Aihe: Voiko musiikki miellyttää kaikkia?
1 2 3 4
Sperm Donor
30.08.2005 21:46:22
Täähän on helppo, ei missään nimessä. Eihän kaikkien edes tarvitse välittää musiikista ja vaikka "kaikki " ihmiset pitäisivät musiikista niin aina löytyy joku joka ei diggaa, ja miksi pitäisikään?
zorro
30.08.2005 21:48:41
Musiikin tarkoitus on nimenomaan miellyttää kuulijoita: rentouttaa, tanssittaa, tehdä murheelliseksi, tehdä iloiseksi jne.

säveltäjä sen päättää mihin se musiikki on tarkoitettu. suurinosa trendimusiikista on käsittääkseni tarkotettu tekemään vitusti rahaa. siihen auttaa se että päässään tanssimaan biittiä taikka sitten hitaita. taiteellista arvoa ei tarvi miettiä kun sitä rahaa tulee jokatapauksessa.
saundi lähtee tukasta! Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. Suhteettomat toverit #6 IMIK #34
sikanaama
31.08.2005 11:55:45
Livenä ainakin musiikki mielyttää useampaa ihmistä, siis niitä paikallaolioita. Vaikka eivät muuten sellaista kuuntelisi. Ja niistä osa on humalassa.
Käyn salilla vain koska rakastan sinua.
tähtivaeltaja
31.08.2005 15:09:39
Voiko musiikki miellyttää kaikkia?

Määrittele 'kaikki'. ? ? ?
Naama-amis
31.08.2005 17:03:59
Voiko musiikki miellyttää kaikkia?

Ei tosiaan voi eikä pidäkään.

Musiikissa pätee sama kuin autoissa. Mitä enempi kokijoiden kommentit sijoittuvat sinne arvosteluskaalan äärimmäisimpiin äärilaitoihin, sen parempi.
JohnnyLee
02.09.2005 22:55:32

Eiköhän hengellistä musiikkia ole ihan yhtä monenlaista kuin hengetöntäkin. Minä taas ihmettelen ihmisiä, joille kelpaa vain hengetön musiikki...

Ja ei, Kingston Wall ei tähän päivään mennessä ole herättänyt minussa minkäänlaisia tuntemuksia. Paras adjektiivi kuvaamaan bändin musaa onkin "tylsä", jos siis minulta kysytään. Kiitokset arvalle, että otit asian puheeksi ns. hyvissä ajoin. :)

Ei ole! Hengellisessä musiikissa on tiukat rajoitukset. Kuuntele vaikka http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/
ja totea itse. Ja samaan hengenvetoon totean omasta puolesta, että on typerää lähteä ihan vakavissan sotkemaan uskontoa musiikkiin ja tällä tarkoitan molempaa ääripäätä. Mulle musa on vaan harrastus, ei sen enempää.
Tarpeeksi kauan kun hakkaa päätä seinään, kyllä se seinä antaa periksi!
jjylli
03.09.2005 01:50:55
Eiköhän hengellistä musiikkia ole ihan yhtä monenlaista kuin hengetöntäkin. Minä taas ihmettelen ihmisiä, joille kelpaa vain hengetön musiikki...

Ja ei, Kingston Wall ei tähän päivään mennessä ole herättänyt minussa minkäänlaisia tuntemuksia. Paras adjektiivi kuvaamaan bändin musaa onkin "tylsä", jos siis minulta kysytään. Kiitokset arvalle, että otit asian puheeksi ns. hyvissä ajoin. :)

sano muuta. ihan kökköö koko kinkkari. semmosta mölinää. ei soitto suju laulusta nyt puhumattakaan
M-Juhana
03.09.2005 02:00:43

No ei toimi tuokaan kaikille, esim Jucciz ei dikkaa.

Niil oli ni paskat vehkeet !!
Siitä se johtuu !!

No Jucciz ny ei ymmärrä elämästä muutenkaan mitään.
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
jjylli
03.09.2005 02:12:45
Niil oli ni paskat vehkeet !!
Siitä se johtuu !!

No Jucciz ny ei ymmärrä elämästä muutenkaan mitään.

no no ainakin Juccizilla on oma mielipide ja sitä on syytä kunnioittaa.
ihan on kuule yhtä oikeessa ku sä tai mä
M-Juhana
03.09.2005 02:31:05

no no ainakin Juccizilla on oma mielipide ja sitä on syytä kunnioittaa.
ihan on kuule yhtä oikeessa ku sä tai mä

Ei ole !
Sillä on ultimate gear syndrome !!

Soittaa ei voi kuin 2000 € vehkeillä !!
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
jjylli
03.09.2005 02:48:16
no mutta sehän on tosi hienoo jos sillä on hyvät kamat
Teijo K.
03.09.2005 10:07:57

Ei ole !
Sillä on ultimate gear syndrome !!

Soittaa ei voi kuin 2000 € vehkeillä !!

Hoh hoh. Ne Juccizen laitteet on oikeasti ihan halpat. Se nuppikin on ovh. 270€.
Munsta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)