Mut toihan on just siistiä. Onneks Johtaja mahdollistaa ton seuraavassa versiossa. Jes! Arvatkaas minkä bändin logon mie laitan niin isolla kun vaan mahdollista!!!111 Munsta. |
Herra Rapu 02.09.2005 15:48:49 | |
---|
Arvatkaas minkä bändin logon mie laitan niin isolla kun vaan mahdollista!!!111 Judas Priestin? |
Super-Jari 02.09.2005 16:09:32 | |
---|
Arvatkaas minkä bändin logon mie laitan niin isolla kun vaan mahdollista!!!111 Darkthronen? |
Tumba 02.09.2005 16:16:30 | |
---|
Arvatkaas minkä bändin logon mie laitan niin isolla kun vaan mahdollista!!!111 Indica???? Hei kirjastontäti! Lainaa levy! lainaa levy! |
Teijo K. 02.09.2005 16:59:11 | |
---|
Indica???? Tää, mie näin ne keikalla Lounaispuistossa ja soittivat vallan hyvi. Munsta. |
wilzhu 02.09.2005 20:16:15 (muokattu 02.09.2005 20:16:42) | |
---|
Sellainen "tarjotaan/haetaan keikkaa" -sivu olisi hyvä siihen Muusikoiden.net 3.2:een Elämä Off. |
PJS 03.09.2005 16:07:10 | |
---|
ihan sama. kunhan saadaan GSM-Logoja & Soittoääniä. Ihmisten kannattaisi kaikkien melkein kuolla joka vuosi, vähintään kerran. Maailma olisi inhimillisempi paikka elää. |
saha 03.09.2005 16:09:19 | |
---|
ihan sama. kunhan saadaan GSM-Logoja & Soittoääniä. Sinänsä loistava idea, sillä niistä saaduilla rahoilla ylläpito voisi kenties takoa serverimasiinaan uutta rautaa. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
wilzhu 03.09.2005 19:58:59 | |
---|
Sinänsä loistava idea, sillä niistä saaduilla rahoilla ylläpito voisi kenties takoa serverimasiinaan uutta rautaa. Niin tai lisää tuoppeja mahaan;) Elämä Off. |
saha 03.09.2005 21:07:11 | |
---|
Niin tai lisää tuoppeja mahaan;) Todennäköisempi vaihtoehto. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
tuomittu 04.09.2005 14:42:44 | |
---|
Tää, mie näin ne keikalla Lounaispuistossa ja soittivat vallan hyvi. Indican pasisti on ihana. Ja on se laulajakin. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
Pelsi 05.09.2005 00:20:40 | |
---|
ihan sama. kunhan saadaan GSM-Logoja & Soittoääniä. Ennenkaikkea! 18 pop-uppia päsähtää ruutuun heti pääsivun auetessa. "Nyt meiltä KUUMIMMAT kännykkälogot ja soittoäänet! Logoja esim: 'Mahe on Kingi', 'Speed = Emotion' ja 'HOHO'! Soittoääninä mm. 'Paranoid', 'Eisiis Hai' ja 'vitunmoista tilua'! VAIN MEILTÄ hintaan 1.20e/kpl! TILAA HETI!"
(helevetin pienellä)Tilaus sisältää 2 euron dataverkkomaksun(/helevetin pienellä) THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
saha 05.09.2005 15:52:11 | |
---|
(helevetin pienellä)Tilaus sisältää 12 euron dataverkkomaksun. Tilatessaan tuotteita tilaaja sitoutuu ostamaan myös kaikki tulevat uutuudet, sopimuksen rikkojat viedään käräjille.(/helevetin pienellä) Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
-septimisti- 05.09.2005 21:58:35 | |
---|
/offtopikka Kuvittelenko mä vain vai onko m.net tänään nykinyt ja paukkunut muillakin? |
k1mm0 05.09.2005 22:02:13 | |
---|
/offtopikka Kuvittelenko mä vain vai onko m.net tänään nykinyt ja paukkunut muillakin? Et kuvittele. Välillä huiteli sivun latausajat pilvissä. Se on varmaan tuo miitin jälkipuinti, me hakataan siellä reloadia ihan täysiä. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
saha 05.09.2005 22:02:24 | |
---|
/offtopikka Kuvittelenko mä vain vai onko m.net tänään nykinyt ja paukkunut muillakin? Paukkuu niin pirusti. Syö miestä tämmönen epävakaus. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
antonv 06.09.2005 14:55:20 | |
---|
Tervetuloa katsomaan uudesta Muusikoiden.net 3.2 versiosta kertovaa animaatiota, joka myös paljastaa Johtajan lanseeraaman uuden palvelun, joka rakennetaan Muusikoiden.net:in rinnalle. Osoitteessa: www.evoluutio.net/mnet32 Meikäläisellä ei noi animaatiot tässä koneessa futaa, jotenka kysyn mieltä painanutta asiaa ihan näin sanoja käyttäen: tuleeko Wanted-palstaan maantieteelliseen jakoon muutoksia? Nimittäin vaikka palvelu muuten on mainio, niin mua on aina risonnut kun mua kiinnostaa vaan ilmoitukset omasta maakunnasta (varsinais-suomi) ja pakosta joudun lukemaan parin muunkin maakunnan (häme, pohjanmaa) ilmoituksia koska wanted noudattaa tätä lääniuudistuksen mukana tuomaa maantieteellisesti karkeaa jakoa. Kun kerran jaottelua harrastetaan muutenkin eikö voitaisi samalla siirtyä läänittäisestä jaottelusta maakuntien mukaan tapahtuvaan jakoon? --
/Anton |
Turder 06.09.2005 21:22:31 (muokattu 06.09.2005 21:22:48) | |
---|
/offtopikka Kuvittelenko mä vain vai onko m.net tänään nykinyt ja paukkunut muillakin? Sama homma. Postauksen lähetys kestää minuutin ja välillä en saa kitaraosioita auki, tulee vaan "sivut ei toiminnassa tekstiä". Q: What do you get when you play a country song backwards? A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back... |
Jeltz 06.09.2005 21:35:11 | |
---|
Meikäläisellä ei noi animaatiot tässä koneessa futaa, jotenka kysyn mieltä painanutta asiaa ihan näin sanoja käyttäen: tuleeko Wanted-palstaan maantieteelliseen jakoon muutoksia? Nimittäin vaikka palvelu muuten on mainio, niin mua on aina risonnut kun mua kiinnostaa vaan ilmoitukset omasta maakunnasta (varsinais-suomi) ja pakosta joudun lukemaan parin muunkin maakunnan (häme, pohjanmaa) ilmoituksia koska wanted noudattaa tätä lääniuudistuksen mukana tuomaa maantieteellisesti karkeaa jakoa. Kun kerran jaottelua harrastetaan muutenkin eikö voitaisi samalla siirtyä läänittäisestä jaottelusta maakuntien mukaan tapahtuvaan jakoon? Tuo korpeaa muakin. Salolaiseen bändiin lienee turha etsiä jäseniä Porista tai Vaasasta. Toisaalta, ei niitä ilmoituksia niin paljoa ole ettäkö kaikkienkin läpi plärääminen mikään mahdottomuus olisi. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
antonv 07.09.2005 12:15:04 | |
---|
Tuo korpeaa muakin. Salolaiseen bändiin lienee turha etsiä jäseniä Porista tai Vaasasta. Aivan, ja jos jostain syystä matkat toiselle puolelle maata ei ole este voi aina plärätä niitä muita kuin oman maakunnan osastoja. Toisaalta, ei niitä ilmoituksia niin paljoa ole ettäkö kaikkienkin läpi plärääminen mikään mahdottomuus olisi. Toisaalta koska siellä jaataan muutenkin sen-ja-sen mukaan, niin tarkoitus on varmaan kuitenkin ollut että nimenomaan vältyttäisiin tältä "turhien" pläräämiseltä? --
/Anton |