Aegis kirjoitti: Kyllä tuntee itsensä vieraaksi tässä nykypäivän thrash maailmassa... ...ja vanhaksi. No, mää tein jo "oman osuuteni" syksyn 1986 ja 1990 alun välissä, mun puolesta muut saa jatkaa. Olihan se ihan hauskaa, mihinkään ei päästy ja niin poispäin. En vois meinaan kuvitella itteäni, veivaamassa jossain treenikämpällä tai lavalla, niitä parikymmpisenä väsättyjä tekeleitä, joitten nimetkin herättää lähinnä suurta hilpeyttä nykyään. Kuten "Thrash Or Die", "Eternal Death" tai "Pestilence & Violence", vain muutaman nimetäkseni. Ja noi oli vielä järkevämmästä päästä. No, toi "Eternal" oli pakko hyödyntää ja kääntää suameks, kun ei ton kaltaista biisiä enää välttämättä pystyis väsäämään, edes yrittämällä. Mutt sitä samaa vanhaa fiilistä, siihen ei vaan jotenkin enää tuntunu saavan. Ehkä soittotyyli on muuttunu "vähän" vuosien aikana ?. |
Nailgunner on ihan mukavaa deaththrashia, mutta suoraansanottuna se vanha demo on hyvinkin paljon omaperäsempää kun tämä uusi biisi, josta mun mielestä paistaa suoraan läpi esim. varhainen Kreator ja varsinkin Tormentor biisi. Toistaiseksi pysyn Nailgunnerin osalta vanhassa materiaalissa. Se on vaan biisi muiden joukossa ja splitillä ei toista täysin samanlaista ole. Ja tulevaisuus on ihan toisenlainen... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
...ja vanhaksi. No, mää tein jo "oman osuuteni" syksyn 1986 ja 1990 alun välissä, mun puolesta muut saa jatkaa. Olihan se ihan hauskaa, mihinkään ei päästy ja niin poispäin. En vois meinaan kuvitella itteäni, veivaamassa jossain treenikämpällä tai lavalla, niitä parikymmpisenä väsättyjä tekeleitä, joitten nimetkin herättää lähinnä suurta hilpeyttä nykyään. Kuten "Thrash Or Die", "Eternal Death" tai "Pestilence & Violence", vain muutaman nimetäkseni. Ja noi oli vielä järkevämmästä päästä. No, toi "Eternal" oli pakko hyödyntää ja kääntää suameks, kun ei ton kaltaista biisiä enää välttämättä pystyis väsäämään, edes yrittämällä. Mutt sitä samaa vanhaa fiilistä, siihen ei vaan jotenkin enää tuntunu saavan. Ehkä soittotyyli on muuttunu "vähän" vuosien aikana ?. Ui vittu, nyt alkaa kuulostaa semmoiselta että olisi pakko saada kuulla. Vammaset biisinnimet on parasta hevissä! Treeninauhat jakoon ja heti. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |