weelie 05.09.2005 13:11:16 (muokattu 05.09.2005 13:14:08) | |
---|
Ei ole kovinkaan erilaista, IMO. Tosin lisänä on mainiota steelkitararointia. Joten kantrimpaa, ja nuo laulupastissit mitä American Hipsillä on ne, ne on uutta, eipä moista ole aiemmilla. Ja saundit mielestäni on joka levyllä edellistä paremmat. Mutta kaikki miehen levyt ovat mielestäni viiden tähden plattoja. Mutta mielestäni kannattaa hankkia käänteisessä ilmestysjärjestyksessä. Poikkeuksena tosin "Table For One", se on sellainen "jatsia kello 2.30 yöllä" hämyily, että ei välttämättä kaikille kolahda (niin, no itsekin antaisin tälle platalle ehkä sittenkin vain 4 ja puoli staraa). Live at Du Nordia mulla ei ole, joten jos jollain on tietoa mistä saisi, olisin erittäin kiinnostunut. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Ei ole kovinkaan erilaista, IMO. Tosin lisänä on mainiota steelkitararointia. Joten kantrimpaa, ja nuo laulupastissit mitä American Hipsillä on ne, ne on uutta, eipä moista ole aiemmilla. Ok, olin vaan jostain saanu käsityksen, että ne olis ollu vielä enempi sellaista Jimmy Bryant-tapaa-Roy Nicholsin-kantrijazz-bakersfield -sekasoppaa.. Mut kyllä Hips-tyyppinen meininki mielyttää suuresti, joten pitää nuo levyt jostain hommata. Live at Du Nordia mulla ei ole, joten jos jollain on tietoa mistä saisi, olisin erittäin kiinnostunut. Itse en ole nähnyt levykaupassa kuin tuon American Hipsin, netti tarjonta tosin täysin tarkistamatta.. Meinaakohan mies tällä kertaa jotain klinikkaa pitää..? |
weelie 06.09.2005 08:55:45 (muokattu 06.09.2005 08:57:41) | |
---|
Niin kyllä ne levyt varmaan on sitä kantrimpaa mitä vanhempia ovat, lainabiisitkin Chet Atkinsia ja John Cashia Beatlesien sijaan. Joten hanki se "Heavy" mitä pikimmin... tai odota sitä tulevaa levyä joulupakettiin. Mun mielestäni miehen ääni kuuluu kaikilla levyillä yhtälailla. mutta toisaalta Bryant-Nichols soppa ei mielestäni ole mikään huono asia... :) Vaikka virtuoosi itse taitaa kyllä vannoa enempi Buchananin ja Jimmie Riversin nimeen. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
arse 06.09.2005 14:06:38 | |
---|
Varo sanojasi, voi arse ottaa itteensä. :P Joo, nyt on nenässä koko hernesoppa ;) Rumba on paskimmillaankin parasta. |
Janus 06.09.2005 23:28:47 | |
---|
Joo, nyt on nenässä koko hernesoppa ;) Purkkeineen? Hitto, oispa hauska tulla tsekkaan toi Malmitalon keikka. Saa nähä ehtiikö... "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
weelie 07.09.2005 14:20:59 | |
---|
Pidetään nyt tuulta yllä, tässä viesti kesän alusta: "Hi! Last week we finished recording the basics for our upcoming record at Right Track Studios on 48th St. .Producer Russ Titelman booked 3 days to record but Tim , Dan and I didn't come up with anything satisfactory until the middle of day three. All that said , when we started to click , things really got cooking! I don't have copies of everything but I am very , very happy with what I've heard so far. We did a version of "Cry Me A River" that was the best we've ever played. I love it and feel it's a wonderful testament of the Trio's tightness and chemistry. We also played "Lefty's Waltz" really well - it sounds like Bach meets Buchanan if I do say so myself! "Monkey In A Movie" is a real Rocker and sounds like it could be played between innings at a baseball game (in a good way). The other tracks - "Mr & Mrs Mouse " - "Because You Like Trombone" - "Nobody's Perfect" - "The Prettiest Girl In New York" - "Sophie" - "Beefeater" - "Snakestrecher Revisited" and "Nellie Bly" are foggy memories due to the marathon of the last day, but I remember them as good solid , musical takes., I think our record is as going to be an inspired representation of Tim, Dan and I on a *good* night. Hopefully it will available for you to hear sometime in the Fall. - Jim" "Prettiest Girl", "Monkey in a movie" ja "Beefeater" on ainakin jo Suomen keikoilla soineet, jälkimmäiset oli ainakin todella hienoja kipaleita. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |