warvick 31.08.2005 19:12:27 | |
---|
Poppipuolella nostetaan hintoja säännöllisesti,niin myöskin ensi vuodelle on nostettu.Bändi halusi nostaa hintaa ensi vuodelle,eräs pohjoisen ohjelmatoimisto uhkasi perua osan keikoista jos näin tehdään.Merkillistä,kun luulisi olevan kaikkien etu jos liksat nousisivat,toimistot saisivat enemmän rahaa,kuin myöskin bändit ja sen myötä myös motivaatio nousisi.Nyt iso osa liksasta palaa matkakuluihin.JÄRJETÖNTÄ TOIMISTO MAFIAA!! |
Eddy 31.08.2005 19:16:36 (muokattu 31.08.2005 19:17:52) | |
---|
Toimistolla tietysti pelko, että ravintolat vaihtaa toimistoon/suoramyyntiin, josta saa (vielä) halvemmalla esiintyjiä. Koskettelen soittimia... |
Fuzzy Boner 31.08.2005 20:03:43 | |
---|
Toimistolla tietysti pelko, että ravintolat vaihtaa toimistoon/suoramyyntiin, josta saa (vielä) halvemmalla esiintyjiä. Mä saan ite aina parempaa hintaa ku toimisto. Se on kumma huomio minkä oon tehny viime aikoina Yeah! |
Ukko 31.08.2005 20:06:40 | |
---|
Mä saan ite aina parempaa hintaa ku toimisto. Se on kumma huomio minkä oon tehny viime aikoina Niinno sää ! |
Fuzzy Boner 31.08.2005 21:03:53 | |
---|
Niinno sää ! Ei se ollu mun pointti vaan se että tuntuu että toimistot ei osaa kiristää narujaan tarpeeks. Yeah! |
uruttaja 01.09.2005 10:48:02 | |
---|
Mä saan ite aina parempaa hintaa ku toimisto. Se on kumma huomio minkä oon tehny viime aikoina Sama ilmiö. Aikä lähelle on päässeet toimistot, mutta eivät vielä saaneet samaa millä meitsi on myynyt. Ihmeellistä, nehän ne ammattilaisia ovat myymään. Ja se vielä ihmeellisempää, että samoihin paikkoihin kalliimmalla!!!! Sinne aloittajalle: Sulla pitää olla joku "juttu" millä nostaa hintaa yli TES:n. Muuten voi olla upottava suo edessä. Pohjoisessa on perseestä oleva ohjelmatoimisto. |
ninmari 01.09.2005 10:52:08 | |
---|
Pohjoisessa on perseestä oleva ohjelmatoimisto. __ Mikähän niistä?Mä kyl melkein arvaan mut anna alkukirjain.;) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
Fuzzy Boner 01.09.2005 10:55:35 | |
---|
Sama ilmiö. Aikä lähelle on päässeet toimistot, mutta eivät vielä saaneet samaa millä meitsi on myynyt. Ihmeellistä, nehän ne ammattilaisia ovat myymään. Ja se vielä ihmeellisempää, että samoihin paikkoihin kalliimmalla!!!! Juuri tuota tarkoitin! Ja kukaan ei vie 20% edes pois, eli tuplavoitto Yeah! |
Sertzo S 01.09.2005 10:57:26 | |
---|
Sinne aloittajalle: Sulla pitää olla joku "juttu" millä nostaa hintaa yli TES:n. Muuten voi olla upottava suo edessä. Pohjoisessa on perseestä oleva ohjelmatoimisto. Mä en tee ainuttakaan keikkaa enää ohjelmatoimistojen kautta, en ainuttakaan, ellei hinta ole se minkä esitän! Tämän huomaa mm. siitäkin, ettei keikkoja (setä ja haitari pääosin tai bassotuuraus ) juuri olekaan, kuin hyvin harvoin ja kaikki tosi harvatkin vain suoria. En silti tätä köyhyyttäni pahemmin valita. Kaikille pyydetyille keikoille en ole suostunutkaan, ei hintahommista johtuen, vaan katson itsekriittisesti, ettei taitu äkikseltään, realisti kun olen taitojeni taantumuksen suhteen.
|
uruttaja 01.09.2005 10:58:37 | |
---|
__ Mikähän niistä?Mä kyl melkein arvaan mut anna alkukirjain.;) No eihän siellä ole kuin justiin ne ja Oktaavi on ainakin tähän mennessä ollut ihan hyvin juonessa mukana. |
vesku.ka 01.09.2005 15:15:01 | |
---|
Sitä täälläkin on ihmetelty että miksi kaikki ravintolat yms. tanssien järjestäjät eivät ota bändejä suoraan. No vastaus oli yksinkertainen kun sitä yhdeltä ravintoloitsijalta kyselin. Se on helppoa. Teet sopimuksen ja tarkistat vaan listan kun se toimistosta tulee. Siinä kuluu paljon kuulemma työtä kun alat buukkaan bändejä. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
Sitä täälläkin on ihmetelty että miksi kaikki ravintolat yms. tanssien järjestäjät eivät ota bändejä suoraan. No vastaus oli yksinkertainen kun sitä yhdeltä ravintoloitsijalta kyselin. Se on helppoa. Teet sopimuksen ja tarkistat vaan listan kun se toimistosta tulee. Siinä kuluu paljon kuulemma työtä kun alat buukkaan bändejä. Kyllä ne ottaa listan ulkopuoleltakin, mutta erittäin usein toimistot ovat voidelleet ohjelmanostajan sen verran hyvin, että yksinmyyntioikeus säilyy. Laskutus pitää hoitaa sen firman kautta tms. Mutta voit sinä sinne itse myydä keikkasi ihan helepostikkin. Tästä olis tarinaa vaikka kuinka paljon. |
Sandy 01.09.2005 15:43:50 | |
---|
Sitä täälläkin on ihmetelty että miksi kaikki ravintolat yms. tanssien järjestäjät eivät ota bändejä suoraan. Kyllä monet tilaajat kyselee varovasti, että sovittaisko suoraan keikkoja ilman välikäsiä. Siinä on sitten bändin vaan mietittävä, että sovitaanko... Koska sitten se toimisto joka kys. paikkaan on ennen myynyt, ei enää varmasti myy mitään keikkoja. Kyllä mun mielestä on helpompaa kun joku muu hoitaa myyntipuolen, on niitä monia ihan asiallisiakin toimistoja. Tosin sitten on taas niitä, jotka ihmettelee kun ei lähdetä 5 tyypin bändillä jonnekin pohjoiseen pistokeikalle hintaan 850 euroa.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
uruttaja 01.09.2005 15:55:56 | |
---|
Kyllä monet tilaajat kyselee varovasti, että sovittaisko suoraan keikkoja ilman välikäsiä. Siinä on sitten bändin vaan mietittävä, että sovitaanko... Koska sitten se toimisto joka kys. paikkaan on ennen myynyt, ei enää varmasti myy mitään keikkoja. Kyllä mun mielestä on helpompaa kun joku muu hoitaa myyntipuolen, on niitä monia ihan asiallisiakin toimistoja. Tosin sitten on taas niitä, jotka ihmettelee kun ei lähdetä 5 tyypin bändillä jonnekin pohjoiseen pistokeikalle hintaan 850 euroa.. Tai 700 eurolla Oulusta Helsingin seudulle, sanonko paikan???????? Sanonko toimiston?????? |
v_m_kangas 01.09.2005 15:56:42 | |
---|
Tai 700 eurolla Oulusta Helsingin seudulle, sanonko paikan???????? Sanonko toimiston?????? No sano! Humppaa tai soita humppaa |
uruttaja 01.09.2005 15:58:13 | |
---|
No sano! Oliko ylläri?? |
v_m_kangas 01.09.2005 16:00:08 | |
---|
Oliko ylläri?? Ei. Humppaa tai soita humppaa |
uruttaja 01.09.2005 16:09:36 | |
---|
Ei. Mun mielestä pohjoisen toimistojen erinomaisuutta etelän hetelmiin verrattuna kuvaa se, että tarjous on 150 euroa kovempi täällä, kuin siellä olevista paikoista tarjotaan tänne. No eihän tuolla hinnalla tarvitse keikalle lähteä. |
baron 02.09.2005 09:15:41 | |
---|
Tai 700 eurolla Oulusta Helsingin seudulle, sanonko paikan???????? Sanonko toimiston?????? Kyllä mä tolla hinnalla voisin lähteä Itä-Helsinkiin. Keskusta vähän kalliimpi. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
uruttaja 02.09.2005 11:18:53 | |
---|
Kyllä mä tolla hinnalla voisin lähteä Itä-Helsinkiin. Keskusta vähän kalliimpi. Meillä on vaan se vaatimaton 1300 kilsaa mutkin, joten ei iske. |