HS 26.05.2003 17:33:29 | |
---|
Terve Niin että tällä hetkellä en ota tunteja - kattelen vaan edelleen, mitä jotkut hyvät soittaa ja sitten varastan niin paljon ku kerkeän ja pystyn! Roisto! ;) Itse otin aikoinaan 4-5 vuotta ja kyllä totisesti kannatti. Vaikkei tuo klassinen sitten pidemmän päälle kiinnostanutkaan, sai siitä todella hyvät perustaidot joiden päälle oli hyvä opetella sitä "ominta". Huomio, työnjohtaja! Viitospenkin mutterit ovat löysällä! |
Hotakainen 26.05.2003 20:19:06 | |
---|
Kovasti tekisi mieli ottaa tunteja, mutta ei ole oikein mahdollisuuksia koska asustelen täällä hevonvitussa. Itsekseni opiskelen. Talbot on oikeasti hyvä auto... |
Ozzman 26.05.2003 20:22:53 | |
---|
Otan ja oon huomannu että kannattaa ottaa meinaan oon oppinu tunneilla tosi paljon. Free friend with every Carlsberg |
mikko1 27.05.2003 08:01:25 | |
---|
Otan ja oon huomannu että kannattaa ottaa meinaan oon oppinu tunneilla tosi paljon. Sama täällä. Ja se on tällaselle paskalleki kun minä kummallinen piristysruiske ku kattoo ku opettaja vetää tosta vaan kansanlaulut bluessoolot ja the waitin riffin päälle jamit...nimim. paljon oppinut mutta silti paska.. "Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista." |
kid ego 28.05.2003 00:22:18 | |
---|
Otan ja oon huomannu että kannattaa ottaa meinaan oon oppinu tunneilla tosi paljon. Hieman vaikeaa luettavaa tuo sinun jäsentelemätön tekstisi ;) Do you really want to funk with me? |
Cletus Awreetus 28.05.2003 09:14:50 | |
---|
Juu, olen käynyt kitaratunneilla jotain 7,5 vuotta. Hyötyä on tietenkin ollut! En varmaankaan osaisi sitä kaikkea teoriaa, mitä nyt tiedän, jos en tunneilla olisi koskaan käynyt. Tekniikkani ei myöskään olisi läheskään yhtä hyvä (kai..?). Olen opettajani kautta päässyt tutustumaan kitaristeihin ja musiikkityyleihin, joita en varmaankaan olisi löytänyt itse. Jazzistakin innostuin pari vuotta sitten, kiitos opettajani. Kirahvi sanoo öri öri öri |
Zarmo 28.05.2003 10:48:42 | |
---|
Otan vaikkei se mistään näykään. En ole ikinä ottanut ja se kuuluu. Isukki opetti vähän aluksi. Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Ozzman 28.05.2003 16:34:56 | |
---|
Hieman vaikeaa luettavaa tuo sinun jäsentelemätön tekstisi ;) Anteeksi ;)
Free friend with every Carlsberg |
lucifer666 28.05.2003 19:14:24 | |
---|
En.Se on aivan turhaa elitisteilyä. |
Miikathebest 28.05.2003 19:48:30 | |
---|
Eli mielenkiinnostani kyselen, että moniko täällä on ottanut tai ottaa kitaratunteja? Löytyykö opettajia? Nm. Itseopiskellut Kävin parilla tunnilla, mutta sain siellä "p*skaa" opetusta.(tai sitten en) Mm. olisi pitänyt opetella aivan uudet käsien asennot yli vuoden soiton jälkeen... aika hölmöä. Ja muutenkin tuli vähän sellaisia tyhmiä juttuja. Ja kyrsi vielä kun se äijä oli sairas jazz-friikki(Neff Irizary). Olen tainnut saada huonon kuvan soittotunneista, joten opettelen itse. Ja onhan se hienoa kun itse oivaltaa ja/tai keksii jotain. Varmasti ainakin oppii itselleen sopivimman tekniikan yms. Ja jää enemmän rahaa kitarakamoihin.:-) |
pikkupeikko 29.05.2003 13:30:20 | |
---|
otan, ja olen erittäin tyytyväinen. itekseni alotin soittaa ja opettelin alkeet, sit tajusin et en mä vittu mitään opi itekseni ja menin tunneille. ja sanotaan että nyt soitan helvetin paljon paremmin kuin vuosi sitten. |
Fadead 30.05.2003 12:02:50 | |
---|
En ole ottanut. Ottaisin jos pystyisin. A Tout Le Monde |
Breezer 30.05.2003 17:00:11 | |
---|
Paskat mitään kitaratunteja... Harjoittelu on lahjattomille! :) No oikeesti, oon ottanu tunteja jonku verran, ku siitä sai lukioon yhden kurssin. Teknisesti siitä ei ollu paljoo apua, mutta opin siellä lukeen nuotteja. |
Swan 30.05.2003 17:08:05 | |
---|
Tottahan toki. Ilman niitä en nyt tietäisi läheskään kaikkea kitarasta, mitä tiedän. "Käytä aurinkovoidetta ja kondomia... Periaatteessa, jos pidät musiikista ja instrumentista, kaikki muu pitää huolen itsestään. Keskity määränpäihisi ja ymmärrä omat määränpääsi." - Steve Vai |
vekku 30.05.2003 21:36:34 | |
---|
olen ottanut, noin vuoden ajan kitaran teoriaa ja kitaran soittoa nuoteista. Suosittelen tuollaista pientä vuoden sessiota jos on mahdollista, oppii kaikkee sointujen muodostamisesta ja nuoteista.. Ibanez RG550BK
Epiphone Les Paul std
Laney TF200 |
gunner 30.05.2003 21:56:59 | |
---|
Samoin ku KanZuu oon tuolla espoon taukossa ollu tunneilla. Tosin nyt taitaa siellä opiskelu loppua. Tunneilla ei opi oikeastaan mitään uutta, eikä maikka osaa muutenkaan opettaa... Että jos tunneille vielä lähden niin paikka todellakin vaihtoon! |
Metal God 01.06.2003 19:49:53 | |
---|
Olen soiitanut neljä vuotta ilman tunteja. Kohta alotan tunnit. |
Timesby 01.06.2003 19:57:07 | |
---|
ikävää ku musaopisto maksaa paljon ja sinne pitäis jaksaa hakea... ~Ensi kerralla, Ikaros lentää yöllä~ J. Tervo |
leather rebel 01.06.2003 20:06:38 | |
---|
Aloin ottaa tunteja muutama kuukausi sitten. Sitä ennen olin pari vuotta treenannut itsekseni. |
Otin juuri puoli vuotta tunteja. Ei niista mitään hötyä ole jos ei ole siinä mukana ja myös kotona tutkiskele. Tottahan pitää myös omia juttuja opetella. Jatkan niitä varmaan joskus kun tuo rahatilannekin tuosta vähän tasoittuisi. " La ballerina si chiama bella rusa " |