riff 04.09.2005 16:32:18 | |
---|
No et varmaan oo. Tai mitä olit vetänyt? Humppaa vissiin. Ei sitä ole kukaan koskaan uskonut mutta totta se on! Positiivisuus on perseestä! |
pekkajau 04.09.2005 17:02:32 | |
---|
Mulla on omassa historiassa tosi huonoja kokemuksia halvasta puolalaisesta tuontihumpasta! Älkää koskaan edes kokeilko! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 04.09.2005 17:23:34 (muokattu 04.09.2005 17:23:55) | |
---|
Sä oot hauska mies U. Honey! :) |
pekkajau 04.09.2005 17:25:34 | |
---|
Sä oot hauska mies U. Honey! :) Sertzo-setäkin on tullut mökiltä pois anoppia syöttämästä! Radiosta kuulin lauantaina! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 04.09.2005 17:27:13 | |
---|
Sertzo-setäkin on tullut mökiltä pois anoppia syöttämästä! Radiosta kuulin lauantaina! Kato välit pitää säilyttää vaimon sukulaisiin perintöä odotellessa. ;) |
Jaskaa pakoon 04.09.2005 17:27:50 | |
---|
vanha humpansoittaja-setä houkutteli minut luokseen ...soittamaan humppaa.... Me taas pikkupoikina leikittiin keskenämme noita humppaleikkejä. Oikeita musiikkisuhteita ei sitten oikeastaan pystynytkään solmimaan ja mieluusti sitä vieläkin ahtautuu Volkkariin parin muun miehen kanssa. Sen jälkeen keikalla soitetaan aina Ollaan lähekkäin. Jos on vähän aikaa keikatonta, niin pitää salamyhkää kaivaa vanhoja Dallapé-vihkoja ja silmäillä niiden keskiaukeamia. Ja räpeltää yksikseen noita hävettäviä sormiharjoituksia... Mutta kyllä harjoittelu yksinkin on palkitsevaa! |
häläppääjä 04.09.2005 18:26:50 | |
---|
Me taas pikkupoikina leikittiin keskenämme noita humppaleikkejä. Oikeita musiikkisuhteita ei sitten oikeastaan pystynytkään solmimaan ja mieluusti sitä vieläkin ahtautuu Volkkariin parin muun miehen kanssa. Sen jälkeen keikalla soitetaan aina Ollaan lähekkäin. Jos on vähän aikaa keikatonta, niin pitää salamyhkää kaivaa vanhoja Dallapé-vihkoja ja silmäillä niiden keskiaukeamia. Ja räpeltää yksikseen noita hävettäviä sormiharjoituksia... Mutta kyllä harjoittelu yksinkin on palkitsevaa! Oikkeen liimaksi oli se, kun lähettiin kerran Serry Tatsunilla Ylikiiminkiin soittaan humppaa.Neljä ukkoa sisällä Tatsunisa, ja sen rumpalin mustasukkanen akka viidentenä...Niin, ja haitari piti ottaa laukkuineen syliin, kun ei kärryyn mahtunu. Tällä keikalla sattuikin se klassinen, eli oli kaksi keikkaa samalle illalle. Ensimmäinen ja viimeinen..Se humpparyhmä oli oikeen tosi alhaalle painunut humppasuon syvimpään silmäkkeeseen..Joten irroittauduin tuosta ryhmästä jo ensi kokemani jälkeen..Hyvä että voi purkaa syömmeä johonkin..Muuten, juuri nytkin tiedän kaapissa olevasta humppanuotti-kansiosta jota voin ruveta selailemaan jollen keksi äkkiä mitään millä unhoittaisin tuon kirotun humpan.. Mistä minä tiijän.. |
aarnikotka 04.09.2005 19:09:04 | |
---|
Humppa-addiktiossa on sama homma kuin muissakin riippuvuuksissa, vaikka lopetat, olet Ei pidä laskea leikkiä vakavalla asialla. Olenhan itse elävä esimerkki, siitä, kuinka voi humppaan sortua, vielä 20 vuoden täysin humpattoman tauon jälkeen. Nyt tuota humpansoittoa, on jatkunut taas 1,5 vuotta. Olen jo vajonnut, niin syvälle, että olen siirtymässä uuteen säännöllisesti keikkailevaan bändiin. En tiedä voiko tästä enää tilanne juurikaan huonommaksi mennä. Onneksi olen vielä kyennyt käymään töissä, vaikka yrittäjänä minulla ovatkin joustavat työajat, ja olen usein huomannut, että työt tulee hoidettua pikaisesti alta pois, että pääsisi kotiin soittamaan humppaa. Toisaalta työnantajakaan ei voi irtisanoa liiallisen humppaamisen takia. Suurin pelkoni onkin, että vielä vanhoilla päivilläni ryhtyisin ammatiseni humppaamaan. Siinä voisi mennä vielä firmakin, perhe on jo lähtenyt, ja poikamiehenä lipsahtaakin helposti vapaa-aika humpan parissa. Onko minulla enää mitään toivoa? Varo päätäsi! |
häläppääjä 04.09.2005 19:20:59 | |
---|
Toisaalta työnantajakaan ei voi irtisanoa liiallisen humppaamisen takia. Paitsi jos olet jo niin alhaalla, että menet kesken työnkin nurkan taakse humppaamaan..Varo, humpasta tulee pian työ! Mistä minä tiijän.. |
aarnikotka 04.09.2005 19:26:39 | |
---|
Paitsi jos olet jo niin alhaalla, että menet kesken työnkin nurkan taakse humppaamaan..Varo, humpasta tulee pian työ! Olen kyllä silloin tällöin lähtenyt töistä kesken päivän,kun on ollut kiire kotiin humppaamaan. (nuo vapaat työajat) Varo päätäsi! |
häläppääjä 04.09.2005 19:27:45 | |
---|
Olen kyllä silloin tällöin lähtenyt töistä kesken päivän,kun on ollut kiire kotiin humppaamaan. (nuo vapaat työajat) Teetkö sen jopa itseltäsi salaa? Mistä minä tiijän.. |
aarnikotka 04.09.2005 19:37:39 | |
---|
Teetkö sen jopa itseltäsi salaa? Aika vaikeeta on myös kun, kaikki parhaat kaverit pyörii tuolla humppamusiikkipiireissä. Olen myös huomannut, että iltalenkillä tulee usein suunnistettua treenikämpän suuntaan, eikä sitä sieltä kuuluvaa iloista humpan rytkettä voi millään vastustaa, vaan se tuntuu vetävän treenikämpän ovesta sisään ihan väkisin. Varo päätäsi! |
R.Syke 04.09.2005 21:06:54 (muokattu 04.09.2005 21:07:33) | |
---|
Olis muuten mahtava nähdä musta mies humppatansseissa haitaria soittamassa;-) Elä nyt prkl. Tarina kertoo, että Turunen H. (kirjaltaja) oli Jojensuun kapakissa erehtynyt sanomaan maahanmuuttajalle: -Halakometässä ahavoitunu jätkä! Vastaus oli tullut leveällä murteella: -Haesta vittu. Että ei tuosta niin pitkä matka ole. |
Basso-Aslak 04.09.2005 21:18:25 | |
---|
Se on erityisen kieroa, että ensimmäinen humppa on usein ilmainen! Minulle kävi juuri niin. Aivan. Miettikääpäs sitten "Humppamies" -hunpan sanoitusta. "Kun öisin itkin äiti humppaa lauloi vain..." ja "Humpan tahtiin minä synnyin, humpan tahtiin minut tehtiin..." Tämä ralli pitäisi kieltää lailla, tämähän selvästi ihannoi humppaa! Pitäisiköhän lakiin saada humppaan yllyttämisen kriminalisoiva pykälä, juuri laulussa mainitut tyypit ne vaanivat vaikkapa konservatorioiden nurkilla pers´aukisia opiskelijoita humppaan houkutellen. Ja mikä minä sitten olen tässä moralisoimaan, kirjoitan tätä eilistä humppakeikkaa MD:lta kuunnellen. Annos pitää saada, ei saa paheksua.... "Tuon kynsiminen ei merkihe mittään!" |
baron 04.09.2005 21:29:02 (muokattu 04.09.2005 21:29:49) | |
---|
Kyllä se humppa-addiktio on vaikea tauti eikä siihen hoitoa tunnu löytyvän. Itselleni tapahtui niin, että soiteltiin kapakassa säännöllisesti jatsia arki-iltana ja kerran kapakan omistaja kysyi: "Osaattekos pojat soittaa oikeaa musiikkia" ja tarjosi viikonlopun tanssikeikkaa. Tästä on noin 10 vuotta. Erehdyttiin sanomaan kyllä, kuvitellen, että ei niin vähästä jää koukkuun, mutta niinpä vain jäätiin, sillä tiellä ollaan eikä ulospääsyä ole näköpiirissä. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
isojussi 04.09.2005 22:26:08 | |
---|
...(nimi vaikka J) ... HUOM: Nimi muutettu!!!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Humpan vieroittamisen kaksitoista askelta. 1.Myönsimme voimattomuutemme humppaan nähden 2.Opimme uskomaan että joku suurempi voima voisi palauttaa järkemme humppaan nähden. 3.Päätimme luovuttaa elämämme ja tahtomme jatsimiesten huomaan. 4.Suoritimme perusteellisen ja rehellisen itsetutkiskelun. 5.Myönsimme väärien humppatekojemme luonteen jollekin muun musiikin soittajalle. 6.Olimme täysin valmiit antamaan rokki miesten poistaa kaikki humpan aiheuttamat vääryydet. 7.Näyrästi pyysimme ohjelmamyyjiä poistamaan vajavuutemme muuhun musiikkiin. 8.Teimme luettelon kaikista humpalla vahingoittamistamme ihmisistä ja halusimme hyvittää heitä muulla musiikilla. 9.Hyvitimme turakaiskansaa milloin vain mahdollista korkeatasoisella viihdemusiikilla. 10.Jatkoimme itsetutkiskelua ja kun soitimme salaa humppaa niin myönsimme sen heti. 11.Pyrimme jatsin avulla kehittämään yhteyttämme muuhun musiikkiin ja kuuntelemalla kaikkea mahdollista kehittämään musiikkimakuamme. 12.Koettuamme musiikillisen heräämisen näiden askelten tuloksena yritimme saattaa tämän sanoman myös muille humppa sairauden uuvuttamille. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 04.09.2005 22:35:03 (muokattu 04.09.2005 22:35:14) | |
---|
"Hei, Olen Jussi ja humppamuusikko..." Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 05.09.2005 07:15:14 | |
---|
"Hei, Olen Jussi ja humppamuusikko..." Montako uutta italoiskemää reissu Italiaan toi ohjelmistoosi... ei siis ilotaloiskelmää vaan italoiskelmää? |
isojussi 05.09.2005 09:29:27 | |
---|
Montako uutta italoiskemää reissu Italiaan toi ohjelmistoosi... ei siis ilotaloiskelmää vaan italoiskelmää? Ei viä yhtään. Oli lopunperin lomaa musiikista. mitä ny parina ekana iltana otin kuvia niistä omb:istä Vaan kerran kävin levykaupassa - ja sillonkin olin vaan minuutin, enkä ostanu mitään. Meren kohina, liikenteen äänet ja kaskaitten siritys oli mun lomamusaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |