Jucciz 31.08.2005 01:44:05 (muokattu 31.08.2005 01:44:31) | |
---|
Jos jostain löydät Korg DT-3:n, voin suositella. Aivan hyvä mittari ja menee pieneen tilaan. Vie korkeussunnassa alle puolet Boss-pedaalista. Kuvassa ylhäällä keskellä: http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/fx/pedalboard.jpg Viritin kalibroituu 435-445Hz:iin, ääniala huikeat 7 oktaavia eli bassokin virittyy tuolla hienosti (kokemusta on). Toimii muuntajalla ja paristolla. En keksi valittamisen aihetta. On palvellut jo kohta 100 keikalla viimeisen 3 vuoden aikana - täysin ongelmitta. Ja maksoi muistaakseni alle 40 euroa. Käytettynä, tosin. |
Ei mulla ole ollut ongelmia kovassakaan valossa. Ja saahan sitä tarvittaessa suojattua valoltakin ilman mitään ihmeitä. Pelkkä paperi riittää. Hmm. Otanpa uudelleen harkintaan tuon. Boss TU-2 minulla oli pari vuotta käytössä, hankin sen aikanaan oitis kun tulivat kauppoihin. Kuinka ollakaan, eräänä kauniina päivänä se kaatui, tilttasi ja sekosi eikä huolto enää tietenkään mennyt takuun piikkiin. Tykkäsin kovasti stream-moodista, sen avulla viritys keikalla oli todella tuskatonta. Onko kellään muulla ko. pedaali kosahtanut käytössä? Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
Kapane 31.08.2005 12:37:40 | |
---|
Hmm. Otanpa uudelleen harkintaan tuon. Boss TU-2 minulla oli pari vuotta käytössä, hankin sen aikanaan oitis kun tulivat kauppoihin. Kuinka ollakaan, eräänä kauniina päivänä se kaatui, tilttasi ja sekosi eikä huolto enää tietenkään mennyt takuun piikkiin. Tykkäsin kovasti stream-moodista, sen avulla viritys keikalla oli todella tuskatonta. Onko kellään muulla ko. pedaali kosahtanut käytössä? Ei ole, enkä ole kyllä kuullutkaan, että jollakulla olisi. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
Fide 31.08.2005 13:06:04 | |
---|
Jos jostain löydät Korg DT-3:n, voin suositella. Aivan hyvä mittari ja menee pieneen tilaan. Vie korkeussunnassa alle puolet Boss-pedaalista. Kuvassa ylhäällä keskellä: http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/fx/pedalboard.jpg Komppaan. Sama peli käytössä jo kohta vissiin kymmenettä vuotta. Mulla menee Ernie Ball Volumesta piuha tuohon, eli virityksen ajaksi volume nolliin ja sitä rataa. Oiva ratkaisu, eikä syö soundia =) (omakuvassa) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
HeavyMachinery 31.08.2005 13:08:38 | |
---|
Korg DT-10 ellei sitä ole jo edellä hoettu :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Lapis 31.08.2005 16:53:31 | |
---|
Korg DT-10 ellei sitä ole jo edellä hoettu :) Joo. Paras! Kirkkaiden ledien ansiosta voi olla lavalla vaikka missä ja aina näkyy. Tauoilla on mukava polkaista viritin päälle jolloin katkaisee signaalin vahvarille. Ja virettä pystyy hienosäätää ja napista tiputtaa puolisävelaskeleita niin paljon kuin sielu sietää! |
Jag 31.08.2005 17:23:04 | |
---|
Jos jostain löydät Korg DT-3:n, voin suositella. Aivan hyvä mittari ja menee pieneen tilaan. Vie korkeussunnassa alle puolet Boss-pedaalista. Kuvassa ylhäällä keskellä: http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/fx/pedalboard.jpg mulla on vähän vastakkaisia kokemuksia. Koulussa aikanaan oli tommonen ja arghh.. Iha kauhee peli virittää kitara. En sit tiiä oliko viritin rikki. Virittäessä ledit vispas ihan miten sattuu alimman ja ylimmän äänen välillä. Välillä taas ei ottanut ollenkaa kitaran ääntä luettavakseen. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Defactor 31.08.2005 17:25:15 | |
---|
mulla on vähän vastakkaisia kokemuksia. Koulussa aikanaan oli tommonen ja arghh.. Iha kauhee peli virittää kitara. En sit tiiä oliko viritin rikki. Virittäessä ledit vispas ihan miten sattuu alimman ja ylimmän äänen välillä. Välillä taas ei ottanut ollenkaa kitaran ääntä luettavakseen. Onhan se jo aika luxusta, että koulussa on viritin. |
Fortune 31.08.2005 19:15:11 | |
---|
Korg DT-10 ellei sitä ole jo edellä hoettu :) Ääni täältäkin. Toimii loistavasti, katkaisee signaalin jos niin haluaa, toimii riittävän tarkasti keikkakäyttöön. Äänityskäytössä viritän AP Tunerilla sitten, keikoilla ja treeneissä DT-10 (minulla on se jalopuun värinen, lällällää :) toimii loistavasti. Vaikka minua ahdistaakin, että se on lautani ainoa digitaalinen vempain :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusi Demo tarjolla... |