Aihe: Electrosonic SBS -mikit
1 2 3
balzary
13.08.2005 20:11:55

Minulla olisi mahdollisesti kiinnostusta noita mikkejä kohtaan. Kiinnostuksen kohteena kylläkin olisivat kitaramikit. Slovakia ei kyllä oikein taitu, joten muutamat kohdat taulukoista ovat hieman epäselviä.

mitkä pätkät epäselviä?
Vyötiäinen
13.08.2005 22:52:58
mitkä pätkät epäselviä?

Měkký, mäkký zvuk, hmatník ja snímač jäivät arvoitukseksi. Ilmeisesti tuo snímač tarkoittaa mikkiä?
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk." Alle satakiloiset punnitaan Kouvolassa?
balzary
14.08.2005 00:22:43

Měkký, mäkký zvuk, hmatník ja snímač jäivät arvoitukseksi. Ilmeisesti tuo snímač tarkoittaa mikkiä?

joo snimac on mikki, hmatnik = otelauta (kaulamikki ilmeisesti "otelautamikki", mekky/makky zvuk on pehmeä ääni
Vyötiäinen
14.08.2005 14:23:56
joo snimac on mikki, hmatnik = otelauta (kaulamikki ilmeisesti "otelautamikki", mekky/makky zvuk on pehmeä ääni

Kiitos, tuo selventi hieman. Pitänee kysellä, jos usia kieliongelmia ilmenee.
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk." Alle satakiloiset punnitaan Kouvolassa?
Fonisoul_
21.08.2005 20:19:09 (muokattu 26.08.2005 14:59:50)
pbass-mikille olisi kiinnostusta täälläkin.. Tosin en vieläkään saanut hinnoista ihan selvää.

Edit: Hmm, ehkä kuitenkin jbass...
Edit2: Niin ja nimenomaan viisikielinen.
Soul with the capital "S"...
Teijo K.
23.08.2005 11:09:47

Mites, onko nyt tiedossa mitään mahdollista aikataulua jos jotain yhteistilausta laitetaan, vai onko se nyt sitten menossa siihen suuntaan ollenkaan? Suuntaa antavasti esim "syyskuun aikana" tai kolmannella vuosineljänneksellä?
"Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.."
-Seer-o.
balzary
23.08.2005 13:35:39

tsori, unohtunut tämä vähän. koostetaan lista, mistä pyydetään se tarjouspyyntö vaikkapa elokuun loppuun mennessä. kysyin tuon precision-mikin samalla. sitähän ei ole listassa, mutta tekee myös muunlaisia mikkejä.

eli nyt jos joku vielä haluaa jotain, ilmootusta. kirjottelen sähköpostiviestin sitten kuun lopussa.
Teijo K.
23.08.2005 17:43:31

tsori, unohtunut tämä vähän. koostetaan lista, mistä pyydetään se tarjouspyyntö vaikkapa elokuun loppuun mennessä. kysyin tuon precision-mikin samalla. sitähän ei ole listassa, mutta tekee myös muunlaisia mikkejä.

eli nyt jos joku vielä haluaa jotain, ilmootusta. kirjottelen sähköpostiviestin sitten kuun lopussa.

No, toistan itseäni mutta edelleen:

Elektromagnetické snímače pro kontrabas QA70R - pasiv

http://www.electrosonic.szm.sk/html/ahz.htm

1kpl

Ja hemmo ilmeisesti samanlaisen.
"Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.."
-Seer-o.
atk
25.08.2005 10:04:05
Jos vielä ehtii mukaan, niin mua kiinnostais J-bass-mikkisetti.
Teijo K.
02.09.2005 09:40:58

Nostetaan nyut kiusalla tämä kun Juzzu aloitti kilpailevan yrityksen. ;)
Munsta.
Juzzu
02.09.2005 09:53:04
Nostetaan nyut kiusalla tämä kun Juzzu aloitti kilpailevan yrityksen. ;)

En mä mitään kilpailua halua, mulle ois vaan parempi jos kaikki tilais tästä teidän ketjusta ni ei tulis mulle lisätöitä.

Mutta sisäinen ääneni ei voinut olla hiljaa tuosta "mun" mikkientekijästä - jos vaikka muutkin haluaisi niitä. Harmittaa tämmönen.
Teijo K.
02.09.2005 10:03:00 (muokattu 02.09.2005 10:04:30)

En mä mitään kilpailua halua, mulle ois vaan parempi jos kaikki tilais tästä teidän ketjusta ni ei tulis mulle lisätöitä.

Mutta sisäinen ääneni ei voinut olla hiljaa tuosta "mun" mikkientekijästä - jos vaikka muutkin haluaisi niitä. Harmittaa tämmönen.

Noh noh. Elä nyt turhaan harmistu, olin tämän nostamista suunnitellut muutenkin, koska tarjouspyyntö on ihan näinä päivinä lähdössä liikkeelle, kunhan nyt huono huumoria piti laittaa mukaan vähän.

Ps. Tiedä vaikka olisi jo mennyt, jolloin tämä on myöhässä nostettu. Balzaryhän se on tässä kapuna.
Munsta.
balzary
02.09.2005 11:05:28

Ei ole kerennyt tarjouspyyntöpostia kirjottelemaan, menee maanantaille. Nyt on ajatukset jo miitissä.
Teijo K.
02.09.2005 11:12:12

Ei ole kerennyt tarjouspyyntöpostia kirjottelemaan, menee maanantaille. Nyt on ajatukset jo miitissä.

Eli hyvään aikaan nostettu, nyt on viimeinen kuulutus sitten tässä.
Munsta.
Jymi
02.09.2005 16:39:22
Osaako joku sanoa mitä J-basson mikit maksaisi tuolla ? Rima oli korkealla alkaa noita sivuja tolla kielellä selaamaan. Olisi tarkoitus rakentaa itselle basso, niin nuo ois varmaan ihan kelpo mikit siihen tarkoitukseen.
Fonisoul_
16.09.2005 14:36:26

Eli nyt olisi varmaan jo hinnat selvillä? =)
Soul with the capital "S"...
balzary
19.09.2005 11:05:50

Tiedustelut lähti viime viikon lopussa. Pitää vielä selventää mm. jazz-mikeistä asioita sekä sitä, minkälaisia hintalistassa mainitut särö ja wah-pedaalit on. Ilmottelen taas sitten jahka postia mulle kilahtaa.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
balzary
29.09.2005 12:43:50 (muokattu 29.09.2005 12:46:02)

Nyt tuli vastaus. Postikulut alta 2kg paketille on 700 ssk (n. 18,5 e), tuskinpa paljoa enempää painavamallakaan paketilla.

Jotkut kyseli wah ja säröpedaaleista. Eivät ole true bypass kumpikaan. Särö on "brian may"-tyyppinen.

Editoin tän tekstin illalla kuntoon, pitää lukea posti vaimon kanssa vielä läpi, mm. tarkemmat kuvaukset pedaaleista sitten.

E: Mikkien ja muiden hintaan ynnäillään sitten Suomen postikulut ja jonkunlaista paketointia, jos ei onnistu nouto Espoosta/Helsingistä.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
Teijo K.
29.09.2005 12:45:19

Nyt tuli vastaus. Postikulut alta 2kg paketille on 700 ssk (n. 18,5 e), tuskinpa paljoa enempää painavamallakaan paketilla.

Jotkut kyseli wah ja säröpedaaleista. Eivät ole true bypass kumpikaan. Särö on "brian may"-tyyppinen.

Editoin tän tekstin illalla kuntoon, pitää lukea posti vaimon kanssa vielä läpi, mm. tarkemmat kuvaukset pedaaleista sitten.

Eli kontramikki saattaisi olla Suomessa jo ennen marraskuun keikkoja, ehkä?
Munsta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)