Aihe: Hyvä päivä!
1 2
poppamies
02.06.2003 19:50:07

Tiedämmehän kaikki että on olemassa parempia ja huonompia päiviä. Tänään oli päivä parhaimmasta päästä. Aamulla kello yhdeksän kavilla töihin soitti puhelinlaitoksen kaveri. Olin tilannut ADSL muutama viikko sitten ja nyt asentaja ilmoitti että oli aikaa asentaa minun boksi. Heinoa! Mutta ei paikallinen myötätuuli suinkaan tähän loppunut. Ruokatunnilla kun kävin kotona huomasin että postin mukana oli tullut veroehdotus. 700 euroa takaisin! Loistavaa! Siinähän olisi kuvitellut olevan aivan tarpeeksi pieniä positiivisia mielenilmaisuja yhdelle päivälle. Kun ei. Postin seassa oli vielä ruskea kuplapussi. Tilaamani Led Zeppelin tupla DVD jonka olin tilannut ennakkotilauksena aikoja sitten Play.Com'ista. Yli 5 tuntia koottua konsertti matskua vuosien varrelta. 38 biisiä + erinäinen määrä haastatteluja. Mahtavaa!
"G-strings are for strippers"
James Mc Brown
02.06.2003 20:30:07

Nyt täytyy sanoa, että eipä paskemmin.

Nauti siitä kun vielä voit. Kyllä sitä paskaa sitten sataa taas niskaan

Eipä tässä itselläkään valittamista ole. Tässä tyyppailen tänään ostamaani mikrostereosettiä. Eihän tuo mikään kovin mahtava ole, mutta täytyy sanoa, että onpa vaan helvetisti mukavampi kuunnella musiikkia edes hiukan paremmilla vehkeillä. Entinen cd-"soitin" olikin sen verran huono että hävettää.
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us.
superfly
02.06.2003 20:41:07
Joka koiralla on päivänsä, minä sain 15 euroa veronpalautuksia. Mihinkähän nekin sijoittaisi? Isoja on ongelmat niin...
Harppu on alaston piano
Hornanturska
02.06.2003 20:42:58
Ihan paska päivä. lukuunottamatta sitä että sain lipun Ozzyn keikalle, jipii!! Tänään ei huvittanut soittaa.Nyt kun haluaisin soittaa niin tuntuu ettei mikään irtoa. huoh. ja sekös vituttaa...
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
Nimismies
02.06.2003 21:02:52
Nauti siitä kun vielä voit. Kyllä sitä paskaa sitten sataa taas niskaan

Hoho, mikä päivänsäde:)
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
KooAa
02.06.2003 21:25:42
Eipä ole ikinä tommosta päivää ollut. Jos tulis niin siihen sitä vois elämän varmaan jo lopettaa. Sitten ois kaikki koettu.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
poppamies
02.06.2003 21:51:16

Eipä ole ikinä tommosta päivää ollut. Jos tulis niin siihen sitä vois elämän varmaan jo lopettaa. Sitten ois kaikki koettu.

No kyllähän se lopetuspäivä tulee ennemmin tai myöhemmin niin minulle kuin sinullekin. Siihen asti täytyy tässä vain riemuita arkipäivän pikkuasioista .
"G-strings are for strippers"
Härski
02.06.2003 22:43:45
Jaa-a.. taidanpa lopettaa omat päiväni, heips.
aleksi
02.06.2003 23:20:35 (muokattu 02.06.2003 23:21:30)
Mullakin meni ihan hyvin. Inssi läpi päivällä. Sen jälkeen bänditreeneihin ja illalla vielä futista pelaamaan. Kyllä kelpas!

EDIT: niin ja osuuspankilta tuli joku paperi, millä voi noutaa lahjan. Plussaa sekin.
"-Har du en cigarett komppis?
-Not for you."
lxi
02.06.2003 23:46:40
Minä muutin tänään tyttöystävän kanssa yhteen. Ei tarvitse ADSL:stä huolia kun on kymppimegainen kaapeli suoraan yliopiston verkkoon. Hinta? Sisältyy vuokraan.

No joo. Loppuviikkokin näyttää hyvältä -- pari päivää erittäin hyväpalkkaista metsätyötä ja viikonloppuna Helsinkiin King Crimsonia katsomaan.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Paddle
03.06.2003 00:00:22
Minä kävin tänään paikallisessa Spar-kaupassa, olin jo kassalla kun huomasin että jos ostaa kaksi (2) puolentoista euron (1,5€) Pringles-perunalastuputkiloa saa kaupan päälle ilmaiseksi Hands Free-laitteen(arvo 10€)! Ostinpa sitten. Onpahan semmonenkin, ei tarvinnut alan liikkeestä sitten joskus kahellakympillä ostaa.

Tosin nyt kun on sipsit syöty on vähän suolainen olo.
Kesällä on aurinko.
Ada
03.06.2003 00:22:23
Tiedämmehän kaikki että on olemassa parempia ja huonompia päiviä. Tänään oli päivä parhaimmasta päästä.

Mukavaa. Minulla taas oli tänään vähän huonompi päivä. Jos jotakuta kiinnostaa niin yksi isoimmista syistä siihen löytyy keskustelusta "Ozzy tulee Suomeen syyskuussa!!". :(
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Toveri
03.06.2003 17:20:11

Eilen alkoi työt. Kivaa.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Tympee Huttunen
03.06.2003 18:17:06 (muokattu 03.06.2003 18:18:07)
Minä kävin tänään paikallisessa Spar-kaupassa, olin jo kassalla kun huomasin että jos ostaa kaksi (2) puolentoista euron (1,5€) Pringles-perunalastuputkiloa saa kaupan päälle ilmaiseksi Hands Free-laitteen(arvo 10€)! Ostinpa sitten. Onpahan semmonenkin, ei tarvinnut alan liikkeestä sitten joskus kahellakympillä ostaa.

Tosin nyt kun on sipsit syöty on vähän suolainen olo.

aijaijai... Sama juttu tv-shopissa. "Tilaamalla tämän mahtavan penis mutilator-laitteen saat kaupanpäälle mutilator-videon (hinta kaupoissa jopa 90euroa!)

Tuotteet voit tilata vain tv-shopista."

Handsfree laitteita saa vähän kaikkialta ilmaiseksi:) Taas kuluttajaa huijattiin.
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
noir
03.06.2003 18:27:54
Handsfree laitteita saa vähän kaikkialta ilmaiseksi:) Taas kuluttajaa huijattiin.

Entäs noita Mutilator videoita?

Menipäs päivä paskasti. En jaksa edes avautua, ttu.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang
HS
03.06.2003 19:58:45
Terve

Ilmoitus yt-neuvottelujen aloittamiseksi, eli käytännössä (taas) lomautus tai irtisanominen.
Ei niin kovin mukava päivä.
Huomio, työnjohtaja! Viitospenkin mutterit ovat löysällä!
Billsner
03.06.2003 22:15:11
Ostin kitaraan uudet kielet (Zakk Wylde signature) ja hyvin rokkasi. Ei maksanutkaan kuin 10€.
JKantonen
04.06.2003 10:36:20 (muokattu 04.06.2003 10:37:00)
Terve

Ilmoitus yt-neuvottelujen aloittamiseksi, eli käytännössä (taas) lomautus tai irtisanominen.
Ei niin kovin mukava päivä.

Auts. Tälläkin alalla on sama meininki, varsinkin kesällä.
Paddle
04.06.2003 14:11:16

Niin no, ei minusta kyllä 3€ kahdesta pringles-purkistakaan ole paljoa. Jos olisivat viisi euroa veloittaneet, en olisi ostanut.
Kesällä on aurinko.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)