Aihe: tilutus
1 2 3 4
mikimaki
03.09.2005 15:15:25
miten pääsen eroon jatkuvasta tilutuksen tarpeesta?
Mrezzye
03.09.2005 15:17:25

Vähennä masturbaatiota tai ala nappailemaan jotain rauhoittavia.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
saha
03.09.2005 15:19:18
Runkkaa enemmän ja vähennä lääkkeitä.
Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla."
Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana."
TheRagDoll
03.09.2005 15:31:24
Vähennä masturbaatiota tai ala nappailemaan jotain rauhoittavia.

Haha.. vähän kova.. mutta mikä tarve sulla on päästä eroon tilutuksesta?
Mua Saa Pelätä.
Jannipaali
03.09.2005 15:32:03
Osta wah pedaali.
THV-klubi #40 Kyllä lähtee, kun tiluttaa ihan täysii!!1
oiva tumpeloinen
03.09.2005 15:35:40
Osta wah pedaali.

Mikä tää juttu oikein on, että voidaksesi soittaa jotain eri tavalla, pitää aina ostaa joku uus muljutin? Ei siinä mitään, kivaahan se on roinaa ostaa, mutta en vain ymmärrä tätä pointtia.

Itse asiaan.
koita miettiä joku melodia soitollesi, laita vaikka silmät kiinni ja fiilistele.
Lord of the strings
03.09.2005 15:40:44
Multa ei ainakaan onnistu "tiluttaminen" jos käytän samalla wahia, menee liian hankalaksi.

Mä osaan, mutta kuulostan vähän Hammettilta.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli?
saha
03.09.2005 15:42:05

Taas yksi hyvä syy olla omistamatta wahia.
Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla."
Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana."
oiva tumpeloinen
03.09.2005 15:44:02

Hyvä mainos ;)

Mut eihän se wahin polkeminen mitenkään sulje pois sitä tilutusta. Se jalan liike tulee suht nopeasti automaatioksi milloin se ei vaikuta soittoon mitenkään.
Mrezzye
03.09.2005 15:48:33

Otan osaa.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
Lord of the strings
03.09.2005 15:54:34
Tämän takia en siis käytä wahia "tiluttaessa".
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli?
Mrezzye
03.09.2005 15:59:57

Tämän takia en siis käytä wahia "tiluttaessa".

Kiitos Jeesus!
saha
03.09.2005 16:01:18
>Tämän takia en siis käytä wahia "tiluttaessa".

Kiitos Jeesus!

Amen!
moottorisaha
03.09.2005 16:16:13

Wahiahan voi käyttää tiluttaessa esimerkiksi trebleboosterina, niin että sitä pitää yhdessä kohdassa ja aina pitkien nuottien aikana voi vähän veivatakkin. Tuota trebleboostikikkaa on hyödynnetty esim Cowboys From Hellin lähes kaikissa sooloissa.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Lord of the strings
03.09.2005 16:20:01
Tuota trebleboostikikkaa on hyödynnetty esim Cowboys From Hellin lähes kaikissa sooloissa.

Dominationin soolossa on hyviä wahitteluja. Samoin Sleepissä.
Jannipaali
03.09.2005 16:25:27
Wahiahan voi käyttää tiluttaessa esimerkiksi trebleboosterina, niin että sitä pitää yhdessä kohdassa ja aina pitkien nuottien aikana voi vähän veivatakkin. Tuota trebleboostikikkaa on hyödynnetty esim Cowboys From Hellin lähes kaikissa sooloissa.

Tälleen sitä tulee yleensä käytettyäkin.
THV-klubi #40 Kyllä lähtee, kun tiluttaa ihan täysii!!1
Rainer Frilund
03.09.2005 16:29:03

Katso yleisöä/soittokavereita kesken tilutuksesi.

Ainoat, jotka ihailee on wannabe-kitaristeja, jotka
eivät "paremmasta" tiedä. Muiden ilme on tyyliin:
"no niin... julkisia sormiharjoituksia..."
Like trees, children change as they twist and turn. You suffer alone for the peace that you yearn. You can weep and moan, feel the need to run, But you'll be leaving behind a loaded gun.
Fuzzy Boner
03.09.2005 16:57:39

Ja ainahan voi ohjelmoida
Saapuilija
rheinone
03.09.2005 17:00:08

Voi olla että tarve säilyy, mutta vedä roudariteipillä etu- ja keskisormi sekä nimetön ja pikkurilli yhteen. Eiköhän tilutuksesta tule loppu ja palaat vanhaan kunnon bluespohjaiseen fiilistelyyn.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)