Aihe: Fender Stratocasteria?
1
arvid70
01.09.2005 21:20:18
Eli kauan oon puinu mutta nyt en enää jaksa =) elipakko saada käsiin joku stratomallin keppi, että pääsee siitäkin, aitoa ei ole varaa ostaa, että mitäs mieltä tästä?
http://www.thomann.de/thoiw3_fender … pecial_black_egitarre_prodinfo.html

ja tarkottaako jonkun nimessä Fatstrat jotain nauhojen leveyttä vai mitä, kosa vielä halvemmass oli sellanen lyhenne, saatana että tässä menee sekaisin.

ja onko vielä niinkin että kannattaa sijottaa 200e lisää että saa jonku mexico std;n vai onko sillä mitään reikää ?

ja se musiikki mitä soittelen on enempi tai vähempi Pop Rockia vähemmän heviä enemmän iskelmää =)

jos joku auttais tähän mun kuumeeseen

Ps. ja olen lukenu haut, mutta kysyn vieläkin.

Antakaa armoa
KAUPPIAAN PUHETTA!!
tenkainen
01.09.2005 21:22:31

ja tarkottaako jonkun nimessä Fatstrat jotain nauhojen leveyttä vai mitä, kosa vielä halvemmass oli sellanen lyhenne, saatana että tässä menee sekaisin.
Tarkoittaa humbuckeria tallassa ja/tai kaulassa.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
Härski
01.09.2005 21:40:18
thänks tua selvis, ja just hokasin, että en mä tolla kammellakaan mitään tee et joku sellanen malli kävis viälä paremmin ?

Jees.. eli hommaat käytettynä Mexico standardin, ruuvaat tallan kiinni kanteen ja soon siinä.
Johnny99
01.09.2005 21:41:08
Ei siitä kammesta haittaakaan ole.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
tenkainen
01.09.2005 21:46:29

Eipä juuri. Ja kun on viisi jousta niin eipä sitä juuri tunnekkaan.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
arvid70
01.09.2005 21:47:09

Ajattelin vaan jos noissa halpiksissa on niin paskat ne tallat et ei pidä virettä, siis meinaan vaikka sitä ei käyttäiskään, en tiedä
oon vaan niin paljo lukenu noista talloista pahaa ?
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Manicci
01.09.2005 22:39:48
Ajattelin vaan jos noissa halpiksissa on niin paskat ne tallat et ei pidä virettä, siis meinaan vaikka sitä ei käyttäiskään, en tiedä

Itsellä on Squier Special Edition Strato ja kun kunnolla virittää nii vire pitää ihan hulluna, vaikka kampee veivais molempiin suuntiin vähä enemmänki
Rock'n'Roll nousee
Johnny99
11.09.2005 23:11:56

Mulla ainakin noissa omissa kitaroissa ei ole mitään ongelmia vireen kanssa. Tallat on säädety niin, että pystyy veivaamaan vain alaspäin.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Puavali
11.09.2005 23:24:32
Eipä juuri. Ja kun on viisi jousta niin eipä sitä juuri tunnekkaan.

Tuo on parautta.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)