23:44:21 (muokattu 05.09.2005 23:47:23) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 914 päivää vanhaan ketjuun! :) apua kaivataan! |
apua kaivataan! Oletko tsekannut koneen sisältä että footswitchin jakki toimii moitteettomasti... ettei esim. saa kontaktia toiseen karvaan? Sitten tietysti kanavakytkimessä siinä etupaneelissa voi olla vikaavikaavikaa, tai piirilevyllä jossain komponentissa/piirissä. Sellasta se on noiden trankkujen kanssa kun niitä ei osaa kukaan huoltaa... ei muuta kuin tv/radio/video-huoltoon ja sormet ristiin että paikan guru saa vian selville :) "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
janik 06.09.2005 00:10:53 | |
---|
Oletko tsekannut koneen sisältä että footswitchin jakki toimii moitteettomasti... ettei esim. saa kontaktia toiseen karvaan? Sitten tietysti kanavakytkimessä siinä etupaneelissa voi olla vikaavikaavikaa, tai piirilevyllä jossain komponentissa/piirissä. Sellasta se on noiden trankkujen kanssa kun niitä ei osaa kukaan huoltaa... ei muuta kuin tv/radio/video-huoltoon ja sormet ristiin että paikan guru saa vian selville :) Kyllä olen sinne sisälle kurkistellut ja suihkutellut puhdistusaineita ja vaikka mitä:) mutta voisiko siellä olla joku komponentti viallinen tai jotain??? ja se on aika outoa se vaihtelu koska sitä ei tapahdu välttämättä pitkään aikaan ja sitten taas toisinaan se vaihtelee kokoajan. |
SirElwood 06.09.2005 00:19:08 (muokattu 06.09.2005 00:19:54) | |
---|
Kyllä olen sinne sisälle kurkistellut ja suihkutellut puhdistusaineita ja vaikka mitä:) mutta voisiko siellä olla joku komponentti viallinen tai jotain??? ja se on aika outoa se vaihtelu koska sitä ei tapahdu välttämättä pitkään aikaan ja sitten taas toisinaan se vaihtelee kokoajan. Sen verran mun pitää sanoo etten minä just tästä vahvistimesta tiedä mitään, mutta oliskohan rele sökönä? |
janik 06.09.2005 00:23:42 | |
---|
Sen verran mun pitää sanoo etten minä just tästä vahvistimesta tiedä mitään, mutta oliskohan rele sökönä? Onkohan siällä edes mitään relettä?:) täytyy alkaa varmaan skemoja tutkimaan jos vaikka keksisi jonkun ehkä siihen vikaan vaikuttavan komponentin. |
päänahka 06.09.2005 10:39:11 | |
---|
Onkohan siällä edes mitään relettä?:) täytyy alkaa varmaan skemoja tutkimaan jos vaikka keksisi jonkun ehkä siihen vikaan vaikuttavan komponentin. Yleensä kanava vaihtuu releiden avulla. Vaihtuuko se itsestään kumpaankin suuntaan, eli puhtaalle kun pitäisi olla särö ja särölle kun pitäisi olla puhdas? Soolot on perseestä. AKKK #7 |
janik 06.09.2005 15:33:13 | |
---|
Yleensä kanava vaihtuu releiden avulla. Vaihtuuko se itsestään kumpaankin suuntaan, eli puhtaalle kun pitäisi olla särö ja särölle kun pitäisi olla puhdas? ainoastaan puhtaalta särölle vaihtaa. |
Zeni 06.09.2005 15:42:25 | |
---|
Mulla oli ongelmia mun marsun jalkakytkimen kanssa. Ei tapahtunut mitään kunnes siinä rämpätessä alkoi naksumaan ylläettäen. Johto mennyt poikki suunnilleen keskeltä, pinnalla ei näy mitään vauriota mutta sisältä rikki. Tuo aiheutti sen että jos jalkakytkintä liikutti, se saattoi vaihtaa kanavaa. |
janik 06.09.2005 16:19:00 | |
---|
Mulla oli ongelmia mun marsun jalkakytkimen kanssa. Ei tapahtunut mitään kunnes siinä rämpätessä alkoi naksumaan ylläettäen. Johto mennyt poikki suunnilleen keskeltä, pinnalla ei näy mitään vauriota mutta sisältä rikki. Tuo aiheutti sen että jos jalkakytkintä liikutti, se saattoi vaihtaa kanavaa. Niin mutta minulla se vaihtaa kanavaa vaikkei olisi jalkakytkintä paikallaankaan. |
SirElwood 06.09.2005 16:19:53 | |
---|
Niin mutta minulla se vaihtaa kanavaa vaikkei olisi jalkakytkintä paikallaankaan. Huoltoon ----> |
janik 06.09.2005 16:21:20 | |
---|
Huoltoon ----> No en mä viitti tommosta vanhaa romua minnekään viädä:) |
chaamos 08.09.2005 21:21:13 | |
---|
onko kellään kokemusta marshall mg100dfx kitara vahvarista?...onko haittoja mitkä ovat taas hyvät puolet |
Hannu H. 08.09.2005 21:24:49 | |
---|
onko kellään kokemusta marshall mg100dfx kitara vahvarista?...onko haittoja mitkä ovat taas hyvät puolet haittoja: soundi. hyvät puolet: se on marsu. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Leper Messiah 08.09.2005 21:26:58 | |
---|
onko kellään kokemusta marshall mg100dfx kitara vahvarista? on. ...onko haittoja on. hurina ja huonot särösoundit. ja ylihintaisuus. mitkä ovat taas hyvät puolet cleanit on kivat, ja efekteistä varsinkin kaiku mukava. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
SiwamieS 08.09.2005 21:49:15 (muokattu 08.09.2005 21:49:33) | |
---|
No en mä viitti tommosta vanhaa romua minnekään viädä:) No totta helvetissä viittit viedä... :P Munki valvestate oli joskus oikein Wahvarikellarilla huollossa.. EDIT: siis silloin kun mulla vielä moinen pöristin oli They're coming to get you, Barbara! |