Wonder 26.08.2005 18:25:20 | |
---|
Mitäs kaikkea hienoa tämä tyyppi on tehnyt? Olen kuunnellut tässä viime aikoina erityisesti Mountain Dance-levyä, ja se kolahtaa kyllä erittäin kovaa! |
Notefix 26.08.2005 18:45:42 | |
---|
Dave Grusin on tehnyt vaikka mitä hienoa. Mun mielestä loistava säveltäjä, sovittaja & soittaja, jolla on hieno melodia-ja harmoniataju. Pitkän linjan mies ja melkein kaikki äijän tuotokset on mun mielestä hyviä ja musikaalisia. Itse diggailen paljon Grusinin elokuvamusasta, jossa yhdistyy hyvin monitaitoinen osaaminen. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Sammo 30.08.2005 12:52:03 | |
---|
Mitäs kaikkea hienoa tämä tyyppi on tehnyt? Maailman hienoimman teeveetunnarin St. Elsewhere (oisko ollut suomeksi Sairaalan Syke tai jotain). Ainakin HELMET-kirjastoista löytyy Dave Grusin/Lee Ritenour/GRP All Stars DVD jossa on muutama kasaristudiolive, ja ainakin se toinen on melko viihdyttävä (siinä on just Mountain Dance, tuo tunnari jne.). Mutta silti Grusinin uran kohokohta on mun mielestä Michelle Pfeifferin Makin' Whoopeen säestäminen Fabulous Baker Boysissa (Jeff Bridgesin näyttelemänä tosin...) |
M.i.k.key 30.08.2005 12:56:52 | |
---|
Mä lopetan nää hommat! |
Wonder 30.08.2005 18:15:42 | |
---|
wow, kaveri on ehtinyt muutaman levyn vääntää! |
Anonymous-jazz 31.08.2005 11:55:55 | |
---|
Grusin on ainakin idoli monelle. Let the music speak |
Listailkaahan tänne jotaan hyviä biisejä/levyjä...kattelin vähän netissä discografiaa, ja kaverilla on niin paljon tuotantoa että millä ne hyvät biisit sieltä seasta löytää kun ei kerkeä kuunnella puoliakaan miehen biiseistä :D Mountain Dance-levyn lisäksi juuri tuo St.Elsewhere:n sekä On Golden Pond-leffan teema iskee...An Actor's Life on hyvä biisi...niin ja Lee Ritenourin kanssa tehty Early A.M. Attitude myös. |