Aihe: hyviä sormitreenejä aloittelijalle (esim. nopeutta sormiin)
1 2
Prome
01.09.2005 10:35:45
Suosittelen ennemmin vaikka bassonsoittoa, ainakin tulee kehitettyä oikeita lihasryhmiä, toimii.

Tämä on muuten ihan totta. Sen jälkeen kun aloitin bassonsoiton kitaran ohella niin sormiin on tullu jämäkämpi ote.

Kitara tuntuu sitäpaitsi mukavan kepeältä jos ensin vetelee kuvioita bassolla parikymmentä minuuttia.
Trebla
01.09.2005 10:37:41
Tuossa linkki erääseen vanhempaan keskusteluun, jossa on pähkäilty samaa asiaa:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=79265&o=0

Harjoitus tekee mestaristakin väsyneen.
DAM: Mothers Against Dyslexia.
Svinksi
01.09.2005 15:19:34
Troy stetinan speed mechanics kurssi on aika hyvä tuota varten. Löytyy joka lähtöön erilaisia lickkejä, kun ne käy läpi, niin veikkaan, että sorminopeus nousee aikalailla.

Mistäs tätä saisi ostettua? Kuulostaa nimittäin ihan mielenkiintoiselta.
JS
01.09.2005 16:51:33

Pääkaupunkiseudulla on saatavana kirjastoissa, jos ei lähimmästä löydy niin voi tilata. Ostamisesta en osaa sanoa.
kalamies#20 >-)))>
Prog
01.09.2005 17:01:33

F-musiikista omani ostin.
Jööhannes
02.09.2005 19:21:27 (muokattu 03.09.2005 18:15:23)
Tässä tämä Jööhänneksen sormitreenisysteemi selvennettynä, en kestänyt katsella tuota mössöä ;) (Ei millään pahalla... Kokeilepa muuten ensi kerralla tehdä se siellä muistiossa vaikka kahdelle riville tai useammalle, niin näkyy oikein...

Kiitos, heh, en saanut ite aikaiseks. Tosin en minä tiennyt mikä siinä härötti kun itellä näkyy selkeänä, ehkä mulla on isompi resoluutio.
Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)