Necromuru 31.08.2005 17:21:08 | |
---|
Piilotetut huoneet on tarkoitettu ainoastaan sinne erikseen kutsutuille jäsenille. Lukeminen ja kirjoittaminen onnistuu vain alueelle liittyneille. Olen varma että pian 3.2:n tulemisen jälkeen perustetaan suljettu tiluhuone. :) Vaatimuksena on olla valoa nopeampi. "Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta. |
gandar 31.08.2005 17:56:06 | |
---|
Oikein lupaavalta vaikuttaa, vaikken bongannutkaan omaa avatariani videosta (pauseplayn ränkkääminen nanosekunnin välein on muuten vaikeaa). Ja 3D-animaatio oli komeaa. Ceci n'est pas une signature |
Guitaristi 31.08.2005 18:01:00 | |
---|
Olen varma että pian 3.2:n tulemisen jälkeen perustetaan suljettu tiluhuone. :) Vaatimuksena on olla valoa nopeampi. Tonne mä haluan. Vaatimukset on kyllä vähän liian korkeat... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
aikavaikea 31.08.2005 18:13:45 | |
---|
Oikein lupaavalta vaikuttaa, vaikken bongannutkaan omaa avatariani videosta (pauseplayn ränkkääminen nanosekunnin välein on muuten vaikeaa). Ja 3D-animaatio oli komeaa. Miks en saa kuvaa näkyviin? Ääni vaan kuuluu mutta ruutu on tyhjä. EVO? PITÄKÄÄ HUOLI KAIKENLAISISTA MORAALISISTA EDESOTTAMUKSISTANNE älkääkä salliko itsenne tahi muiden kurkistella seinän raoista yms.! |
baron 31.08.2005 18:18:52 | |
---|
On. Liiankin pitkälle. Tässä tulee vaan vastaan taas se, että kaikkea ei ehdi tekemään. Ennen sitä syksyä 2017. Mihin kellonaikaan? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
arancia 31.08.2005 19:15:50 | |
---|
Tämähän kuulostaa vallan mainiolta! |
taikakameli 31.08.2005 20:29:47 | |
---|
Mukavalta näytti, saa vaan nähdä kuinka moni nykyjäsen on vielä mukana sitten 11 & puolen vuoden päästä. Any time is a good time for pie. |
Hohhoijaa 31.08.2005 20:51:53 | |
---|
Loistavaa. Huoneiden ominaisuudet on varsinaiseen keskustelupalstaan verrattuna todella rajatut. Lisäksi huoneissa on suhteellisen tiukat rajoitukset (maks. käyttäjät/viestit per huone).. Nämä luultavasti estävät suht tehokkaasti minkään yleishyödyllisen keskustelun ajautumista sinne. Käyn pitkiä pikaviestikeskusteluja muutamien henkilöiden kanssa. Voinko sen sijaan perustaa piilotetun huoneen, johon "hyväksyn" vain yhden, tietyn henkilön ja täten jatkaa keskustelua hänen kanssaan kys. huoneessa? Eli toimiiko se ikään kuin keskusteluketju, johon voi ottaa osaa vain tietyt henkilöt? No sleep 'til bedtime! |
JCM 31.08.2005 20:53:06 | |
---|
Loistavaa.
Käyn pitkiä pikaviestikeskusteluja muutamien henkilöiden kanssa. Voinko sen sijaan perustaa piilotetun huoneen, johon "hyväksyn" vain yhden, tietyn henkilön ja täten jatkaa keskustelua hänen kanssaan kys. huoneessa? Eli toimiiko se ikään kuin keskusteluketju, johon voi ottaa osaa vain tietyt henkilöt? Kyllä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Hohhoijaa 31.08.2005 21:08:43 | |
---|
Kyllä. Hyvä. Erittäin hyvä. Kiitos. No sleep 'til bedtime! |
Jag 31.08.2005 21:15:27 | |
---|
hahaa bongasin jopa oman avatareni :D... mutta onko mitään aika arviota onko toi tulossa about vuojen sisää tai jotai? Ja toi sääntö nro. 10 Nytkö ei sitte saa enää haukkua Antti Tuiskua ja Pikku G tä? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Jormaz 31.08.2005 21:17:58 | |
---|
Mä perustan sisäpiirin. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
PoLFus 31.08.2005 21:20:25 | |
---|
Jee, oma avatar löytyi! "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
Kapane 31.08.2005 21:25:56 | |
---|
Jee, oma avatar löytyi! minun ei. te... te... en voi syyttää maihinnousu on mahtava juddu. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
Ei toimi apinaatio. Lataa vaan loputtomiin. Mm...beer... |
hoffe 31.08.2005 21:39:45 | |
---|
En löytänyt omaa avatariani ;( Olen siis huono. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
tuomittu 31.08.2005 21:47:58 (muokattu 31.08.2005 21:48:45) | |
---|
On pojilla isot suunnitelmat. Ei se mitään, hyvältä ne kuulostaa. Harmi, että saa odottaa näköjään jonkun aikaa... Aion perustaa sisäpiirin, johon ei pääse kukaan muu kuin minä itse. Eipä sinne kyllä kukaan muu varmaan haluaisikaan. (No en ois ottanutkaan!) Tuossa kissahan oli tosi surkeasti tehty. Itse pystyn parempaan silmät sidottuna ja vasemmalla kädellä. Kunhan annatte muovailuvahaa. Tulisi näyttämään tod.näk. Touko-Puokon tekemältä avaruusolennolta... "Susta ei tuu koskaan mitään..." Mitä? Älä ala mulle tai tulee napaan. |
Koplinki 31.08.2005 22:35:36 | |
---|
Toi kätti tos lopus on kiva :) Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen... Niinhän se todellisuudessa onkin. |
Kimmo72 31.08.2005 23:33:17 | |
---|
Huoneita on kolmenlaisia: Avoimet huoneet näkyvät kaikille. Niiden lukeminen ja niille kirjoittaminen on sallittu kaikille (Muusikoiden.netin rekisteröityneille jäsenille). Suljettujen huoneiden lukeminen onnistuu kaikilta, mutta kirjoittaminen vaatii alueelle liittymisen. Piilotetut huoneet on tarkoitettu ainoastaan sinne erikseen kutsutuille jäsenille. Lukeminen ja kirjoittaminen onnistuu vain alueelle liittyneille. Maihinnousu.net:istä tulee osa Muusikoiden.net:iä. Se tarjoaa kokonaisen oman mp3-musiikkipalvelimen Muusikoiden.net:in jäsenien käyttöön. Muusikoiden.net painottuu musiikin tekemiseen ja tekijöihin. Maihinnousussa taas pyritään tuomaan teokset musiikin kuluttajille ja antamaan artisteille näkyvyyttä. Lisäksi Muusikoiden.net 3.2:seen tulee kaikenlaista parannusta jo olemassa oleviin asioihin. Muusikoiden HabboHotelli.net :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Juhani 31.08.2005 23:41:01 | |
---|
|