Aihe: Neurosis
1
Parzival
31.08.2005 08:41:30
Kuulin vasta äskettäin kyseistä bändiä..Levy Eye of every storm ihan v***n kovaa matskua etenkin:No River to take me home ja levyn nimikko biisi..
Tuli jotenkin kaukaisesti mieleen "This empty flow".

Tiedän sen verran kyseisetä bändistä että osa tuotannosta vissiinkin on grindiä,
Kertokaapas minulle mitkä levyt eivät ole grindiä vaan lähentelevät musiikillisesti Eye of every stormia ja mitä mieltä yleensäkin olette bändistä.
kakka rules!
Akiman
31.08.2005 08:49:54

Aiheesta on olemassa jo aika pitkäksikin venähtänyt keskustelu.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=74771
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Morley
31.08.2005 20:55:49

Kertokaapas minulle mitkä levyt eivät ole grindiä vaan lähentelevät musiikillisesti Eye of every stormia ja mitä mieltä yleensäkin olette bändistä.

Kertokaapas minulle mitkä levyt ovat grindiä? Minun tietääkseni Neurosiksella on punk ja crust bändin juuret. Jos tykkää "eye of every stormista" niin suosittelisin tuotantoa "Times of grace" levystä eteenpäin. Oma suosikkini on juuri tämä.
Parzival
31.08.2005 22:14:30
Kertokaapas minulle mitkä levyt ovat grindiä? Minun tietääkseni Neurosiksella on punk ja crust bändin juuret. Jos tykkää "eye of every stormista" niin suosittelisin tuotantoa "Times of grace" levystä eteenpäin. Oma suosikkini on juuri tämä.

ok..."Grindiä pojat soittaa"on moni minulle maininnut,itse en voi asiasta sanoa pahemmin kun en ole kuullut vanhempia levyjä...
kakka rules!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)