atimoc 01.09.2005 14:15:21 | |
---|
Katsoin vähän aikaa sitä halonhakkuupelleilyä, minkä jälkeen vaihdoin kanavaa. Sieltä tulikin sitten parhaillaan Crazy Frog -mainos. Siinä vaiheessa tuli "mitä helvettiä, näinkö alas ollaan jo vajottu?" -fiilis. "The government hates rap, man! And only rappers get gunned down like this. I'll tell you right now, if Billy Joel, Elton John and David Bowie got shot they'd have Bruce Springsteen's house surrounded!" -Chris Rock |
zorro 01.09.2005 14:34:10 | |
---|
Minustakin nämä kaksi pikkumiestä (homo-antti ja sirkuspelle) ovat ärsyttävimpiä. Hirveää huutoa ja jokellusta.. minun mielestä näillä kahella tulee kokoajan ihan suhteellisen hauskaa juttua. |
salmivaara 01.09.2005 14:43:48 | |
---|
minun mielestä näillä kahella tulee kokoajan ihan suhteellisen hauskaa juttua. Mikä kertookin sinusta aika paljon. äö oo äl Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
...And Justice For All 01.09.2005 15:42:38 | |
---|
Punapää on paras. Säälittäviä ne muut. Ainakin homo ja sirkuspelle. Turha ohjelma, mutta pakko seurata. Mm...beer... |
Juugeli 01.09.2005 15:46:54 | |
---|
Punapää on paras. Säälittäviä ne muut. Ainakin homo ja sirkuspelle. Turha ohjelma, mutta pakko seurata. Kathy on kyllä mielenkiintoisin porukasta. Se suihkurunkkari on ärsyttävin. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
DJKaaos 01.09.2005 16:20:37 | |
---|
Kathy on kyllä mielenkiintoisin porukasta. Se suihkurunkkari on ärsyttävin. meikäläisen mielestä siinä ei kyllä ole mitään mielenkiintoista. Samanlaisia takkutukkia ja perunasäkkipäitä löytyy pilvin pimein. Koko kööri vaikuttaa toistaiseksi aika tylsältä tai ärsyttävältä. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Jormaz 01.09.2005 16:50:06 | |
---|
meikäläisen mielestä siinä ei kyllä ole mitään mielenkiintoista. Samanlaisia takkutukkia ja perunasäkkipäitä löytyy pilvin pimein. Joo ei, arvasin että on puol mnettiä sladdi ojossa mutta sehän on jokaisen henkilökohtainen asia että mikä miellyttää. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Kimmo72 01.09.2005 18:22:31 | |
---|
Kathy on kyllä mielenkiintoisin porukasta. Se suihkurunkkari on ärsyttävin. Tähän hyvä konppi. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Rattata 01.09.2005 19:33:46 | |
---|
minun mielestä näillä kahella tulee kokoajan ihan suhteellisen hauskaa juttua. Jokaista naista halaamassa ja pussaamassa...ja se lässytys ja ylipirteys ja ylimukavuus ja ja ja....aaargh!! Kahville? THV-klubi #8 |
moottorisaha 01.09.2005 19:38:50 | |
---|
Jep, niitä pitäis kyllä vähän läiskiä lättyyn. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Veikko 01.09.2005 21:16:09 | |
---|
Te oikeesti katotte sitä ohjelmaa vai? Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon. |
zorro 01.09.2005 21:28:37 | |
---|
Jokaista naista halaamassa ja pussaamassa...ja se lässytys ja ylipirteys ja ylimukavuus ja ja ja....aaargh!! ehkä se johtuu sitten siitä että mulla ei oo sellasia kavereita :D |
NHR 01.09.2005 22:59:52 | |
---|
Mä en meinannu saada niitten mutinasta mitään selvää. Välillä mutistaan ja puhutaan päällekkäin, välillä huudetaan. Aika haastava homma varmaankin niillä äänitarkkailijoilla tosiaan. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
lurkki 02.09.2005 09:18:33 | |
---|
Aika haastava homma varmaankin niillä äänitarkkailijoilla tosiaan. TV-ääni vielä "vähän" hakee kun puomimiehet on lomalla... ex-Rumpu, Kitara ja Kukka kalamies#37 >-)))> |
nikomati 02.09.2005 09:22:00 | |
---|
Vitun hyvä ohjelma!
Paras ikinä!
Olen myyty! Ime hannes paskaa. Kyl se oli. |
Jäärä 02.09.2005 09:25:19 | |
---|
Aika haastava homma varmaankin niillä äänitarkkailijoilla tosiaan. Mä voin kuvitella ne tärisevinä raunioina jossain hermoparantolassa toin keikan jälkeen. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
En ois ikinä uskonu sanovani näin, mutta pari jaksoa seuranneena pakko sanoa että aika koukuttava ohjelma on! Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
carnation 02.09.2005 13:17:14 | |
---|
Ohjelman ensimmäiset jaksothan ovat tuollaista tylsänpuoleista tutustumista ja tunnustelua, eiköhän tuo tuosta mielenkiintoisemmaksi mene kun porukkaa alkaa tippumaan. Jokainen käy vuorollaan päiväkirjahuoneessa itkemässä ja haukkumassa kanssakilpailijoita jne. "Etsin itseäni, mmm." |
lurkki 02.09.2005 13:41:05 | |
---|
Oletus: Johtuuko tuo "tilasaundi" siitä että ne käyttää luureja eikä kuule miltä se saundaa kaiutinkuuntelussa. Tarkoitan: Suljettu kuuntelu antaa anteeksi "huljuvan" tilasaundin... ex-Rumpu, Kitara ja Kukka kalamies#37 >-)))> |
HaloOfFlies 02.09.2005 14:08:49 | |
---|
3. Suihkurunkkari-timo Tunsin joskus kyseisen kaverin erittäin hyvin, kun samassa joukkueessa pelattiin salibandya muutama vuosi. Mukavana tyyppinä minä oon Timoa aina pitänyt, en minään esittäjänä. Tuollakin se on selvästi luonnollisimman oloinen kaikista. Jos jonkun pitäis tuo paska voittaa, se on Timo, kun on kaikista eniten oma ittensä. First they steal your mind and then they steal your soul |