mailbag 20.08.2005 17:12:35 | |
---|
Eli mitäs hyviä tai tyydyttäviä malleja löytyy tuosta hintaluokasta? Ja onko Jackson JS-1 BK E-Guitar, Dinky X Serie kenties hyväkin? Kiitän etukäteen. |
Wahi 20.08.2005 17:57:11 | |
---|
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Carpenter 20.08.2005 23:19:55 | |
---|
Mulla halpis-Jacksoneista aika huonoja kokemuksia. Eivät pidä virettä, huono tuntuma ja viimeistely ei kovin hyvä. Sijoita mielummin tuo summa vaikka johonkin Ibaneziin, Yahamahaan ym. Kannattaa myös katsella käyttettyjä kitaroita. Säilyttävät paremmin arvonsakin. Pyydä myös joku enemmän soittimista tietävä kaveri mukaan ostoksille. Esimerkiksi täältä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=11&t=35140&o=0&co=0 |
kingnothing 31.08.2005 13:03:01 | |
---|
En viitsinyt tehdä uutta ketjua samasta aiheesta, joten kysytään täällä. Olen tässä mietiskellyt jonkin suht halpis LP-mallisen kitaran hankintaa, ja tahtoisin tietoja seuraavista malleista: http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … gothic_lespaul_studio_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … ndard_cherry_sunburst_prodinfo.html Joku LTDn eclipsekin olisi kohdillaan, ja musiikkityyli jotain rock/indie/alternativeä, eli ei mitään hirveää runnomista mutta sopivan paksu ja "raskas" soundi olisi kohdillaan. Jos omia, parempiakin ehdotuksia olisi niin kertokaapa, hintaluokka jotain viiteensataan asti. Semmoinen suht toimiva peruskitara, hirveästi en ole kitaraa soitellut, jonkun vuoden sunnuntaikitaroinnin kokemuksen pohjalta siis... Kiitoksia avusta jo nyt. :) Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
Johnny99 31.08.2005 13:18:20 | |
---|
Käy kattoon epin sivuilla. Siellä on keppien tiedot. On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Pauline 8v. |
tommiot 31.08.2005 15:51:51 (muokattu 31.08.2005 15:53:11) | |
---|
En viitsinyt tehdä uutta ketjua... Epin LP Standard on ihan hyvä. Honeyburstina tietenkin. (Hymiö) LTD:n Lessuihin en itse koskisi kepilläkään tuossa hintaluokassa, ovat niin perkeleen rumia (ei kaarevaa kantta ja rumat otelautamerkit). Ne ei oo LP:tä nähnytkään, mutta jos miellyttää niin mikäs siinä. |
kingnothing 31.08.2005 16:12:37 | |
---|
Hmm... No kiitosta. Entäs onko kenelläkään mitään sanottavaa noista goth-malleista? mitä käytännön eroja soinnissa tms. Aivan turha selittää minulle mistään puulaaduista, niistä en juurikaan tajua. :D Kertokaa vain että mitä soundillisia ynnä muita KÄYTÄNNÖN eroja kitaroissa on. Samat puut kitaroissa näkyisi olevan ja molemmissa kahdet humbuckerit (gothissa näkyisi olevan open coilit, standardissa taas koteloissa). Sunburstväritys vai mikä siinä sitten tekee sen hintaeron? Niin ja vielä, mitä (taas) KÄYTÄNNÖN eroja on epiphonen erilaisissa les pauleissa? Kun löytyy studiota, classicia, standardia jne jne... Kiitos vielä. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
@_@ 31.08.2005 17:25:01 | |
---|
on , , , |
Hesrock 31.08.2005 19:00:01 | |
---|
|
Tuo Epiphone Explorer olis aika tyylikäs kitara, ainoa huono puoli on se ettei ole kelluvaa tallaa, saakohan siis mistään floikallisia Explorereita? Ja nuo Stratocasterit olisivat sitten varmastikkin ihan ok hankintoja, tällä hetkellä tuo Sunburst olisi noista mieluisin värin ja floikan takia, Explorer myös mutta tallas kanssa, kiitos Jos joku osaa sanoa mitään noista niin olisin kiitollinen, kiits Siis noissa stratoissahan ei ole floikka (floyd rose) -tallaa vaan tavallinen stratocasterin tremolotalla. No sleep 'til bedtime! |
Kampuzzjeah! 31.08.2005 22:02:03 (muokattu 31.08.2005 22:04:49) | |
---|
huoh.. minun mielestä tästä aloittelijan kitarakamoista vois tehä tehä vaikka Faqin.Jota sitten vois päivitellä aina kun hyvää/halpaa kitararompetta tulee markkinoille. edit : kirotusvireitä. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |