Aihe: East Virginia
1 2 3
uruttaja
01.09.2005 20:55:20
No täällä kauemmin oleena totean vain että WW on hyvä jätkä. Älkää otako asioita vakavasti. Täällä, varsinkin tanssipalstalla ei oo yhtään tosikkoa, vain "tuttuja" ja saatetaan sanoa mitä tahansa toisillemme eikä kukaan tarvitse siitä loukkaantua.
Kun olin nuori täällä hämmästelin minäkin. Nyt en hämmastele mitään. WW on siitä hyvä tyyppi ettei itse loukkaannu mistään.

Ja on varmasti apuna kun sitä oikeasti tarvitaan.
vesku.ka
01.09.2005 21:17:57 (muokattu 01.09.2005 21:18:14)
Nyt lopetetaan tää WW:n kommenteista syntynyt keskustelu. Minulle ne kommentit oli osoitettu ja minä en niistä välitä. Suomi on vapaa maa ja jokainen saa tuoda omat mielipiteensä julki.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
R.Syke
01.09.2005 21:31:01
Näin. WW on tämän porukan pippuri ja suola! Mieluummin suoraan haavoihin, kits. :D

*keuhksprh*®
poppamies
01.09.2005 22:40:20

Nyt lopetetaan tää WW:n kommenteista syntynyt keskustelu. Minulle ne kommentit oli osoitettu ja minä en niistä välitä. Suomi on vapaa maa ja jokainen saa tuoda omat mielipiteensä julki.

No kato, me ollaan jo selvitetty tuo East virgin vai mikä se ny olikaan ja ollaan jo seuraavassa aiheesa, herkässä hipiässä.
Täällä nämä thredit ryöstäytyy käsistä aika vikkelään eikä se haittaa mitään. Näin se menee...tervetuloa joukkoon pohjosen mies..
Myydään EBS MultiComp bassokompura
baron
01.09.2005 22:50:54

Mää sanon että WW on hyvä tyyppi ja se antaa kivaa väriä (sanoiko joku suolaa ja pippuria) palstan keskusteluun.

Keep on the good work WW!
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
uruttaja
01.09.2005 23:29:25
Ole onnellinen että kukaan ei ole ottanut vielä esille pil..lua,*Jalua ja koronaa. Mutta minä sen taas tein. Hyvä minä.
baron
02.09.2005 00:22:25

Ole onnellinen että kukaan ei ole ottanut vielä esille pil..lua,*Jalua ja koronaa. Mutta minä sen taas tein. Hyvä minä.

Enkä mäkään ota Coronaa, kun viimeinen flinda tyhjeni hetki sitten ja hyvä niin, aamulla duuniin.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
El Condor
02.09.2005 08:38:44
Kyllä sanat on minusta aivan yhtä tärkeä elementti kuin sävel. Valitettavasti kuulee tanssibändejä jotka vetää englanniks ja laulaa aivan puuta heinää. Ei siinä ole mitään jaloa tai puolustettavaa. Se on aivan yhtä törkeää kuin jos soitetaan aivan puuta heinää.

Ei ole. Kyllä puuta-heinän soitto on törkeämpää. On tietysti suotavaa, että sanat ovat oikein, mutta realiteettihan on se, että suurin osa suomalaisesta tanssiyleisöstä ei edes kuuntele saati sitten ymmärrä englanninkielisiä sanoja. Eikä ne englanninkielisiä kappaleita osaa muuten tanssiakaan. Jokainen voi kokeilla soittaa esim. saman illan aikana Salattu Suru ja My Heart Must Do The Crying ja katsoa, kumpi saa suuremman suosion. Toinen on "kunnon iskelmämusiikkia", toinen "ihme räminää". Vielä nykyäänkin.

Tämähän ei sitäpaitsi ollut ollenkaan kirjoitukseni pointti, vaan se, että itse plokkaaminen on kehittävämpää ja arvokkaampaa, olivatpa kyseessä sitten sanat tai vaikka bassolinjat. Eikä ne netistä löydetyt sanatkaan aina oikein ole. Eikä edes nuotteihin tai levynkanteen painetut; kokemuksia on.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
jon lord
02.09.2005 09:51:53
Ei ole. Kyllä puuta-heinän soitto on törkeämpää. On tietysti suotavaa, että sanat ovat oikein, mutta realiteettihan on se, että suurin osa suomalaisesta tanssiyleisöstä ei edes kuuntele saati sitten ymmärrä englanninkielisiä sanoja. Eikä ne englanninkielisiä kappaleita osaa muuten tanssiakaan. Jokainen voi kokeilla soittaa esim. saman illan aikana Salattu Suru ja My Heart Must Do The Crying ja katsoa, kumpi saa suuremman suosion. Toinen on "kunnon iskelmämusiikkia", toinen "ihme räminää". Vielä nykyäänkin..

Ihan totta!! Aikoinaan poltettiin monta kapakkaa kun basisti oli niin itsepäinen ettei halunnut laulaa kun lontoota ja rumpali oli ulkomailta niin se ei osannut laulaa suomeksi. Ei ravintolat halunnut ottaa meitä kun ne vetää vaan lontoota, oli pakko nöyrtyä ja opetella myös kotimaista ohjelmistoa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankero
02.09.2005 13:18:55
Ameriikkalaista maantietoa...
http://www.virginia.org/site/features.asp?FeatureID=101
http://www.wvgs.wvnet.edu/www/maps/pprovinces.htm
http://www.nrao.edu/about/maps/va_map_reduced.png

Huvikseni kyselin, kun eihän East Virginiaa varsinaisesti ole olemassakaan. Virginia ja West Virginia on. Tuttuja seutuja oli kartoissa, kun on tullut siellä pyöriskeltyä. Shennandoah Valley varsin on kaunista seutua.
isojussi
04.09.2005 21:49:30
Yleensä olen avun kannalla, mutta jos joku on niin käetön ja laiska, ettei viitsi/jaksa kirjoittaa googleen "East Virginia lyrics", niin pyytäköön sitten äitänsä.

Eri asia, jos nuottia/sanoja ei oo oikeesti saatavilla.

Sit senkun kyselee.

Ja jonsei löyvy, niin blokkaa - jos jostain saa levyn.

Mun mielestä kenenkään ei tarvii ilmaseks blokata toisen puolesta edes sanoja.

Mut jos nuotti on jo jollain, niin ei kai oo järkee joka jätkän blokata samaa biisiä. Paitti ihan harjotuksen kannalta.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Ukko
06.09.2005 20:10:32

Tulihan siinä väärinkuultuja, mutta ei turakaiset niitä silloinkaan huomanneet ja eikös se niin mene, että hullu ei huomaa, eikä viisas puhu mittään.

Voi kokemuksesta kertoa että turakainen ei edes huomaa sitä kun bändi soittaa samaan aikaan suunnilleen kolmea eri biisiä ja kaikki vielä eri tempolla. Ja vieläpä eri sävellajista. Porukka tahtoo vaan lisää. Ei jummarra.
Ukko
06.09.2005 20:19:50

Mikä ihme tuota Wanhawetäjää vaivaa? Vailla mitään hajua todellisesta asiain tilasta rupee saman tien räksyttämään. .

Kyllä sen ymmärtää. Lukekaas näitä muita osastoja. Esim. voinko pistää kitaran piuhan äänikortin sisäänmenoon ? Voinko soittaa kitaralla a molli soinnun kun basisti ottaa e äänen ? Voinko pistää wah-wah pedaalin ketjuun ennen särkijää ? Voinko kompressoida laulua miksauksessa ? No ei nää nyt suoraan ole verrannollisia mutta googlella löytyy lyriikat sun muut ja paljon pienemmällä vaivalla kuin se että joku alkaa niitä kätköistään kaivamaan ja näpyttelemään koneella. Poikkeuksiakin löytyy mutta varmaan harvemmassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)