sami_sumea 05.09.2005 18:35:04 (muokattu 05.09.2005 18:40:05) | |
---|
Onko kellään kokemusta Behringerin ultrapatch-patchbaysta? Voisin kuvitella että jopa Behringer osaa tehdä patchbayn niin ettei se heti leviä käsiin - jos jollakulla on parempia ehdotuksia t-kaupasta lähiaikoina tilattavaan satsiin, nyt on aika puhua :) Käyttöön riittää ihan perus 48-kanavainen (tai siis 24x2) normalisoitu patchbay. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
Reddie 05.09.2005 19:16:54 | |
---|
Meikäläisellä on nyt ollut 2x tommosta käytössä n. 7kk eikä ole ongelmia ollut. Ei ole kanavat kuollu, tms. |
SirElwood 05.09.2005 19:24:20 | |
---|
Minulla ollut yksi käytössä eikä mitään ongelmia. |
milcoin 05.09.2005 22:24:53 | |
---|
Kyllä ristareissakin on eroja. Kotihommiin se behku on varmaan jees. Jos on vähän enemmän rahaa, DBX tekee aika laadukkaita vastaavia. Mutta jos toiminta on vähänkään ammattimaisempaa, suosittelen lämpimästi kunnon TT patchbayta. Ei oo epätavallista nähdä TT-ristareita jostain 80-luvulta joissa ei oo yhtään rikkinäistä reikää tai piuhaa. Pieneen studioon riittänee yks 96-reikänen ja tusina piuhoja jos käyttää normalointia luovasti Mutta joo, on mulla tossa liikkuvassa räkissä tollanen Alton paneeli. Ihan hyvin toiminut satunnaisessa käytössä. Kyse on vaan siitä millaseen käyttöön se tulee. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
sami_sumea 05.09.2005 23:06:05 | |
---|
Kyllä ristareissakin on eroja. Kotihommiin se behku on varmaan jees. Jos on vähän enemmän rahaa, DBX tekee aika laadukkaita vastaavia. Tjoo. Sanotaan että tuo tulee lähinnä kiinteään asennukseen, eli pätchäilyä tulee tapahtumaan todennäköisesti melko vähän, jotain satunnaista kompuraa tai syntikkaa tullaan todennäköisesti pukkaamaan johonkin kanaviin. Soundillisesti noissa tuskin on eroa? ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
milcoin 05.09.2005 23:12:11 (muokattu 05.09.2005 23:12:26) | |
---|
Tjoo. Sanotaan että tuo tulee lähinnä kiinteään asennukseen, eli pätchäilyä tulee tapahtumaan todennäköisesti melko vähän, jotain satunnaista kompuraa tai syntikkaa tullaan todennäköisesti pukkaamaan johonkin kanaviin. Soundillisesti noissa tuskin on eroa? ... Tuskin. Joku voi olla enemmän altis häiriöille kuin muut. Mitään tieteellistä mulla ei tosin oo esittää. Soittaako teidän bändissä sama tyyppi kompuraa ja syntsaa:) "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Soittaako teidän bändissä sama tyyppi kompuraa ja syntsaa:) Joo, mä soitan molempia :) ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |