Aihe: Nada Surf
1
Lähikauppias
04.06.2003 11:08:01

Terve.

Olen tässä funtsaillut semmoista juttua, että löytyykö koko tästä maasta yhtään ihmistä, joka pitää yhtyeestä nimeltä Nada Surf. No, löytyykö?

Jos/koska ette bändiä tiedä (mikä on harmi, sillä kyseessä on aivan jumalallisen upea bändi), niin tehkääpä itsellenne palvelus, ja käykää kuuntelemassa muutama biisi viime vuoden ehdottomasti parhaalta levyltä, Let Golta osoitteessa

http://www.barsuk.com/web.cgi?nada&nadamp3s

Ja tämähän on niiden levy-yhtiön sivu, eli älkääpä viitsikö lukita threadia.

Kuunnelkaa myös hienon hieno cover The Smithsien There Is A Light That Never Goes Outista:

http://www.bbc.co.uk/6music/ram/smiths_nadasurf.ram

Kiitos jo etukäteen.
JKantonen
04.06.2003 11:15:16
No eihän se pahalta kuulostanut.
SURf
04.06.2003 11:28:09
Mikäs se tämmönen bändi on? ;)

Hyvältähän tuo kuulostaa.Ei mitään maita mullistavaa mutta...
The way you wear your head - toimi mulla parhaiten.
Insinööri kaatui heinikkoon
Lähikauppias
04.06.2003 11:46:41

Sanotaan tähän nyt vielä, että parempiakin piisejä levyltä/bändiltä löytyy. Hienoja ovat toki nämäkin.
tollo
04.06.2003 12:48:33

Kylä löytyy! Joskus bonkasin alternative-neissönistä. Let go on ollu ostoslistalla TODELLA pitkään.
Eipä ole tästäkään bändistä turhaa meteliä pidetty täällä Suomessa.....
Herra Rapu
04.06.2003 13:01:56

I'm popular.. :)

Kurko musavideo tais olla tossa biisissä..
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
weelie
04.06.2003 14:56:03
Mulla on siitä jostain lähtien ollut tuo platta jossa on se Popular... hyvä levy, itselleni sellainen Weezerin korvike aikanaan... enpä ole muuten bändiä seurannut.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
pankpunk
04.06.2003 20:53:00
joskus muutama vuosi sitten kuulin popularin ja oli se silloin ihan hyvä, mutta en tiedä enää..
hähhh
ZzzZ
09.06.2003 23:20:58

Useamman keikan nähneenä ja bändin jäsenet jollakin tavalla tuntevana täytyy sanoa että aika aliarvostettu bändi on valitettavasti. Lupasivat tulla suomeen lähiaikoina kun nyt olivat saaneet levy yhtiösotkut selvitettyä
James Mc Brown
09.06.2003 23:31:47

Useamman keikan nähneenä ja bändin jäsenet jollakin tavalla tuntevana täytyy sanoa että aika aliarvostettu bändi on valitettavasti. Lupasivat tulla suomeen lähiaikoina kun nyt olivat saaneet levy yhtiösotkut selvitettyä

Tiedän erään lähikauppiaan, joka innostunee tästä varsin paljon kunhan nettiin päästyään tämän jutun lukee.....
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us.
Lähikauppias
10.06.2003 16:47:04

Sepä kelviä. Missäpäs niitä oot katsellut? Nehän vissiin on aikas faniystävällisiä, tulevat keikan jälkeen baariin juttelemaan yms yms, joten siinä mielessä uskon että saatat tunteakin.

Sanoinpa minäkin herra Matthew Cawsille muutaman sanasen tuossa taannoin AIM:in kautta, *kröhöm kröhöm* joten tavallaan mäkin olen itse julkkis.

Taasko niillä on levy-yhtiösotkuja vai häh?
ZzzZ
10.06.2003 22:45:33

Sepä kelviä. Missäpäs niitä oot katsellut? Nehän vissiin on aikas faniystävällisiä, tulevat keikan jälkeen baariin juttelemaan yms yms, joten siinä mielessä uskon että saatat tunteakin.

Joo, eli olen nähnyt useampaan kertaa ne Espanjassa, Madridissa tarkemmin sanoen: mun ystävät ovat koko bändin erittäin hyviä ystäviä. Asuivat muutama vuosi sitten New Yorkissa heidän luonaan useamman kuukauden. Tyypit muuten asuvat kaikki aivan lähellä toisiaan ja ovat tekemisissä joka päivä, mikä on aika harvinaista noinkin intensiivisellä bändille, joka tekee paljon keikkoja. Tosiaan koko bändi on erittäin faniystävällistä, vaikka en mitenkään erityisen iso fani olekaan mutta havaitsin että aikaa kyllä tuntui löytyvän erittäin paljon fanien kanssa keskusteluun. Ja Daniel puhuu muuten tosi hyvää espanjaa, no sehän on siellä tietysti asunutkin ja hassu juttu oli että se on tehnyt aika paljon rooleja espanjalaisissa elokuvissa :) kannattaa pitää silmät auki kun katselee jotakin espanjalaisia uusia leffoja :)

Sanoinpa minäkin herra Matthew Cawsille muutaman sanasen tuossa taannoin AIM:in kautta, *kröhöm kröhöm* joten tavallaan mäkin olen itse julkkis.

Taasko niillä on levy-yhtiösotkuja vai häh?

no tavallaan joo, ei ehkä siinä mielessä kuin aikaisemmin mutta jotain ongelmaa ton keikkamyynnin ja asioista tiedottamisen ja tiedonkulun suhteen oli ainakin. Niin joo Mathew on tehnyt tälle mun ystävien ep:lle yhteyistyössä muutaman biisin ja tsekannut sanoituksia jne. Rumpali Ianhan ainakin oli menossa entisen Kinks hemmon Ray Daviesin kiertueelle soittamaan. En ole kyllä varma sitten että toteutuiko tämä vai ei? Kovin oli mies innoissaan asiasta :)
Mutta tosiaan yritin epätoivon vimmalla kertoa että heillä on Suomessa kyllä varmasti faneja ja olivat oikeasti kiinnostuneita tulemaan tänne päin maailmaa. Ilm ruotsissa joskus aikoinaan olivat käyneet kerran....
sellaista :)
jobie
11.06.2003 09:48:07
.....Mutta ihan pikku pointti tuohon alkupäänjutskiin: Kyseinen bändihän nauttii varsin suuresta suosiosta saksanmaalla( jossa "Let go" taisi mennä top kymppiin viime syksynä kun se julkaistiin kuukausia ennen suomea- Saksan hyvät puolet)
Lähikauppias
11.06.2003 21:21:37

Joo ja Ranskassa ovat aikas suosittuja kait myös. Rumpalin nimi on muuten Ira.
drumm
12.06.2003 09:39:27
Sisältääkö tuo "Let go" tai aiemmat levyt paljonkin Inside of loven kaltaista matskua vai poikkeaako ko. viisu yhtyeen linjasta pahastikin. On hyvä biisi nimittäin.
ZzzZ
12.06.2003 19:55:59

Sisältääkö tuo "Let go" tai aiemmat levyt paljonkin Inside of loven kaltaista matskua vai poikkeaako ko. viisu yhtyeen linjasta pahastikin. On hyvä biisi nimittäin.

musta ainakin mitä nyt jonkun verran tuotantoa tunnen niin tämä uusi levy on kyllä paras ehdottomasti. Siis pelkästään mun mielipide. Aiemmat levyt olleet hieman ehkä naivilla tavalla rasittavia pidemmän päälle. Toisaalta en tiedä onko mulla edes koko tuotantoa, pari levyä ja muutama ep..miksiköhän mä edes tätä kirjoitan. blaah. :)
Lähikauppias
16.06.2003 11:27:18

Ko. biisi on mielestäni varsin tyypillinen esimerkki Let Gon sisältämästä musiikillisesta linjasta.

Toisaalta en tiedä onko mulla edes koko tuotantoa, pari levyä ja muutama ep..miksiköhän mä edes tätä kirjoitan. blaah. :)

Eikös tuossa ala jo olemaan vähän niinkuin melkein niiden koko tuotanto, varsinkin kun EP:itäkin bändiltä on tullut tasan yksi. NS:n diskografiahan on sinkut poisluettuna:

Karmic EP
High/Low
The Proximity Effect
North 6th Street (harvinaisuus- ja demokokoelma)
Let Go
ZzzZ
16.06.2003 17:52:50

Eikös tuossa ala jo olemaan vähän niinkuin melkein niiden koko tuotanto, varsinkin kun EP:itäkin bändiltä on tullut tasan yksi. NS:n diskografiahan on sinkut poisluettuna:

Karmic EP
High/Low
The Proximity Effect
North 6th Street (harvinaisuus- ja demokokoelma)
Let Go

hmm kyllä mulla ainakin muistaakseni kaks ep:tä pitäis löytyä hyllystä, voi olla että se toinen on sitten joku promo tms?
Lähikauppias
17.06.2003 16:09:15 (muokattu 17.06.2003 16:09:51)

Lisäänpä tähän threadiin vielä sen verran, että jos joku yhtään kiinnostui ko. bändistä, niin edellisten lisäksi Let Gon yksi parhaista biiseistä, Hi-Speed Soul, on kuultavana täällä:

http://artists.mp3s.com/artists/580/nada_surf.html
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)