Aihe: Aquarian kalvot
1
Legenda
25.02.2005 15:43:27
Oulun musiikki-kullaksessa oli niin hyvä puhuja että sai minut ostamaan tomeihin Aguarian American Vintage (tulikohan tuo oikein) kalvot, ehdin just ne vaihtaa eilen illalla mutta kokeilu jää tälle iltaa, mutta jos jollain on kokemusta ko. kalvoista niin kertokaapa onko minua "pissattu" silmään..paitsi että eihän ne myyjät sellaista tee vaan myyvät sellaista mitä pyydetään.
legenda on hyvä juoma!
Mikael
25.02.2005 15:54:10 (muokattu 25.02.2005 15:58:54)

Oulun musiikki-kullaksessa oli niin hyvä puhuja että sai minut ostamaan tomeihin Aguarian American Vintage (tulikohan tuo oikein) kalvot, ehdin just ne vaihtaa eilen illalla mutta kokeilu jää tälle iltaa, mutta jos jollain on kokemusta ko. kalvoista niin kertokaapa onko minua "pissattu" silmään..paitsi että eihän ne myyjät sellaista tee vaan myyvät sellaista mitä pyydetään.

Mulla on noi American Vintaget koko setissä bassarista virveliin (tai yhteen virveliin) ja ainakin mun vanhoille Gretscheihin ne sopii soundinsa puolesta todella hyvin. Aikaisemmin oon käyttänyt perus Ambassadoreita, mutta näissä on mun mielestä miellyttävämpi soundi ja tuntuvat kestävän myös paremmin.

Se mikä noissa kannattaa huomioida on koko. American Vintaget on tarkoitettu vanhoille rummuille, joiden tuumakoko on vähän isompi kuin uusissa rummuissa. Samoja kalvoja nykykokoisille rummuille on Aquarianin Modern Vintage -sarja.
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
junttura
25.02.2005 18:24:03

Kyllä on hyvät kalvot. Toimii täydellisesti joka vireessä, vaatii tosin joka ruuvin kohdalle tositarkan vireen löysänä. Soi pitkään ja lätisee. Hinta on ehkäpä ainut miinus.
loppuu se vitun näppäily!
pehmo
25.02.2005 18:52:37

Ovat kuulemma hyviä kalvoja.
Je dois partir
Roberto
26.02.2005 09:05:50

Satin Finishit on erinomaiset Remo Ambassador-kyllästymisen lääkintään.
JeeVes
26.02.2005 11:09:56

Mulla oli Satin Finish virveli kalvo ja se oli kyllä ihan helmi. Tosi hyvin kesti se pinta siinä.

Ajattelin tässä itekkin ostella Aquariani ehkä seuraavaksi. Pitäis ostaa koko settiin kalvot, paitsi ei resoja. Mitäs tomeihin suosittelisitte, haen sellaista Emperor / Ambassador clear kalvon tyyliä. Virveliin ostan kyllä sen satin finishin. Entäs basariin?
kalamies #15 >-)))>
Niskamies
26.02.2005 11:30:50
Osta tomeihin classic clearit.
Meitsi on meshissä.
Youni
26.02.2005 12:00:36

Jep. Satin finish löytyy orkesterin lattiatomista ja todella hyvä saundi, soi keskipitkään ja aika tumma saundi. Paljonkohan nuo kustantaa...?
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Niskamies
26.02.2005 12:38:00
Jep. Satin finish löytyy orkesterin lattiatomista ja todella hyvä saundi, soi keskipitkään ja aika tumma saundi. Paljonkohan nuo kustantaa...?

www.dlxmusic.fi

Pikkasen enemmän maksaa kun Remot tai Evanssit.
Meitsi on meshissä.
Legenda
26.02.2005 15:35:18
Kävin tutkimassa vähän tarkemmin ja 12 ja 13 tuumaset on modern vintage ja 16 tuumainen on american vintage mutta lieneekö tuolla mitään merkitystä? Mutta on se väri hieno "nikotiinin ruskea" .
legenda on hyvä juoma!
PaiZild
26.02.2005 15:48:35
Mitenkähän Aquarian Response II -kalvot? Niitä olen hieman ajatellut. Nuo vaan tuppaa Aquarianit olemaan hieman kalliimpia kuin vastaavat Remot. Näkyykö kalliimpi hinta laadussa?
epäselvä.
Niskamies
26.02.2005 18:21:33
Mitenkähän Aquarian Response II -kalvot? Niitä olen hieman ajatellut. Nuo vaan tuppaa Aquarianit olemaan hieman kalliimpia kuin vastaavat Remot. Näkyykö kalliimpi hinta laadussa?

Mielestäni näkyy. IMO Satin Finsih pieksee Coated Ambassadorin ihan miten vaan. Sekä saundissa että kestävyydessä.
Meitsi on meshissä.
vapauskauppias
27.02.2005 11:46:22
Itsellä Aquarianit ovat ehdottomasti seuraavat kalvot. Menin tyhmänä takaisin Remoihin, kun olivat kuitenkin aika paljon halvempia. Tein virheen. Remot kyllä soundaavat ihan hyviltä, mutta se päällyste ei ole kovinkaan pysyvä (riippuen tosin yksilöstä). Remoissa on se ongelma, että huonoja yksilöitä on paljon liikkeellä. Toisissa päällyste kestää erittäin hyvin, toisissa se alkaa jo kolmannella iskulla irtoamaan.
Oletko jo tuotteistettu?
tthei
27.02.2005 13:48:21

Itsellä Aquarianit ovat ehdottomasti seuraavat kalvot. Menin tyhmänä takaisin Remoihin, kun olivat kuitenkin aika paljon halvempia. Tein virheen. Remot kyllä soundaavat ihan hyviltä, mutta se päällyste ei ole kovinkaan pysyvä (riippuen tosin yksilöstä). Remoissa on se ongelma, että huonoja yksilöitä on paljon liikkeellä. Toisissa päällyste kestää erittäin hyvin, toisissa se alkaa jo kolmannella iskulla irtoamaan.

On tainnu Remolla päästä laaduntarkkailu vähän heikkenee.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
Tanakkala
04.09.2005 13:04:29
Onko kellään kokemusta Aquarianin Force 1 basarin kalvosta? Meinasin semmoset hommata tehdaskalvojen paikalle. Saako tuomoisesta kalvosta kunnon tykin laukauksen. Sehän on yksi kerros kalvo.
Ei edes yksinäisyys tule yksin
Roberto
04.09.2005 20:20:24

Onko kellään kokemusta Aquarianin Force 1 basarin kalvosta? Meinasin semmoset hommata tehdaskalvojen paikalle. Saako tuomoisesta kalvosta kunnon tykin laukauksen. Sehän on yksi kerros kalvo.

Jos meinaat Impact I:tä niin joo, lätisee kyllä. Force-mallia ei ainakaan Aquarianin sivuilta löytynyt.

http://www.aquariandrumheads.com/products/default.asp
Roberto
05.09.2005 09:44:30

Onhan siellä. Siinä lukee vaa full force ja sit niitä on kolmee eri mallii. Force 1 clear (jota aattelin kokeilla, Force 1 texture coated ja force 2 joka on resokalvo.

Kato prkl, hämäsivät... just noita ei oo tullu vastaan.
Perro Stupido
05.09.2005 10:20:25

Minulla tuollainen on. Pelittää vallan mainiosti. Kiva napsaus kuuluu kun virittää hieman kireämmälle, löysemmällä vireellä läiskyy ja lötisee.
Tabu. Asia, josta ei puhuta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)