Aihe: Missä on mukava käydä keikalla?
1 2 3 4 5 6 7
häläppääjä
31.08.2005 17:39:26
Nakkikoppia ei enää valitettavasti ole.

No voi harmi..Kun olis ollu ees kamera mukana, niin ois saanu ikuistettua.
Ee, voikko nää tulla jo ajjaan..
vesku.ka
31.08.2005 17:57:52
Harmi, kun lopettivat bänditouhut. Tais Pölökkybaari laajennuksen jälkeen viedä asiakkaat.

Joo niin taisi käydä. Tosin en siitä pölkkybaarista niin tykkää.
Sesonki aikana sirkantähti vielä pitää bändejä, ensi kuussa siellä meillä keikka.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
jon lord
31.08.2005 18:36:00
Jee, hyviä muistoja Jyväskylän Seurahuoneelta. Neiti Saarinen oli tomera täti.Bändikämppä oli Voijonmaankadulla ravintola Jyväs-Matin yläpuolella. Jääkaapissa bändille aina pientä purtavaa ja kahvit ja muut lisukkeet talon puolesta ja jos joku dingsi loppu, niin lisää sai, kun vaan pyysi.

Johtajana tais olla Ralf Friberg, tuntu tiukalta hepulta mutta lopulta oli ihan mukava. Neiti Saarinen joo... yritti kieltää meiltä kaljat soiton jälkeen muttei onnistunut. Tosin me tilattiin aina heti 20 pulloa . Loppuaikana bändikämppä oli siellä sisäpihan puolella. Oli tosikiva mesta ja joka ilta täynnä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankero
01.09.2005 13:20:08
Pölökköyesa on kaikesta huolimatta hyvä paikka.

Näin on ja ensviikolla siellä alkaa maratooni. Onhan siellä silloin kyllä myös ruskamaratooni. Aika hyvin ollut tykitystä. Tällä viikolla viis esaa ja tiistaina mennään.
Tankero
01.09.2005 13:21:56
Joo niin taisi käydä. Tosin en siitä pölkkybaarista niin tykkää.
Sesonki aikana sirkantähti vielä pitää bändejä, ensi kuussa siellä meillä keikka.

Mikä päivä teillä on veto? Minä olen 6-15 päivä Pölkkybaarissa. Tuu luimisteleen, jos ehdit.
vesku.ka
01.09.2005 15:05:25
Mikä päivä teillä on veto? Minä olen 6-15 päivä Pölkkybaarissa. Tuu luimisteleen, jos ehdit.

no voi perskeles kun meillä on veto vasta 22.päivä

mutta eipä sitä tiedä jos ajelis levillä mutkan jonain päivänä.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Tankero
01.09.2005 16:38:00
no voi perskeles kun meillä on veto vasta 22.päivä

mutta eipä sitä tiedä jos ajelis levillä mutkan jonain päivänä.

Sinne vaan. Me ollaan sikäli onnellisessa asemassa, että saadaan vetää päivätanssitkin.
uruttaja
01.09.2005 17:20:48
Sinne vaan. Me ollaan sikäli onnellisessa asemassa, että saadaan vetää päivätanssitkin.

No soita sitten mulle kun tuut pois, niin aletaan kuromaan kaksin käsin kopsua, kun sulla on niin paljon rahhaa ja minä oon väläkky:)
baron
02.09.2005 00:24:12

No soita sitten mulle kun tuut pois, niin aletaan kuromaan kaksin käsin kopsua, kun sulla on niin paljon rahhaa ja minä oon väläkky:)

Mun seuraava keikka on klo 16-17.
Siitä saamme saman liksan kun normaalisti klo 16-24 hääkeikasta.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
uruttaja
02.09.2005 00:44:19
Mun seuraava keikka on klo 16-17.
Siitä saamme saman liksan kun normaalisti klo 16-24 hääkeikasta.

Tuohon pitäs pyrkiä.
humppasuon tallaaja
02.09.2005 01:17:55
Missä on mukava käydä keikalla?

- Hullun Poron areena
- Martinhovi
- Martin kievari

satulinna on ihan ykkösiä just aaron takia, mies muistaa aina tulla tervehtimään artistia/bändiä ja vaihtaa kuulumiset. ja voikkuleipää ym. on varmasti tarjolla. naapurinvaara, valkeakosken waltikka, rose hotelli kuopio, yleensä hotellit mihin saa jäädä notkumaan jatkoaikaa, kolmeen-neljään iltapäivällä. sitten on paikkoja mitkä ei pakosta ole niitä mukavimpia, romantika-laiva 6x45min. illassa, syö miestä pahasti. mutta muuten hommat ok.
jjylli
02.09.2005 03:10:36
paras muisto lyhyeltä tanssimuusikonuraltani on, kun keikka rantsilassa peruuntui..
uruttaja
02.09.2005 11:16:27
paras muisto lyhyeltä tanssimuusikonuraltani on, kun keikka rantsilassa peruuntui..

No eihän siellä ole paikkojakaan.

Se vanha tarina: Keikkoja on vaikka kuinka paljon, mutta kun ei oo paikkoja.
jon lord
02.09.2005 12:19:23
No eihän siellä ole paikkojakaan.

Se vanha tarina: Keikkoja on vaikka kuinka paljon, mutta kun ei oo paikkoja.

Viime kesänä myytiin sinne lippuriski kun mentiin kumminkin ohi siitä niin piti saada"jalka". 5 maksanutta katsojaa..että silla lailla.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
baron
06.09.2005 23:40:01

Nyt Linnanmäen keikka takana.

1. Lavalla on reilusti tilaa, ikinä ennen en ole ollut niin isolla lavalla
2. Yleisöllekin on tilaa, 9000 mahtui
3. Bäkkäri loistava, joka jätkälle oma looshi.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
v_m_kangas
09.07.2006 19:45:57

Huom! Olet kirjoittamassa yli 305 päivää vanhaan ketjuun!

Vanha ketju, mutta ilmeisesti hyviä paikkoja ei liian tiheään ilmene :)

Eipä oltukkaan käyty Merisärkällä talvitauon jälkeen ja siellähän oli tehty kummia. Molempien bändien taukohuoneeseen oli rakennettu suihkut ja saunat. Vieläpä viimeisen päälle! Ei mitään pikkukoppeja vaan ainakin 10 henkeä mahtuu yhtäaikaa lauteille. Suihkujakin oli kolme kappale. Asiaa, siellä panostetaan myös soittajien viihtyvyyteen.

Se entinen jyrkkä luiska oli korvattu saksinostimella. Hyvä idea, mutta toteutus vaatii vielä viimeistelyä, se oli pikkasen liian hidas.

Merisärkän henkilökuntakin oli jo tuttuun tapaan yhtä ystävällistä kuin ennenkin.
Humppaa tai soita humppaa
veeka
10.07.2006 20:12:41

Eipä oltukkaan käyty Merisärkällä talvitauon jälkeen ja siellähän oli tehty kummia. Molempien bändien taukohuoneeseen oli rakennettu suihkut ja saunat. Vieläpä viimeisen päälle! Ei mitään pikkukoppeja vaan ainakin 10 henkeä mahtuu yhtäaikaa lauteille. Suihkujakin oli kolme kappale. Asiaa, siellä panostetaan myös soittajien viihtyvyyteen.

Se entinen jyrkkä luiska oli korvattu saksinostimella. Hyvä idea, mutta toteutus vaatii vielä viimeistelyä, se oli pikkasen liian hidas.

Merisärkän henkilökuntakin oli jo tuttuun tapaan yhtä ystävällistä kuin ennenkin.

Hyvä hyvä, kohta mennään sinne renkuttaan.
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
riff
10.07.2006 20:39:41

Mutta soittoaika taitaa olla edelleen puoli neljään? Se on perseestä!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
v_m_kangas
12.07.2006 14:03:25

Mutta soittoaika taitaa olla edelleen puoli neljään? Se on perseestä!

Nope! Sitäkin oli tunnilla hilattu lyhemmäksi.
Humppaa tai soita humppaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)