Aihe: Nylon beatin UUSI levy!
1
Circles
03.06.2003 14:08:54
Elikkä mitäs mieltä olette tuosta levystä?

Kylhän toi 12 apinaa on perhanan hyvä ja kuuluu orkesterin parhaimpiin levyihin (kanssa Demon ja Extremen).

Ihan makeita kitara juttuja levyllä on. Etenkin toi Prinssin guitar soolo on teknisesti kova!

Levy on kokonaisuudessan tasa vahva, eikä selvästi huonoja biisejä ole. Erinin ja Jonnan omat sanoitukset ovat ihan hyviä, mutta Asikaisen&Castren sanoitukset jonkin verran parempia.

Harmittava juttu on, kun Jonna ja Erin eivät laula levyllä yhdessä samaan aikaan. Nylon beatin tulevaisuutta ajatellen tämä ei ole ollenkaan hyvä asia!

Biisien Top5: 1.Pelastusrengas
2.Varaosasydän
3.Lääke ikävään
4.Nukutaan
5.Kevytlinja
"Dream on, dream on, voit silmät sulkee".
jj86
03.06.2003 15:29:47
Elikkä mitäs mieltä olette tuosta levystä?

Kylhän toi 12 apinaa on perhanan hyvä ja kuuluu orkesterin parhaimpiin levyihin (kanssa Demon ja Extremen).

Ihan makeita kitara juttuja levyllä on. Etenkin toi Prinssin guitar soolo on teknisesti kova!

Levy on kokonaisuudessan tasa vahva, eikä selvästi huonoja biisejä ole. Erinin ja Jonnan omat sanoitukset ovat ihan hyviä, mutta Asikaisen&Castren sanoitukset jonkin verran parempia.

Harmittava juttu on, kun Jonna ja Erin eivät laula levyllä yhdessä samaan aikaan. Nylon beatin tulevaisuutta ajatellen tämä ei ole ollenkaan hyvä asia!

2.Varaosasydän
3.Lääke ikävään
4.Nukutaan
5.Kevytlinja

hä kuunteleeks tota joku NOIN tosi tarkotuksella ja mielen kiinnolla?... tai no kyl bändi menee mut honot ... huhuh
Mun Äidinkieli kusee aika rankasti.
kaljaah
03.06.2003 16:21:18
Tuo levy enteilee jo loppua. Tapahtuu niinkuin tapahtui Häkkisen Mikallekin, pidetään välivuosi ja sitten lopetetaan (tai tässä tapauksessa tytöt siirtyvät soolourille).
hemmo
03.06.2003 20:47:35

hä kuunteleeks tota joku NOIN tosi tarkotuksella ja mielen kiinnolla?... tai no kyl bändi menee mut honot ... huhuh

Ooon täällä muitakin faneja. NB-juliste on treenikämpän seinällä.

Munsta Circles puhuu asiaa. Itse pidän uutukaista ihan ok Nylkkäriplattana, jotenkin vaan on vähän tasapaksun tuntuinen.
Tietty nimipiisi on loistava ja 4-vuotias Pyrtsi-poikanikin toivoi sitä heti uudelleen kerran kuultuaan.

Tytöt laulaa vuosi vuodelta taitavammin ja sävykkäämmin. Jonnalla on jopa soulsävyjä aika ajoin. Hienoa.

Voi voi, kun Risto A. saisi tehtyä koko levyllisen ässäkipaleita niin se olisi siinä.
Lisää säröä, pyydän!
Larry
04.06.2003 09:13:16

Vaikka en Naikkareita kuuntelekaan niin on se vuosi vuodelta mennyt eteenpäin ja Asikainen rikastuu rikastumistaan, mikä on hyvä asia.

Ja kyllä....joku ihan oikeasti kuuntelee Jonnaa ja Eriniä ja vastavetona voi sanoa, että jos pystyy Bodomin yhdenkään kappaleen kuuntelemaan kokonaisuudessaan niin sinua lainaten ....huhuh

...by the way... tosi tarkoituksella kirjoitetaan yhteen...mutta senhän sä jo tiesitkin.
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Saami
04.06.2003 09:25:49
Ja kyllä....joku ihan oikeasti kuuntelee Jonnaa ja Eriniä ja vastavetona voi sanoa, että jos pystyy Bodomin yhdenkään kappaleen kuuntelemaan kokonaisuudessaan niin sinua lainaten ....huhuh

Aika mitäänsanomatonta on "Nailonien" biisit ainkin minulle. Bodomin biisit parempia minun mielestäni on. Tämähän oli se hevipalsta.
jj86
04.06.2003 15:27:51
...by the way... tosi tarkoituksella kirjoitetaan yhteen...mutta senhän sä jo tiesitkin.

Lueppa mun allekirjoitus.
jj86
04.06.2003 15:31:25
Kysyin mielipiteitä uudesta levystä, enkä mitä mieltä muut ovat nylon beatista. Joten kaikki, jotka eivät ole kuunnelleet uutta levyä (kokonaan) voi pitää turpansa kiinni.

Voisit jj86 perustella tuota väitettäsi, että millä perusteella N.l tytöt tuolla uudella levyllä muka "honottavat" !
Toi nimittäin ei pidä sitten millään tavoin paikkaansa.

Hemmolle pisteet asiallisesta vastauksesta!

Otetaanpa nyt se herne sieltä nenästä pois... ettet vielä mene sitä syvemmälle törkkäämään kun nenääs kaivat.
Medication
04.06.2003 19:06:13
2.Varaosasydän
3.Lääke ikävään
4.Nukutaan
5.Kevytlinja

OK levy, ehkä ***½. Pari turhaa biisiä, mutta sen sijaan myös pari aivan järkyttävän kovaa ja hyvin rullaavaa biisiä. Asikaiselle täytyy kyllä nostaa hattua, esimerkiksi "Astu mun tarinaan" on silkkaa popneroutta.

Plagiaateista puheenollen... Prinssin säkeistön pari ekaa tahtia menevät suoraan yksiin Apinamies-biisin kertsin kanssa ("suojaan oksanhaaran, kantaa saisit naaraan").

1. Astu mun tarinaan
2. Kevytlinja
3. Prinssi
4. 12 apinaa
5. Varaosasydän
Pluto
06.06.2003 12:28:59
En ole levyä kuullut, mutta minun vaatimattoman mielipiteeni mukaan Nylon Beat on kenties huonoimman kuuloista musiikkia ikinä. Laulajien äänet sattuvat korviin ja soittimet on ylikompressoitu radiosoittoa varten. Varmaan ihan kivoja ihmisiä Jonna ja Erin ovat, mutta ei sitä voi kieltää: aina kun NB tulee radiosta vaihdan kanavaa, koska saan siitä päänsäryn. Jep.
pitkätukka
06.06.2003 12:37:02
12 apinaa, paskempaa biisiä en lähiajoilta muista. Vieläkin puistattaa, vaikka kuulin sen vain kerran monta kuukautta sitten.
hatapi
06.06.2003 14:55:37
Eihän ne pärjää Gimmelille mitenkää!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)