Aihe: Sentenced - The Funeral Album & Lopulliset hautajaiset
1 2 3 4 5 68 9 10 11 12
Gulo
26.06.2005 02:07:57
Kipaiseppas kaupasta bändin levyt Shadows of the Past (1992) ja North from Here (1993).

Pahoittelen, mutta pakko nyt nussia sitä pilkkua. Shadows on vuodelta 91. Se re-issuen lopussa oleva Journey To Pohjola -demo on vuodelta 92.
seeprahim
26.06.2005 10:58:13 (muokattu 28.06.2005 11:43:50)
Ensin meinasin jopa pettyä Funeral Albumiin - odotukset olivat yksinkertaisesti niin korkealla. Sen lisäksi oli vielä yleisesti ottaen surkea fiilis koko levystä; luonnollisestikaan en olisi halunnut yhden kaikkien aikojen "suosikeistani" lopettavan, vaikka miesten antamat syyt ymmärränkin.

Nyttemmin olen päässyt yli tuosta - korkeat odotukset ovat tunnelman kohotessa täyttyneet ja itse levy kuuluu mielestäni ehdottomasti Sentencedin tuotannon kärkipäähän. Haikeanahan sitä kuuntelee ja vähänkin väsyneenä viimeistään Consider Us Dead ja End Of The Road aiheuttavat silmänurkkien kostumista. Harmittaa kun Saunan keikka meni surkutellessa, mutta nyt kun on sitten surkuttelupuolikin jo hoidettu niin Tuskassa sitten uudestaan ja paremmalla fiiliksellä. E: ja Ruisrockissa.
"Diese Nase hat mich noch nie getäuscht!"
Shagrion
26.06.2005 12:26:19

Kyllä tämä oli minun mielestäni hieno tapa pistää viimeinen naula arkkuun, Sentenced osaa yleensä tehdä asiansa tyylillä ja niin se teki lopettamisenki. Funeral Albumin biiseistä kyllä paistaa haikeus ja mahtavaa lisä oli myös toi dödö-biisi. Tuskassa tulee 5 kerta ku näen kyseisen bändin livenä ja toivottavasti on myös hyvä show tulossa!
kitarasoolot oli kyllä tavallaan positiivinen yllätys että näinki paljon revittelyä tuli hyvällä maulla tietenki..
Christians to ashes, angels to dust
Kampuzzjeah!
14.08.2005 13:03:42
Nyt tuli hommattua tämä Funeral album.
Suosikeiksini nousee End of the road,Ever-frost,We are but falling leaves ja Her last 5 minutes.
Ja täytyy mainita että tällä albumilla on hienoimmat kansitaiteet mitä olen nähnyt!

Sentenced on ollut aina minun suosikkibändi,ei ole lähtenyt kopioimaan toisten juttuja ja vaan on edennyt omalla polullaan.

R.I.P Sentenced
It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO!
Reaper_Man
14.08.2005 16:42:27 (muokattu 14.08.2005 16:43:32)
R.I.P Sentenced

Pitäkäämme hiljaisen hetken heidän muistolleen.....
V-kitara on hevisuunnikas.
Super-Jari
14.08.2005 17:31:09
Pitäkäämme hiljaisen hetken heidän muistolleen.....

Pidetään samalla mun kissoille. Nekin on kyllä elossa vielä.
Mimi
14.08.2005 17:48:17
Ostinpa minäkin joku aika sitten tuon Funeralin. Sitä ennen bändiltä olen kuulut Cold White lightiä, joka onkin ostoslistalla. Parhaaksi biisiksi on noussut tuolta Funeralilta ehdottomasti Despair-ridden hearts, voi juukeli että on kova, se alun huuliharppumeininki on ihan parhautta. Hyviä vetoja myös May today become the day, We are but falling leaves ja sitten myös Lower the flags ja End of the road. Vähän särähti korvaan se Where waters fall... kun en odottanut ihan moista, mutta sinnehän tuo sekaan mahtuu. Karua en sensijaan ymmärrä ihan täysin, vaikka se onkin ihan kaunis kitarahempeily. Kova levy kertakaikkiaan, ei voi muuta sanoa, nyt harmittaa kun ei koskaan kerennyt livenä näkemään.

Niin ja jos joku tahtoo suositella mulle että mitä tässä nyt kannattaisi seuraavaksi hankkia, ni olis ihan kiva tietää. Kun ne vanhemmat levyt on kai aika erilaisia...?
Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja...
luopio
14.08.2005 17:52:53
Niin ja jos joku tahtoo suositella mulle että mitä tässä nyt kannattaisi seuraavaksi hankkia, ni olis ihan kiva tietää. Kun ne vanhemmat levyt on kai aika erilaisia...?

Suosittelen Crimsonia, vaikka monet pitävät sitä heikkona vetona. Aidointa fiilistä tuolla levyllä. Noista kehdesta levystä pitäville voi suositella kyllä Crimsonista, Frozenista tai Downista mitä vaan.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Cathi777
14.08.2005 20:20:52

Joo, kyllähän kaikki omanlaisiaan on, mutta kyllä kaikki Laihialan aikainen tavara toimii loistavasti. Eli Downista eteenpäin kannattaa hommata kaikki, tai ainakin Frozenista eteenpäin.
Only pop music can break my heart...
Reaper_Man
14.08.2005 23:43:59
Pidetään samalla mun kissoille. Nekin on kyllä elossa vielä.

:)
V-kitara on hevisuunnikas.
hermanhez
15.08.2005 13:08:31
voi voi mitä kuraa!
cold white light vielä meni, mutta tää...

ois vaan sentencedin pojat osannu lopettaa ajoissa.
(peruna)muusi - (vaate)koi(ta)! PREESIAS!! PREESIAS!!!
Deeku
16.08.2005 17:24:17
Joo, kyllähän kaikki omanlaisiaan on, mutta kyllä kaikki Laihialan aikainen tavara toimii loistavasti. Eli Downista eteenpäin kannattaa hommata kaikki, tai ainakin Frozenista eteenpäin.

Itselleni taas "Jarva - era" edustaa sitä rakkainta Sentencediä, vaikka Villen kanssakin tehdyt levyt ovat loistavia (paitsi ehkä Crimson kokonaisuutena).

Onneksi on tullut nähtyä -90-luvun alusta lähtien yhtyettä lukuisia kertoja ja onhan ne viimeisetkin keikat nähtävä.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Akiman
16.08.2005 17:28:32

Sentencedin viimeisen keikan päivämääräksi vaikuttaisi varmistuneen 01.10. Paikasta tai lippujen myyntiin tulosta ei ole kaiketi vielä täyttä varmuutta, mutta eiköhän tämä kaikki pian selviä. Ulkomaalaiset ja muutkin ovat jo nyt kovasti varailemassa hotelleja ja suunnittelemassa kaikenlaista, joten innokkaimpien kannattaa olla ajoissa liikkeellä, jos meinaavat paikalle päästä.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Akiman
19.08.2005 13:16:14

Sentencedin hautajaisten ennakkomyynti alkaa

Kaikkien aikojen menestyksekkäimmän oululaisbändin Sentencedin hautajaisia vietetään Club Teatrialla Oulussa lauantaina lokakuun ensimmäisenä päivänä. Hautajaiskeikan lippujen ennakkomyynti alkaa ensi keskiviikkona.

Ehdottomasti viimeiseksi jäävä Sentenced-keikka on erikoispitkä spektaakkeli, johon mahtuu monenlaisia muistoja vuosien varrelta. Lipun tapahtumaan saa Lippupalvelun toimipisteistä ja Levykauppa Äxästä.

Lippukamppailussa oululaisfanit saavat tunnin verran etumatkaa, sillä Levykauppa Äx avaa ovensa tuolloin poikkeuksellisesti aamukahdeksalta.

Eli jos keikalle haluaa päästä, niin homma vaikeutuu taas, sillä tämän tapahtuman liput noin pieneen mestaan myydään varmasti loppuun todella nopeasti ja jos Äxän asiakkaille suodaan vielä tuollainen etumatka, niin johan liput hupenevat ja äkkiä. Sitten vain kiinnostuneet taktiikoita suunnittelemaan.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Buusteri
31.08.2005 15:25:21

Elikkä tänäänhän nuo liput pamahtivat myyntiin ja Oulun seudulla tilanne oli suht katastrofaalinen. Stockmannin liput myytiin loppuun muutamassa minuutissa, eivätkä äxässäkään piljetit kauaa vanhentuneet. Oman lippuni sain hommattua kaverin kaverilta puolivahingossa, joten hautajaisissa näkyy ainakin yksi m.nettiläinen.

Mutta mitenkäs te muut? Saitteko lippuja?
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
luopio
31.08.2005 16:56:33
Tais aika moni jäädä nuolemaan näppejään. No onneks tuli kuitenkin noi etelä-suomen keikatki nii pääsee vielä tavastialle katselemaan. Neki liput tais kyl mennä melko nopeesti. Toivottavasti voittais klubikeikka nuo festarivetäsyt.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Räbbänä
31.08.2005 17:01:48
oisin tonne kyllä halunnut mutta perkele ne oli sitten pistänyt sen k-18 tapahtumaksi. Luuleeko ne sielä Teatriassa että kaikki alle 18 vuotiaat haluu tulla kattomaan sinne jotain vitun hintti tuiskua tai Thö Räsmystä
Emmää muista, kattellaan...
sunder
31.08.2005 17:39:05
1h 15 min jonotin levykauppa x:ään, pääsin jo sisään kunnes ilmottivat että enää 7 lippua jäljellä. Siinä mun eessä oli parikymmentä tyyppiä vielä. Sitten pistettiin juoksuksi ja stokkalle jonottaan, eikä mitään toivoa. Muutamat tais saaha suoraan siitä luukulta liput kunnes jo ilmotettiin että kaikki on varattu. Et silleen.

Jos jollakin olis ylimääräinen lippu, niin täältä löytyy takuuvarma ostaja. Ei kokoajan jaksa lippupalvelun sivuilla kyttäillä peruutuspaikkoja...
"Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell
Iskariot
31.08.2005 20:09:25
Sisälle Äksään ehdin itsekin kun tuumasivat että loppu on. Yllättäen noita on nyt sitten kasapäin myynnissä (reippaaseen hintaan) eräässä nettihuutokaupassa... Melkein pistää tympäsemään.
That's all folks!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)