Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Scandinavian Music Group
1 2 3
Raato.
03.06.2003 15:27:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä kyseisestä bändistä, perusteluja?
 
Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea?
superfly
03.06.2003 15:30:48 (muokattu 03.06.2003 15:42:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se oli varsin asiallinen levy, minkä julkaisivat. Hyviä biisejä, hyvää soitantaa. Erityisesti lämmittivät Melasniemen kitarasaundit, joista löytyi paljon ideaa ja leikkimieltä. Ja kyllähän se hyvin soittelikin. Melasniemestä oli joku threadikin joskus.
 
EDIT: Tuossa siitä Melasniemestä:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=23449
 
Harppu on alaston piano
Sleeper
03.06.2003 15:39:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa.
 
Tripping through the life fantastic. Lose a step and never get up
KooAa
03.06.2003 19:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tylsää ja junnaavaa musiikkia. Outoja sanoja eikä rokista ole tietoakaan.
 
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
superfly
03.06.2003 19:17:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tylsää ja junnaavaa musiikkia. Outoja sanoja eikä rokista ole tietoakaan.
 
No peeveli, ei kaiken musiikin tarvitse olla rokkia. Tylsä paikkahan tästä maailmasta tulisi, jos musa olisi pelkkää runttausta.
 
Harppu on alaston piano
KooAa
03.06.2003 19:29:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No peeveli, ei kaiken musiikin tarvitse olla rokkia. Tylsä paikkahan tästä maailmasta tulisi, jos musa olisi pelkkää runttausta.
 
Just tulee YLE-X:stä Christina Aguileraa. Taida ostaa levyn vaikkei rokkia olekkaan ja on mulla Anastaciaakin pari levyä. Ei noita voi SMG:hen verrata vaikkei nekään rokkia ole. Kuuntelen niitä kyllä paaaljoon mielummin kun ne naiset osaa antaa kaikkensa.
 
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
juxi
03.06.2003 19:45:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen vähän perusteella, mitä olen sattunut kuulemaan, tuntuu koko ajan enemmän siltä, ettei Terhi-rukka sovi ainoaksi laulajaksi - ainakaan tuollaisella laulutyylillä. Jostain syystä tuntuu muutenkin, että sävellykset ja sovitukset ovat olleet vähän "halvalla tehtyjä" - olisi todnäk saatu parempaakin jälkeä aikaan.
 
Haluan korostaa, että näkemykseni perustuu kapeaan otokseen.
 
"Eikö ketään edes hävetä?"
Nimismies
03.06.2003 20:38:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari biisiä, mitä olen kuullut(Tällaisena kesäyönä, Minne katosi päivät), ovat olleet ihan hyviä mutta toisaalta Ei mun oo hyvä olla yksin on aivan sietämätöntä paskaa.
 
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
Fletch
03.06.2003 20:47:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sangen miellyttävää soittoa ja soundimaailmaa niissä parissa biisissä mitä olen radiosta kuullut, mutta ne sanoitukset kyllä tökkii omituisine ilmaisuineen. Mulle ei putoa, alitajuntani kielipoliisi ei tykkää ;)
 
"Gongiton bändi ei ole mitään." (Töysäläinen sanaparsi vuodelta 1257)
JulGubbe
03.06.2003 23:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En pysty arvioimaan objektiivisesti koska sain allergisia reaktioita jo Ultra Brasta sen loppuaikoina. Jossain vaiheessa tykkäsin, mutta sitten rupesi tuntumaan siltä, että ultra braata tuli joka vitun tuutista ja joka helvetin televisio-ohjelmassa oli kerkko/sinnemäki/melasniemi/se laulaja-ämmä. Niin, joo unohtamatta tietysti Antti "Letku" Lehtistä, joka hyppäsi joka puskasta, ikkunasta ja liesituulettimen takaa selittämään minulle hiukkasteorioiden normalisoituvuudesta.
 
Mainitsinko jo muuten, että olen skitsofreenikko?
 
Kyllä pukki tietää!
Larry
04.06.2003 09:05:00 (muokattu 04.06.2003 09:05:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielikuvitus puuttuu sävellyksistä täysin ja sanat on keskenjääneitä lauseita monista eri tarinoista, jotka yritetty liittää yhteen amatöörimaisella tavalla. Ainoa + minkä voi antaa on se että Letku soittaa rumpuja ja hyvin.
 
EDIT: muutamia typoja runkkailin
 
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
FrankComa
04.06.2003 11:47:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taidekuppila insde rokki skeidaa, en tykkää...
 
Die Eier Von Satan!
mono
07.06.2003 14:45:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taidekuppila insde rokki skeidaa, en tykkää...
 
heh, tollo
 
tollo
09.06.2003 00:00:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heh, tollo
 
Älä lausu turhaan Herra sinun jumalasi nimeä!
 
Juuh, mutta Letitä tukkani on oikeasti loistava biisi (aika kehnoja biisejä aiemmin julkaisseelta bändiltä) !
 
BaariMikko
09.06.2003 01:58:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään kyllä jossain määrin. Jostain syystä SMG on vaan niitä bändejä, joista on hankalaa myöntää pitävänsä. Juu juu, tyhmää, mutta minkäs teet.
 
"Luoksesi" on kyllä niin Kingston Wallia, ettei mikään.
 
"Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan"
Sleeper
09.06.2003 12:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Luoksesi" on kyllä niin Kingston Wallia, ettei mikään.
 
,mikä on pelkästään positiivista, eikö niin?
 
Tripping through the life fantastic. Lose a step and never get up
Huevos
09.06.2003 13:12:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskaa.
 
Muka omaperäistä kohderyhmä musiikkia. Tehty "muotoiluakatemia ura ihmisille". Ei jaksa kiinnostaa paskan vertaa. Enpä o kyllä kuullu kun kaksi biisiä, mutta luulen, että se riittää...
 
Fortune
14.06.2003 16:40:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskaa.
 
Muka omaperäistä kohderyhmä musiikkia. Tehty "muotoiluakatemia ura ihmisille". Ei jaksa kiinnostaa paskan vertaa. Enpä o kyllä kuullu kun kaksi biisiä, mutta luulen, että se riittää...

 
Tämä kommentti pitäisi tulostaa jokaisella ja laittaa seinälle koneen viereen. Sitten voisi aina vilkaista sitä lappua, kun on aikeissa kirjoittaa vailla kokemuspohjaa olevan tuomion jostakin artistista ja harkita uudelleen :)
 
Kun peli on jo menetetty. Osta Ipanetsi, katso Tori
Huevos
20.06.2003 00:18:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä vaan.
 
Paska on paskaa. Jos näkisit yhden jakson Baywatchia kai osaisit sanoa, että se on paskaa.
 
mono
22.06.2003 19:33:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tehty "muotoiluakatemia ura ihmisille".
 
Eiköhän ne ihmiset keskity lähinnä noihin hajuttomiin ja mauttomiin chill out -kokoelmiin, esim. Hed Kandi.
 
Spede.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «