Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Modulus Flea Bass
1 2
M-Q
01.09.2005 10:14:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaisikohan kellään olla kokemuksia tällaisesta bassosta? Huvittais päästä kokeilemaan, mutta eipä taida noita Suomessa hirveästi näkyä. Eikä mulla kyllä sellaseen varaa olisikaan..
 
http://www.modulusguitars.com/v2/products/flea/
 
Loppu tulee, varmasti. -B.B. Korhonen
Rokkinorsu
01.09.2005 15:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tääh? Eiks se flea soitakaan stingraylla?
 
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
Tana
01.09.2005 15:26:44 (muokattu 01.09.2005 15:27:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tääh? Eiks se flea soitakaan stingraylla?
 
Muistaakseni '97 suunnitteli nimikkobasson ittelleen. Modulus noita tekee.
 
Ja ei taideta moduluksia suomessa pahemmin myydä. Vai?
 
Bookayasha!
balzary
01.09.2005 15:30:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liekö suunnitellut itse? Voi muistikuvat nyt viedä metsään, mutta saattoivat vaan nimetä jonkun mallin hänen mukaan + värivaihdos tms. pientä.
 
Tana
01.09.2005 15:36:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liekö suunnitellut itse? Voi muistikuvat nyt viedä metsään, mutta saattoivat vaan nimetä jonkun mallin hänen mukaan + värivaihdos tms. pientä.
 
Niin siis ihan mutu-tuntumalta sanoin, luultavasti asia on juuri noin kuin sanot. Mahottoman hieno basso silti :)
 
Bookayasha!
Rokkinorsu
01.09.2005 16:05:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, no mulla on tuo peppersin ''live at slane castle'' keikkavideo ja siinä se ainaki vetää musarilla?
 
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
M-Q
01.09.2005 16:06:46 (muokattu 01.09.2005 16:06:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, no mulla on tuo peppersin ''live at slane castle'' keikkavideo ja siinä se ainaki vetää musarilla?
 
Eikä vedä. Modulus sillä on koko ajan siinä.
 
Loppu tulee, varmasti. -B.B. Korhonen
rijopu
01.09.2005 16:07:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös ton basson pelksi ole aika rumanmuotoinen? Vai huijaako mun silmät.
 
No, se on semmoista suomalaista... kalamies#14 >-)))>
Rokkinorsu
01.09.2005 16:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä vedä. Modulus sillä on koko ajan siinä.
 
Jaa, no perkule, minäpä tarkistan pettääkö minun silmät.. :D
 
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
Rokkinorsu
01.09.2005 16:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, no perkule, minäpä tarkistan pettääkö minun silmät.. :D
 
Edit. No kai se sitte on uskottava. Kyllä tuo minun silmään ainaki Stingrayltä näytti.. :D
 
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
balzary
01.09.2005 16:14:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, no mulla on tuo peppersin ''live at slane castle'' keikkavideo ja siinä se ainaki vetää musarilla?
 
En oo nähny musaria flean kourassa hyvin moneen vuoteen. Californicationin videossa on Fenkun basso, muuten ollut kyllä kai toi flea-basso koko ajan käytössä.
 
Rokkinorsu
01.09.2005 16:17:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo nähny musaria flean kourassa hyvin moneen vuoteen. Californicationin videossa on Fenkun basso, muuten ollut kyllä kai toi flea-basso koko ajan käytössä.
 
Hööh, minä luulin että sillä se soittelee.. Noo, minäkin olen joskus väärässä... ;) Mutta onhan siinä käytetty musaria mallina? Jos ei oo, nii hakkaan koko loppu päivän päätäni seinään.
 
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
Aminohappo
01.09.2005 16:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hööh, minä luulin että sillä se soittelee.. Noo, minäkin olen joskus väärässä... ;) Mutta onhan siinä käytetty musaria mallina? Jos ei oo, nii hakkaan koko loppu päivän päätäni seinään.
 
Lapa viittais siihe että on.
 
Moraalisen krapulan syypää on etanoli eli etyylialkoholi, joka lisää tryptofaaniaminohappoa hajottavan entsyymin, tryptofaanipyrrolaasin, tuotantoa.
Rokkinorsu
01.09.2005 16:30:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapa viittais siihe että on.
 
No niin! Hyvä homma, ei tarttee hakata tätä päätä mihinkään
 
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
SaBer
01.09.2005 16:39:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin! Hyvä homma, ei tarttee hakata tätä päätä mihinkään
 
Mikin asettelu myös...
 
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
onde
01.09.2005 16:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saksanmaalla oon ottanut tyypit kyseisestä bassosta.
No tosin testi tais kestää vajaat 5 minsaa ja säädöt ei ehkä ollut mun soitto tyylille kohdallaan mutta kyllä heti huomas että huippu soitin oli kourassa!(tosin hintakin oli aika huippu.Muistaakseni 4 tonnin korvilla)
 
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Beksi
02.09.2005 08:45:58 (muokattu 02.09.2005 08:46:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmony Centralissa on aika paljon arviota ko. bassosta: http://www.harmony-central.com/Bass … dulus/FB4_4_String_Flea_Bass-1.html
 
Tuolla HC:ssä on muutenkin paljon tavallisten pulliaisten kirjoittamia arvioita eri bassoista ja muista kamoista. Suosittelen lämpimästi tutustumaan, jos ei ole ennestään tuttu!
 
SaBer
02.09.2005 08:52:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla HC:ssä on muutenkin paljon tavallisten pulliaisten kirjoittamia arvioita eri bassoista ja muista kamoista. Suosittelen lämpimästi tutustumaan, jos ei ole ennestään tuttu!
 
Siellä on myös paljon "ostin eilen ekax kitarax harley-benton tr00-evil-hevi-guitarin ja vähäx se on paras!!11!11 En oo kokeillu muit, mut tiädän et tää o paras!!1!"-osastoa, joka ei aina ole ihan näin läpinäkyvää. Kannattaa lukea kriittisesti.
 
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
Beksi
02.09.2005 09:21:53 (muokattu 02.09.2005 09:25:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siellä on myös paljon "ostin eilen ekax kitarax harley-benton tr00-evil-hevi-guitarin ja vähäx se on paras!!11!11 En oo kokeillu muit, mut tiädän et tää o paras!!1!"-osastoa, joka ei aina ole ihan näin läpinäkyvää. Kannattaa lukea kriittisesti.
 
Totta mooses! Noita löytyy joka paikasta, jopa täältä muusikoiden.net:stä.. ;) Kyllähän normaalijärjellä varustettu ihminen osaa lukea arvosteluja oikein.. Vai?
 
SaBer
02.09.2005 09:26:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta mooses! Noita löytyy joka paikasta, jopa täältä muusikoiden.net:stä.. ;) Kyllähän normaalijärjellä varustettu ihminen osaa lukea arvosteluja oikein.. Vai?
 
Joo, osaa. Tuntuu vaan että HC:ssä on 10% asiallisia arvosteluja ja 90% "ostin eilen, vähäx tää on hyvä"-tavaraa.
 
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «