belarusman 29.08.2005 17:29:49 | |
---|
Diggaileeko/ muistaako kukaan kyseistä orkkaa? Ite olin joskus 80-luvun puolessa välissä ostanut bändin " Good & Gone"- ep:n ja sattumalta kaivoin sen esiin ja huomasin että olipa mahtavaa rytinää! En tiedä orkesterista yhtään mitään; toimiiko vielä ja mitä levyjä tekivät?? Itsellä löytyy Bikini Red, Totally Religious, Gun shy ja tuo em. ep levy! Metka bändi kun samalla levyllä oli valssista rockabillyyn musiikkityylejä. Tutustukaa ihmeessä jos jostain löytyy!! Muistaakseni kävivät joskus Suomessakin aikoinaan, mutta milloin sitä en muista. Crossroads calling... |
Feggy 29.08.2005 18:21:47 | |
---|
Diggaileeko/ muistaako kukaan kyseistä orkkaa? Ite olin joskus 80-luvun puolessa välissä ostanut bändin " Good & Gone"- ep:n ja sattumalta kaivoin sen esiin ja huomasin että olipa mahtavaa rytinää! En tiedä orkesterista yhtään mitään; toimiiko vielä ja mitä levyjä tekivät?? Itsellä löytyy Bikini Red, Totally Religious, Gun shy ja tuo em. ep levy! Metka bändi kun samalla levyllä oli valssista rockabillyyn musiikkityylejä. Tutustukaa ihmeessä jos jostain löytyy!! Muistaakseni kävivät joskus Suomessakin aikoinaan, mutta milloin sitä en muista. Tavastialla olivat ja kova keikka oli. Mutta eikö tämä kuuluisi enemmän tuohon rock jne. osastoon? |
Jungleman 30.08.2005 08:56:37 | |
---|
Diggaileeko/ muistaako kukaan kyseistä orkkaa? Ite olin joskus 80-luvun puolessa välissä ostanut bändin " Good & Gone"- ep:n ja sattumalta kaivoin sen esiin ja huomasin että olipa mahtavaa rytinää! En tiedä orkesterista yhtään mitään; toimiiko vielä ja mitä levyjä tekivät?? Itsellä löytyy Bikini Red, Totally Religious, Gun shy ja tuo em. ep levy! Metka bändi kun samalla levyllä oli valssista rockabillyyn musiikkityylejä. Tutustukaa ihmeessä jos jostain löytyy!! Muistaakseni kävivät joskus Suomessakin aikoinaan, mutta milloin sitä en muista. -85, Valkeakoski, Koivu ja tähti -festarit. Näin o. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
jjylli 30.08.2005 14:11:20 | |
---|
mä näin ruisrockissa 85. oli raju |
KooAa 30.08.2005 14:44:27 | |
---|
Tavastialla olivat ja kova keikka oli. Mutta eikö tämä kuuluisi enemmän tuohon rock jne. osastoon? Siellä olin. Olikos muuten vielä kahtena päivänä? Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Feggy 30.08.2005 14:47:57 | |
---|
Siellä olin. Olikos muuten vielä kahtena päivänä? En kyllä jaksa muistaa... |
En kyllä jaksa muistaa... Tavastialla olin minäkin. Väittäisin, että soittivat tuolloin vain yhden keikan, mutta enpä mene vannomaan... |