Aihe: Virgil Donati Tukholmassa 1.10.
1
koera
04.09.2005 16:32:07 (muokattu 04.09.2005 16:32:36)
Oct 1st, 2005 - Stockholm, Sweden - Club New Life

Kyseessä joku Bass´n Drum Days 2005-tapahtuma. Donatilla siis klinikka. Melkein kiinnostas lähtee kattelemaan, pitäs vaan jotenkin edullisesti vääntää itsentä ruottin puolelle.. mikä lie halvin tapa?

EDIT. Ps. Planet X:n uus levy keväällä 2006 ;)
Se on huumori mikä naurattaa.
Magetsu
04.09.2005 16:37:11
No ei jeesus! Aivan mahtava, autollahan sinne pääsee ja tuttavien tykönä yötä.
Et sattuisi tietämään muita soittajia, tai mistä saisi lisää informaatiota?
Späng ' Läng
koera
04.09.2005 17:10:51
http://www.bassndrum.se/

Tuolta. Lieköhän täältä helsingistä halvin tapa mennä sit laivalla.. Jos joku haluu ottaa mut peesiin reissuun ja jonnekin halpaan majoitukseen niin kutsuja otetaan vastaan, kiitos :P
Se on huumori mikä naurattaa.
juoni
04.09.2005 20:05:14
Olisi tullut vaikka vuosi sitten. Nyt on jo uutuudenviehätys mennyt miekkosen touhuista. Ei jaksa pelkkä rämistely kiinnostaa.
Lahjattomat Treenaa
Magetsu
04.09.2005 20:33:41
Ei jaksa pelkkä rämistely kiinnostaa.

heh, enpä uskonut että joku näkisi donatin tuossa valossa, kun tietää mitä äijjä on tehnyt sen eteen mitä nykyään osaa ja senkuin jatkaa vain treenaamista. Muutenkin ko. henkilö on persoonallisuudellaan viehättänyt minua kovasti. Mitä olen noita haastatteluja lukenut ja filmejä katsonut, niin yllättävän paljon yhtäläisyykisä löytyy omasta ajatusmaailmasta. Kyllä rumpujen soittoon vaikuttaa niin moni muukin asia kuin itse välineet ja tekniikka, näistä muista asioista olen kiinnostunut ja ihan sillä mielellä olisi mukavaa nähdä ihan livenä mies ja ties vaikka saisi taas uusia ajattelunaiheita.
Späng ' Läng
juoni
04.09.2005 20:47:34 (muokattu 04.09.2005 20:49:37)
heh, enpä uskonut että joku näkisi donatin tuossa valossa, kun tietää mitä äijjä on tehnyt sen eteen mitä nykyään osaa ja senkuin jatkaa vain treenaamista.

Tiedän kyllä miehen treenimäärät ja uskon että osaa ihan oikeastikin soittaa musiikkia ainankin melko hyvin, mutta mitä olen noita sooloja pari vuotta silmäillyt niin aika samanlaista on, ja musikaalinen kannanotto loistaa poissaolollaan.
Mitä muuten liput maksaa? En ainankaan löytänyt tuolta linkistä. Ei sillä että oikeasti kiinnostaisi... ;)
Lahjattomat Treenaa
juoni
05.09.2005 11:53:00
Kertokaa tarkemmin hänen treenimääristään/mitä on tehnyt soittonsa eteen? Mielenkiinnosta.

Ilmeisesti jostain 15-vuotiaasta saakka treenannut päivittäin n. 6-10 tuntia. Nyt lienee jo yli neljänkymmenen.
Lahjattomat Treenaa
Magetsu
05.09.2005 12:31:50
3-vuotiaana herrahan sai ensikosketuksen rumpukapuloihin ja isänsä innoittamana aloitti hänkin soittamisen. Rumpaloinnin lisäksi hän harrastaa päivittäin lenkkeilyä/uimista, venyttelyä ja joogaa, sekä syö erittäin terveellisesti.
Chätissä mies vastasi tohon treenikysymykseen, että keskimäärin 4-tuntia päivässä ja siihen päälle pianoa.
Noita lehtiartikkeleja löytyy paljon itse äijjän sivuilta, joten sieltäpä uteliaille...
Späng ' Läng
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)