manjaana 01.09.2005 09:03:04 | |
---|
Martso ja muut hullut taitaa olla tänään Kesäillan valssissa skulaamassa? Katsotaan täällä kotona illalla "pilkkaajien aitiossa." ;) Hyvä muistutus... keu ;o) kyllä se siitä... |
uruttaja 01.09.2005 10:51:42 | |
---|
kivi kätee hunppaveikot ja heitto päälle, jos joku ei oo tehny 50eekkeri keikkaa ,- ... koskaan . >Eikä selitellä : " NIIN , MUT KO SE OLI SUKULAINE..." jne. muutta kakkaa.. No en oo tehnyt. |
ninmari 01.09.2005 10:54:19 | |
---|
kivi kätee hunppaveikot ja heitto päälle, jos joku ei oo tehny 50eekkeri keikkaa ,- ... koskaan . >Eikä selitellä : " NIIN , MUT KO SE OLI SUKULAINE..." jne. muutta kakkaa.. En ole tehnyt.Talkoilla lauloin sukulaisen häissä mut oli sovittu,että vaan muutama biisi ja ei ole pakko olla selvin päin..=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
omarklah 01.09.2005 11:11:18 | |
---|
kivi kätee hunppaveikot ja heitto päälle, jos joku ei oo tehny 50eekkeri keikkaa ,- ... koskaan . >Eikä selitellä : " NIIN , MUT KO SE OLI SUKULAINE..." jne. muutta kakkaa.. Olen laittanut sukulaisille aina lisähintaa -> nykyään saa olla aika rauhassa sukulaisten suhteen... Tää sit sanois tälleen... |
jon lord 01.09.2005 11:15:26 | |
---|
Nykyään ei edes hyväntekeväisyys keikkaa. Niillä kun ei perheelle saa leipää. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Sertzo S 01.09.2005 11:20:16 | |
---|
Nykyään ei edes hyväntekeväisyys keikkaa. Niillä kun ei perheelle saa leipää. Niitähän saisi tehdä joka päivä...no ainakin joka toinen viikko! |
uruttaja 01.09.2005 16:14:02 | |
---|
Olen tehnyt kerran vuodessa. Viime vuosi jäi väliin. Tulevana tammikuuna ehkä seuraavan kerran. Mannerheimin Lastensuojeluliiton hyväksi. Mulla on jostain syystä vähän nihkeä asenne hyväntekeväisyysrahojen suuntautumisesta. En oman vakibändin, vaan nuoruuden soittajakavereiden kanssa patelanrockhistorykokoonpanossa. |
jon lord 01.09.2005 18:29:11 | |
---|
Olen tehnyt kerran vuodessa. Viime vuosi jäi väliin. Tulevana tammikuuna ehkä seuraavan kerran. Mannerheimin Lastensuojeluliiton hyväksi. Mulla on jostain syystä vähän nihkeä asenne hyväntekeväisyysrahojen suuntautumisesta.. Tein mäkin yhden viimevuonna. Irti huumeista ry:lle.Toivottavasti rahat menee oikeaan osoitteeseen. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 01.09.2005 22:56:04 | |
---|
Tein mäkin yhden viimevuonna. Irti huumeista ry:lle.Toivottavasti rahat menee oikeaan osoitteeseen. Oon mäkin niitä tehnyt, mutta jollei yksi hyväntekeväisyyskeikka poi'i kahta maksullista, niin pieleen meni. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Fuzzy Boner 02.09.2005 01:09:35 | |
---|
Oon mäkin niitä tehnyt, mutta jollei yksi hyväntekeväisyyskeikka poi'i kahta maksullista, niin pieleen meni. Mä teen muutaman vuodessa noita. Kummeja esim on kiva autella tms.. Ja muitaki tietty. Kaikki oikea hyväntekeväisyys on hyvää!! Saapuilija |
Lennu 02.09.2005 09:38:41 | |
---|
Koskahan pläkmetallistit järkkää jotain pahantekeväisyyskonsertteja? "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
jon lord 02.09.2005 10:33:42 | |
---|
Koskahan pläkmetallistit järkkää jotain pahantekeväisyyskonsertteja? Hah hah haaaaa...olipa hyvä oivallus. Pisteet sanaleikistä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 03.09.2005 16:33:32 | |
---|
Nykyään ei edes hyväntekeväisyys keikkaa. Niillä kun ei perheelle saa leipää. Saako keksejä ? |
Ukko 03.09.2005 16:35:08 | |
---|
Mä teen muutaman vuodessa noita. Kummeja esim on kiva autella tms.. Voisin ruveta sulle kummiks niin voisit jelppiä :/ |
Voisin ruveta sulle kummiks niin voisit jelppiä :/ Missä tarvisit apua? Saapuilija |
Ukko 04.09.2005 10:33:46 | |
---|
Missä tarvisit apua? No voisit ensi alkuun järkätä meikälle sellaisen hyväntekeväisyys konsertin jonka tuotoksi ( siis minulle tuleva tuotto ) voitaisiin kaavailla sellaista 40-50 tuhatta euroa. Näitä voitaisiin pitää sitten vuosittain pari kolme kertaa. Tässä olisi hyvä alku :) Kehittelen lisää ideoita 8>) |
Ukko 04.09.2005 10:36:46 | |
---|
Voisin ruveta sulle kummiks niin voisit jelppiä :/ Tarkoitus oli tietysti että sinä voisit alkaa minulle kummiksi eikä päinvastoin. |
Jaskaa pakoon 04.09.2005 11:09:35 | |
---|
Olen laittanut sukulaisille aina lisähintaa Nimenomaan. Ja sanonut, että tämä on nyt vähän halvempi kuin yleensä, kun itse ajattelin soittaa lahjoiksi. |
isojussi 04.09.2005 22:12:19 | |
---|
Ai saatana!! Me idiootit tehään tuota ihan samaan hintaan. :P Ja määgans. PRRRRKLLL! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Chysleri 07.09.2005 00:31:05 | |
---|
Joku vuosi taakse päin oli palomiehet palkka riidassa jne ja sitten terveyden huolto alalla on ollut palkka kiistoja pidemmän aikaan..No niin nyt sitten viimeinen laajempi palkka riita oli paperi alalla.No he saivatkin jonkin näköisiä etuisuukia nykyisiin oloihin..Johtuen siitä,että riita olisi tullut aivan liian kalliiksi kummallekkin osa puolelle.Miksi me muusikot ei voitais laittaa lakkoja päälle,et yksinkertaisesti ei lähetä keikoille ennen kuin liksat nousee..kele kaikilla muillakin ammatti liitoilla on jotain oikeuksia,mutta tuntuu,et muusikot on ainoa ammatti-kunta jonka hintoja ja oikeuksia poljetaan ja liksat ei nouse..En tiedä tää on vissiin ikuisuus kysymys.. "Köyhä humppa kansa katkoo kahleitansa kärsimysten malja se jo kukkuroillaan on. Raakaa sortovaltaa vastaan nostaa maasta, armeijastaan..." -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |