Aihe: Guitar Pro
1
Zeni
02.09.2005 14:22:54
Tota ohjelmaa olen käyttänyt tabeissa. Kaikkiin biiseihin ei löydy tabeja ja olen yrittänyt tehdä niitä tuolla ohjelmma tyyliin mp3->midi ja ohjelmaan, mutta se menee aina ketulleen. Ilmeisesti pitäisi saada ajettua joku moniraita midi ainakin ? Vinkkejä vai onnistuuko tuo edes ?
Quu
02.09.2005 14:48:55

Yritätkö tehdä jostain mp3:sta suoraan midiä, jonka importtaat GP:hen?
Ei kyllä tule onnistumaan, se todellakin menee ja tulee menemään aina päin puuta, eli mäntyä :)

Manuaalisesti kun teet ne tabut (kuuntelet biisiä ja yrität siitä), niin saat muchos betros resultas ;)
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
cubasisti
02.09.2005 16:00:55
Kyllä WAV/MP3 -> MIDI onnistuu jotenkuten.
http://www.akoff.com/

Voi tulla "hiukan" mielenkiintoisia tabeja, mutta kyllähän kunnon kitaristi soittaa mitä vaan.
32788
02.09.2005 16:12:04
Tuossa on vain se ongelma, että midi-tiedostossahan ei ole ääntä, vaan käskyjä, äänet sijaitsevat koneella. Näin on kovin vaikeaa saada hyvälaatuista Midiä audiotiedostosta...
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
M!Xu
23.02.2008 12:14:08

Johonkin tämä kysymys pitäisi laittaa. Näitä Guitar Pro -aiheita vaan on niin tuhottomasti...

Toimivatko Guitar Pro -tabulatuurit Power Tabissa?
En ole kumpaakaan ohjelmaa koskaan käyttänyt, joten en oikein tiedä, miten homma toimii, mutta jos joku lähettää minulle tabulatuuritiedoston, joka on tehty Guitar Prolla, niin voinko avata tabulatuurin näkyville myös Power Tabissa? Tai päinvastoin?

Vai häh?
Pöö.
Stechenderecht
25.02.2008 14:58:51 (muokattu 25.02.2008 14:59:34)
Toimivatko Guitar Pro -tabulatuurit Power Tabissa?
En ole kumpaakaan ohjelmaa koskaan käyttänyt, joten en oikein tiedä, miten homma toimii, mutta jos joku lähettää minulle tabulatuuritiedoston, joka on tehty Guitar Prolla, niin voinko avata tabulatuurin näkyville myös Power Tabissa? Tai päinvastoin?

Ei, Guitar Pron tabeja ei voi avata Power tabissa. Toistenpäin se onnistuu (eli power tabeja voit avata guitar proolla). Kannattaa tarkistaa myös sen Power tabin tahtilajimerkinnät, power tabhan ei välitä vaikka siinä olisi nuotti yli tai alle "sallitun", Guitar Proo välittää. (Esim. jos siinä on nuotti liikaa, se vain yksinkertaisesti pätkäisee sen tahdin.)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)