uruttaja 01.09.2005 23:31:04 | |
---|
Nooh, Barzga! Enhän minä sitä enkä varsinkaan sinua tarkoittanut!:-) Vain, että nuorna sitä jaksaa pörrätä. Mulla on voimat vähissä... Pikkusormen menetyksessä ei huuma ikää katso! |
Jemo 02.09.2005 00:14:39 | |
---|
Komppia. On parempi kun tietää ne negatiiviset asiat muilta eikä ne tule yllätyksinä ja osaa ehkä myös sitten varautua niihin. Tämä nimittäin on sitten sellainen ala jossa sattuu ja tapahtuu. Oikeastaan Trio Forrester pitäisi määrätä opetus videoksi kaikille tanssimuusikoille. Mikä on Trio Forrester ja mistä sitä saa?-) -Kami... Santeri Kautto Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
jon lord 02.09.2005 09:59:12 | |
---|
Mikä on Trio Forrester ja mistä sitä saa?-) -Kami... Santeri Kautto Tv-sarjasta Akkaa Päälle Vierikko,Kivinen ja Mäkelä oli trio Oikotuulet jota ohjelmamyyjä Liimatainen (Petelius) kusetti oikein kunnolla.Nimi piti vaihtaa kansainväliseksi joten siitä tuli trio Forrester. Vanhat parrat itseni mukaan lukien voi kertoa että oikeastaan kaikki siinä tapahtuneet jutut on joskus sattunut kohdalleen sitä lopun synttäreitä ehkä lukuunottamatta. Pistä pikaviesteihin osoite niin poltan sen sulle dvd:lle. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
U.Honey 03.09.2005 20:29:41 | |
---|
My name is Baron, U.Honey Baron. |
Itsekin olen joskus antanut humpalle pikkusormen. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=50336 :-o Täytyypäs harkita uudestaan ja puhua tää juttu vielä kavereiden kanssa läpi kerralleen ennenkuin heittäydytään täysillä humpan pyörteisiin. Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Tottahan olen joskus jotain humppakomppeja vetänyt, musiikkiopistolla taannoin tuntiopetuksessa, mutta sitä ei lasketa. Tänään siirryin ihan oikeaan Kamaan; vedettiin kitara-basso-rummut ja meikä lauloi. Rauli Badding Somerjoen Paratiisi. Huomasin, että ei se ihan niin läpihuutojuttua toi iskelmä ole kuin mitä vanha rokkari olettaa, mutta kun sai kompin viimein kulkemaan niin huomasi että se alkoi vaikuttaa. Ehkä... kaipaan jopa lisää. Tämä on pelottava ja uusi tunne. Baddingin rumpalilla on/oli muuten aika kova haikkakäsi. Kauheeta punk-kahdeksasosaa on Paratiisissakin. rock 'n' rollin neljäsosiin tottunut rumpali oli nopeasti käsi kipeänä tuon kanssa. Kuka muuten Paratiisi-tsibaleessa vetää kannuja? -Santeri Kautto Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
M.i.k.key 04.09.2005 03:14:39 | |
---|
Kuka muuten Paratiisi-tsibaleessa vetää kannuja?
Perkule, mulla ei ole pannuraidasta varmaa tietoa mutta heitän vastakysymyksen että kuka kitaroi. Siihen tiedän siis vastauksen. Mä lopetan nää hommat! |
uruttaja 04.09.2005 03:25:05 | |
---|
Perkule, mulla ei ole pannuraidasta varmaa tietoa mutta heitän vastakysymyksen että kuka kitaroi. Siihen tiedän siis vastauksen. Juha Björninen? |
Jemo 04.09.2005 03:26:57 | |
---|
Perkule, mulla ei ole pannuraidasta varmaa tietoa mutta heitän vastakysymyksen että kuka kitaroi. Siihen tiedän siis vastauksen. Pulliais Esa? On muuten meikäläisen kirjoissa toisiksi paras kitarasoolo koskaan. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Retku 04.09.2005 03:34:45 (muokattu 04.09.2005 03:37:01) | |
---|
Perkule, mulla ei ole pannuraidasta varmaa tietoa mutta heitän vastakysymyksen että kuka kitaroi. Siihen tiedän siis vastauksen. Eiköhän tuo ollu Tolosen Jukka.. Ed: pienenä lisähuomiona: onkohan tosiaan niin että muusi-koit ovat pitkälti yö-eläimiä kun katsoo tähänkin ketjuun postattujen messujen ajankohtia?? Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
M.i.k.key 04.09.2005 03:37:06 | |
---|
Eiköhän tuo ollu Tolosen Jukka.. Kyllä! Mä lopetan nää hommat! |
R.Syke 04.09.2005 05:38:54 | |
---|
Eiköhän tuo ollu Tolosen Jukka.. Ed: pienenä lisähuomiona: onkohan tosiaan niin että muusi-koit ovat pitkälti yö-eläimiä kun katsoo tähänkin ketjuun postattujen messujen ajankohtia?? Tarkemmin: aamuyöeläimiä... |
Jemo 04.09.2005 12:58:57 | |
---|
Kyllä! Minulle joku joskus sanoi että Tolonenhan se tuon soolon sinne taiteili, mutta sittemmin olen kuullut sanottavan että "Paskat ollut, Pulliaisen Esa!" Mikä on totuus? -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Retku 04.09.2005 14:28:03 | |
---|
Minulle joku joskus sanoi että Tolonenhan se tuon soolon sinne taiteili, mutta sittemmin olen kuullut sanottavan että "Paskat ollut, Pulliaisen Esa!" Mikä on totuus? No piti oikeen googlettaa ja löytyihän asiaan useammastakin paikasta vastaus: Tolonen mikä Tolonen! Ilmeisesti Tolonen ei kuitenkaan muilla Badding zipaleilla sitten ole esiintynyt kun tuossa Paratiisissa (nyt saatan jo olla väärässäkin). Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
Tankero 04.09.2005 14:34:33 | |
---|
Kyllä! Näin on ja Nappi on rummuissa. |
Jemo 04.09.2005 17:48:58 | |
---|
Näin on ja Nappi on rummuissa. Nappi? Kuka Nappi? -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
M.i.k.key 04.09.2005 17:55:25 | |
---|
Nappi? Kuka Nappi? Semmoinen suht legendaarinen Nappi Ikonen. Mä lopetan nää hommat! |
Jemo 04.09.2005 18:37:45 | |
---|
Semmoinen suht legendaarinen Nappi Ikonen. Oon nyypie, en minä tällaisista tiedä. Tule kysymään progen arkkivaareista niin ehä jo tiedän, mutta humppa... Se on kulkematon polku meikäläiselle. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Eddy 04.09.2005 18:43:41 | |
---|
Oon nyypie, en minä tällaisista tiedä. On nakutellut aika monta raitaa ihan julkaistavia kiekkoja myöten. Koskettelen soittimia... |
Qsine 16.10.2005 20:56:55 | |
---|
ja siihen vielä päälle bändin nimeksi joku lautapeleistä nimim. Tapani Vuolteenaho & Pekingin mysteeri Siis hitto: tuohan on nerokkain idea, mitä olen pitkään aikaan kuullut! Daniel Laakso ja Domino Martti Maukonen ja Marco Polo Tuomas Jäppinen ja Monopoli Orkesteri Ylermi Öhman ja Yatzy Sam Inkinen ja Uusi Finanssi Raimo Ruoho ja RISK Jorma Wizelius ja Muuttuva labyrintti Aina toimii! "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
isojussi 16.10.2005 21:00:49 | |
---|
Siis hitto: tuohan on nerokkain idea, mitä olen pitkään aikaan kuullut! Daniel Laakso ja Domino Martti Maukonen ja Marco Polo Tuomas Jäppinen ja Monopoli Orkesteri Ylermi Öhman ja Yatzy Sam Inkinen ja Uusi Finanssi Raimo Ruoho ja RISK Jorma Wizelius ja Muuttuva labyrintti Aina toimii! Iso J ja Rapakalja Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |