Aihe: East Virginia
1 2 3
vesku.ka
31.08.2005 18:00:58
Löytyiskö joltakulta sanoja kyseiseen kappaleeseen, kun ei millään jaksais alkaa niitä levyltä kuuntelemaan. Soinnut siinä on sen verran helpot että niitä nyt ei välttämättä tarvisi.
Mutta jos sanat löytyis niin kiittäisin ja kumartaisin.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
C7
31.08.2005 18:07:30
Olepa hyvä!
East Virginia

I was born in east Virginia,

North Carolina I did love.

There I met very pretty baby,

her name and age, I do not know.

Well, in my heart, you are my darling,

at my door, you´re welcome in.

At my gate I meet you my darling,

if your love I could only win.

Still in the night I´m dreaming about you,

in the day, I found no rest.

Just the thought of you my darling,

soon as aching pains all through my breast.

Just the thought of you my darling,

soon as aching pains all through my breast.
vanha, mutta elossa!
R.Syke
31.08.2005 18:10:06
1. I was born in East Virginia
North Carolina I did love.

There I met a very pretty baby,
her name and age I do not know.

2. Well, in my heart you are my darlin'
at my door you are welcome in.

At my gate I meet you my darlin'
if your love I could only win.

soolo

3. Still in the night I'm dreamin' about you
in the day I find no rest

:.:Just the thought of you my darlin' sends aching pains
all through my breast :.:
poppamies
31.08.2005 18:20:38 (muokattu 31.08.2005 18:23:19)

-Heh. :D Vedä kummasta haluat. Hieman eri...

Kyllä sulla BG taitaa olla paremmin tuo ameriikka hallussa...

tässä viralliset sanat....

I was born in East Virginia,
North Caroline I did roam,
There I met a fair pretty maiden,
Her name and age I do not Know.

Her air it was of a brightsome color,
And her lips of a ruby red,
On her breast she wore withe lilies,
There I longed to lay my head.

Well, in my heart you are my darlin',
At my door you're welcome in,
At my gate I'll meet you my darlin',
If your love I could only win.

I'd rather be in some dark holler,
Where the sun refuse to shine,
Than to see you be another man's darlin',
And to know that you'll never be mine.

Well in the night I'm dreamin' about you,
In the day I find no rest,
Just the thought of you my darlin',
Sends aching pain all through my breast.

Well when I'm dead and in my coffin,
With my feet turned toward the sun,
Come and sit beside me darlin',
Come and think on the way you done.
Myydään EBS MultiComp bassokompura
C7
31.08.2005 21:13:02
Heitinkin tämän ameriikkani suoraan Kullervon 60-luvun toivelauluvihosta
vanha, mutta elossa!
poppamies
31.08.2005 22:24:43

Heitinkin tämän ameriikkani suoraan Kullervon 60-luvun toivelauluvihosta

No siinä tapauksessa tuo toivelauluteksti on p-erseestä.
Myydään EBS MultiComp bassokompura
WanhaWetäjä
01.09.2005 00:13:04 (muokattu 01.09.2005 01:38:45)

Löytyiskö joltakulta sanoja kyseiseen kappaleeseen, kun ei millään jaksais alkaa niitä levyltä kuuntelemaan. Soinnut siinä on sen verran helpot että niitä nyt ei välttämättä tarvisi.
Mutta jos sanat löytyis niin kiittäisin ja kumartaisin.

KUN EI MILLÄÄN JAKSAIS???

No jaksatko sä edes soittaa sitä,saati laulaa,vai pitääkö sekin tapahtua jonkun toisen toimesta,voi vee mitä jengiä täällä pyörii....

EDIT koitas joskus googlea, saattais jopa tärpätä...

Lyrics east virginia....
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
markkuv
01.09.2005 10:06:49 (muokattu 01.09.2005 10:08:41)

KUN EI MILLÄÄN JAKSAIS???

No jaksatko sä edes soittaa sitä,saati laulaa,vai pitääkö sekin tapahtua jonkun toisen toimesta,voi vee mitä jengiä täällä pyörii....

Ehdotus ylläpidolle, perustetaan oikeiden ammattilaisten Muusikoiden.net jonne WW:n kaltaiset jäsenet voivat hakeutua, met tavalliset tallaajat voitaisiin sitten kirjoitella täällä "amatööriosastolla";-)
WanhaWetäjä
01.09.2005 10:57:05 (muokattu 01.09.2005 10:57:57)

Ehdotus ylläpidolle, perustetaan oikeiden ammattilaisten Muusikoiden.net jonne WW:n kaltaiset jäsenet voivat hakeutua, met tavalliset tallaajat voitaisiin sitten kirjoitella täällä "amatööriosastolla";-)

Älä viitsi....

Kysymys on ainoastaan joidenkin ihmisten ns omasta aktiiviteetista tai paremminkin sen puutteesta...

Lähes biisin kun biisin englanninkieliset tekstit löytyvät googlella,varmasti helpompaa kuin kysyä täältä?Kokeiles,Markku hyvä:-)

Usko tai älä,mä olen myös avittanut ihmisiä tekstien ja lappujen muodossa,kuin myös saanut apua kun ei ole googlella löytynyt esmes kotimaisen biisin tekstiä;-)

Mua vaan ärsytti kysyjän asenne "kun ei millään jaksais"kun asian ois voinut hoitaa näin:googleta lyrics east virginia,ei ole vaikeeta?
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
uruttaja
01.09.2005 10:59:24
Komppia.
markkuv
01.09.2005 11:01:30

Älä viitsi....

Kysymys on ainoastaan joidenkin ihmisten ns omasta aktiiviteetista tai paremminkin sen puutteesta...

Lähes biisin kun biisin englanninkieliset tekstit löytyvät googlella,varmasti helpompaa kuin kysyä täältä?Kokeiles,Markku hyvä:-)

Usko tai älä,mä olen myös avittanut ihmisiä tekstien ja lappujen muodossa,kuin myös saanut apua kun ei ole googlella löytynyt esmes kotimaisen biisin tekstiä;-)

Mua vaan ärsytti kysyjän asenne "kun ei millään jaksais"kun asian ois voinut hoitaa näin:googleta lyrics east virginia,ei ole vaikeeta?

Onhan se näinkin, minua vaan harmittaa se, että sinä noilla "purkauksillasi" voit säikytellä sinua ja kommenttejasi tuntemattomia pois täältä kirjoittelemasta - enemmän minua ärsyttää tuo TALU-viritys kuin ihmisten asialliset kysymykset
uruttaja
01.09.2005 11:04:54
Minusta tuo WW:n juttu on ihan jees. Jos sitä ei ota vittuiluna, niin siinähän on selkeä ohje googlettaa.

Mahtuu tänne varmaankin näitä Suvivalssin soinnun kyselijöitä, mutta eihän niihin ole pakko vastata.
El Condor
01.09.2005 11:15:35
Minusta tuo WW:n juttu on ihan jees. Jos sitä ei ota vittuiluna, niin siinähän on selkeä ohje googlettaa.

Yhdyn. Ja tuosta googletuksesta sen verran, että pitkän päälle paljon parempi vaihtoehto on plokata ne sanat itse. Vaikkei joka enklanninkielinen sana oikein olisikaan, niin ei ne turakaiset sitä huomaa. Samalla oppii itse kieltä, ja ehkäpä sanoja plokkaillessa jää mieleen jotain hyödyllisiä ja huomionarvoisia asioita kappaleen sävelkielestäkin.

Kyllähän melkein mihin tahansa biisiin saa (kyseenalaiset) soinnut ja (myös kyseenalaiset) sanat netistä. Vaan ei siinä opi mitään.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
Sertzo S
01.09.2005 11:16:38

Kyllähän melkein mihin tahansa biisiin saa (kyseenalaiset) soinnut ja (myös kyseenalaiset) sanat netistä. Vaan ei siinä opi mitään.

Näin!
jon lord
01.09.2005 11:38:39
Yhdyn. Ja tuosta googletuksesta sen verran, että pitkän päälle paljon parempi vaihtoehto on plokata ne sanat itse. Vaikkei joka enklanninkielinen sana oikein olisikaan, niin ei ne turakaiset sitä huomaa. Samalla oppii itse kieltä, ja ehkäpä sanoja plokkaillessa jää mieleen jotain hyödyllisiä ja huomionarvoisia asioita kappaleen sävelkielestäkin.

Komppia!!Mä tuolla aikaisemmin kirjoitinkin että silloin ennen vanhaan kun ei ollut mitään nettejä niin blokkailtiin kaikki suhisevilta c-kaseteilta. Englannin kieliset sanat ja vaikeitakin biisejä. Ei ne aina oikein mennyt mutta yleisö ei sitä erottanut kun vedettiin Remu foneettisesti.Nuottikirjoituksen oppi tuolla tavalla ja kun menin myöhemmin opiskelemaan niin 2 solfakaan ei tuottanut vaikeuksia kun osasi kuunnella sointudiktaatteja vaikka merkkasinkin niitä sointumerkein niin opettaja hyväksyi ne koska ne oli oikein. Kyllä tuo taito tuli opittua ihan pääosin siitä että vuosikaudet tuli blokkailtua biisejä kaseteilta.Sitäpaitsi korva kehittyi niin ettei tarvi joka biisiin lappuja tihrutella.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Sertzo S
01.09.2005 11:41:36
Komppia!!Mä tuolla aikaisemmin kirjoitinkin että silloin ennen vanhaan kun ei ollut mitään nettejä niin blokkailtiin kaikki suhisevilta c-kaseteilta. Englannin kieliset sanat ja vaikeitakin biisejä. Ei ne aina oikein mennyt mutta yleisö ei sitä erottanut kun vedettiin Remu foneettisesti.Nuottikirjoituksen oppi tuolla tavalla ja kun menin myöhemmin opiskelemaan niin 2 solfakaan ei tuottanut vaikeuksia kun osasi kuunnella sointudiktaatteja vaikka merkkasinkin niitä sointumerkein niin opettaja hyväksyi ne koska ne oli oikein. Kyllä tuo taito tuli opittua ihan pääosin siitä että vuosikaudet tuli blokkailtua biisejä kaseteilta.Sitäpaitsi korva kehittyi niin ettei tarvi joka biisiin lappuja tihrutella.

Samoilla lääkeillä on oppia saatu, joten komppia!
C7
01.09.2005 11:44:53
No siinä tapauksessa tuo toivelauluteksti on p-erseestä.
Kuten myös ison D:n version teksti aikoinaan. Kaikesta täälläkin saa väännön aikaan..huh
vanha, mutta elossa!
baron
01.09.2005 11:45:18

Kyllähän mä suht vähällä vaivalla olisin saanut Metsämökin tontun sanat plokattua, jos olisi ollut äänite.
Samoin pyysin "Miesten tähden" piisin kolmea sointua.
Varmaan olisin itsekin pystynyt, jos olisi ollut äänite tai muistanut, miten piisi menee.

Uskalsin pyytää niitä palstalta ja sain kiitettävän hyvän palvelun.

Kyllä mun mielestä täällä saa helppojakin asioita pyytää ja kyllä mä autan vittuilematta, jos vain voin.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
El Condor
01.09.2005 11:56:19
Kyllähän mä suht vähällä vaivalla olisin saanut Metsämökin tontun sanat plokattua, jos olisi ollut äänite.
Samoin pyysin "Miesten tähden" piisin kolmea sointua.
Varmaan olisin itsekin pystynyt, jos olisi ollut äänite tai muistanut, miten piisi menee.

Kiinnitän tässä huomioni kummassakin tapauksessa esiintyvään kohtaan "jos olisi ollut äänite". Ketjun aloittajan tapauksessa äänite ilmeisesti löytyy.

Minulla nosti tässä ketjussa karvat pystyyn nimenomaan tuo "ei millään jaksais" -sanamuoto. Voipi olla tietysti vain onnettoman huono sanavalinta, enkä soisi ketjun aloittajan peljästyvän lopullisesti kärkkäitä kommentteja. Ja tulihan niitä sanojakin, useampikin versio.

En kuitenkaan haluaisi, että tästä palstasta tulisi mikään nuotti- ja sana-automaatti, ja toivoisin, että palstaa käytettäisiin tähän tarkoitukseen vain kiireellisissä tapauksissa ja silloin, kun kaikki muuta keinot on jo käytetty.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)