Karlsson 30.08.2005 22:27:55 | |
---|
Niin, koskaan ei ole liian myöhäistä! Suosittelen kuitenkin Elixirien ostamista ja vaihtamista kolmen kuukauden välein. Vähintään. Ai elixirien vaihtamista kolmen kuukauden välein? "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Teijo K. 30.08.2005 22:28:40 | |
---|
Ai elixirien vaihtamista kolmen kuukauden välein? Ja fastfrettiä pullo per kuukausi. Munsta. |
Niskamies 30.08.2005 22:30:20 | |
---|
Ai elixirien vaihtamista kolmen kuukauden välein? Nytkun sanoit, niin onhan toi aika harvoin. Jos puolentoista kuukauden välein vaihtais, niin hyvä olis. Virallisesti semi-pro! |
jjylli 31.08.2005 04:31:33 | |
---|
eliksiiriä teill on.. |
Teijo K. 31.08.2005 07:41:10 (muokattu 31.08.2005 07:47:50) | |
---|
eliksiiriä teill on.. On miulla pari pulloa tuola kirjahyllyn päällä. Siis eliksiiria, eli irlantilaista viskiä. Munsta. |
Karlsson 31.08.2005 08:40:08 | |
---|
Nytkun sanoit, niin onhan toi aika harvoin. Jos puolentoista kuukauden välein vaihtais, niin hyvä olis. Mä oon ymmärtäny että Elixireissä toi tietty kirkkaus pysyy ja pitkään. Puolentoista kuukauden välein on tavallisillekin kielille ihan helvetin usein. Itseasiassa munsta on kannattavempaa pistää rahansa vaikka soitto-oppaisiin ja opetella soittamaan sen sijaan että nysvää klinketiklonketi soundin kanssa. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
pardy 31.08.2005 10:14:36 | |
---|
Mä oon ymmärtäny että Elixireissä toi tietty kirkkaus pysyy ja pitkään. Puolentoista kuukauden välein on tavallisillekin kielille ihan helvetin usein. Itseasiassa munsta on kannattavempaa pistää rahansa vaikka soitto-oppaisiin ja opetella soittamaan sen sijaan että nysvää klinketiklonketi soundin kanssa. Sarkasmia, anyone? Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Sarkasmia, anyone? Ei tipu. Kielet (varsinkin ihan kuolleet) o pyhä asia jota ei pidä pilkkaaman, tai bassosi poltetaan hanuriisi pykätyssä kokossa. Voin sanoa että tod näk kirvelee jonkin verran. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |