el Bastardo 31.08.2005 23:38:29 | |
---|
Muuten oikein mainio, mutta filosofipomon humalaiselta kuulostanut lässytys alkoi ärsyttämään heti kärkeen, eikä siihen ehtinyt ainakaan vielä tottumaan. Dialogi oli kyllä sen verran hyvää, että olisi sitä kuunnellut mielellään, jos olisi vetänyt ihan perusäänellä. Mun mielestä Petäjäluoman puhetyyli oli aika lähellä alkuaikojen Uunoa. Ei siis paha. |
Heissi 01.09.2005 01:14:42 | |
---|
Muuten oikein mainio, mutta filosofipomon humalaiselta kuulostanut lässytys alkoi ärsyttämään heti kärkeen, eikä siihen ehtinyt ainakaan vielä tottumaan. Dialogi oli kyllä sen verran hyvää, että olisi sitä kuunnellut mielellään, jos olisi vetänyt ihan perusäänellä. Mä mietein aluks vähän samaa, mutta ohjelman edetessä aloin vakuuttumaan Tommi Korpelan osaamisesta. Loppujen lopuks toi lässytys oli just vitun hyvä osa tota huuruista filosoofihahmoa. Noo, seuraavat jaksot näyttää toimiiko se todella. Mutta on Tommi K silti paras. Se on hei julmahuvissa. Se ei voi olla paska. Ei. |
funkyboss11 01.09.2005 11:16:35 | |
---|
Ne rummut varsinkin nauratti. Joo. Se oli helkkarin hauska kohtaus. Muutenkin loistava sarja. Varsinkin Tommi Korpela on loistava. "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
Bonham 01.09.2005 11:32:01 | |
---|
Jaa-a, hyvää läppää...varsinkin Artun suusta... tulee vaan sellanen olo, että on keksitty tää johtaja tyyppi, mutta muu onkin jäänyt työstämättä... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mutta on Tommi K silti paras. Se on hei julmahuvissa. Se ei voi olla paska. Ei. Näin! Loistavalta vaikutti eka jakso. Korpelan lässytyksesä tuli kaveri mieleen. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Kaiser 02.09.2005 22:39:56 | |
---|
Ihan mielenkiintoiseltahan ohjelma vaikutti.Mulle tuli filosofi Arttu Petäjäluoma-hahmosta mieleen Johnny Liebkind.Onkohan ollut esikuvana?Rummut ja bisnesvaikeudetkin täsmää! |
Deeku 03.09.2005 14:58:24 | |
---|
Jaa-a, hyvää läppää...varsinkin Artun suusta... Tuli kyllä muutama sellainen heitto, että voipi joutua siteeraamaan joskus (baarissa). Varsin mielenkiintoisen oloinen sarja ja aionpa jatkaa tilanteen kehittymisen seuraamista. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Musta Arkipyhä 03.09.2005 17:48:24 (muokattu 03.09.2005 17:49:09) | |
---|
Ihan mielenkiintoiseltahan ohjelma vaikutti.Mulle tuli filosofi Arttu Petäjäluoma-hahmosta mieleen Johnny Liebkind.Onkohan ollut esikuvana?Rummut ja bisnesvaikeudetkin täsmää! Minä veikkaisin esikuvaksi herroja Sarasvuo ja Saarinen...Puhetyyli ainakin toi mieleen Esa Saarinen ja molemmathan pyörittävät käsittääkseni tuollaisia "psyykkauspalvelu"-firmoja. Space is deep |
Deep Shadow 13.09.2005 22:35:55 | |
---|
Sieltä sitten tulikin tänään kaksi jaksoa Firmaa. Harmi vaan kun huomasin jälkimmäisen vasta mainoskatkon kohdalla... No kai se sama tulee sitten ensi tiistaina. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |