Jormaz 29.08.2005 20:28:48 | |
---|
Oootex KUULLU kvisted systemssin uutta PITKÄsoittoo?? Vittu mitä ÄIJÄILYY!! Vittu MÄ kuuntelen PELKKÄÄ äijämetallii! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Aerodactev 29.08.2005 20:34:43 (muokattu 29.08.2005 20:37:31) | |
---|
Joo se on hyvä ku yhes biisis tulee sille TUFUFUFUFUTUFUFUFU ja rummut lähtee TUFUFUFUFUFTUMTUFUUTUUM ei vittu ku on kova kohta pitää kelata aina uudestaan ja uudestaan ja heiluttaa tukkkaa ja nätytää /,,/ ku ei meinaa olla järkee ku on niin vitu rankka :D kaljalle -------->
Long = progressive = good
|
Super-Jari 29.08.2005 20:45:08 | |
---|
Mun mielestä se Diabolon uus on paras ku se sanoo PERKELE siinä piisin alussa. MEIKÄ REPEE AINA KU SE ON NIIN VITUN KOVA!!!! Naapurikin tuli sanoo et laita pienemmälle sitä sterota niin meika vaan huusi täysii et AI DOUNT GAVE A FUCK IF YUO HETE ME, MUTHARFOKCER ja lautin oven kii sen naamaan eessä. Vittu että meni naapuri hiljaseks! Sen jälkeen laittoin ZAKK VITU VULDEE stereoon ja soitin mukana HIRVEEELLÄ SÄRÖ SOUNDILLA JA VOIMALLA niin tuli se naapuri tippa simlässä pyytään anteeks että oli häirinny mun kalja olut iltaa. Meikä vaa sano ett MEE KOTIIS ITKEE MEIKÄ OTTAA NYT KESKARII JA SÄ MEET NUKKUU HIMAAAS!! Pikkuse ne pelkää meikää täällä JO!! Joskus pitää: REVITTÄÄ
kultsi-pallo |
Jormaz 29.08.2005 21:01:49 | |
---|
VITTU se ZAKKK on ÄIJÄ! Fanitan sitä, oon AINA fanittanu!!! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Super-Jari 29.08.2005 21:03:32 | |
---|
Sehän vittu suuttuessaaan ottaa vaikka birlajdi kepin ja hakkaa sillä!!!!! Se sen bullshieye on ehkä VITTUN SIISTIEN KITARA MITÄ ON IKINÄ TEHETY!!! Sillä lähtis varmaan vittu hevit ja RANKKAT METALLIT!!! Ei ole mikkää him tai pikku gee soitin!!!!!!!!!!!! Joskus pitää: REVITTÄÄ
kultsi-pallo |
Aerodactev 29.08.2005 23:02:43 (muokattu 29.08.2005 23:03:08) | |
---|
BEER & BOOZE & ÄIJJÄ & PINCH HARMONIKS!! BLACK FUCKING LABEL FUCKING SOCIETY FUCKIN ZAKK FUCKING WYLDEEEEEEEEEEEE JA SLAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER /mm/
|
KTR 29.08.2005 23:54:38 | |
---|
hevi medal puku ei oo naurettava SE JOKA MUUTA VÄITTÄÄ ei juo varmaa ees kaliaa tai kuuntele aitoo metallii!!! aidon hevi kalia miehen tunnistaa: näyttää /../-hevi merkkiä aina |
Super-Jari 30.08.2005 06:54:08 | |
---|
Meikällä on AINA mustat paskaset varkut, musta paskanen rotsi (TIETYSTI MUSTA!!!!!!!!!), rannekeitta vitutisti, pitkä ja paskanen letti (MUSTTA!!!!!!!), maiharit (AINA AUKI!!!!!!!!) (JA MUSTAT!!!!!!!!!) ja sitte joku bändi paita niin ku joku SLAIER!!!! DEATHH!!!!! MEAGDEATH!!!!! INMMORTAL!!!! tai STADOVARIUS!!!!! VOis viikon loppuna ottaa oluttaa ja kuunella heviä TÄYSILLÄ!!! haha!! Kuka tuelee mukaan!!!! MEIKÄ PISTÄÄ HEIVT TE TUOTTE KALJA T ??? Joskus pitää: REVITTÄÄ
kultsi-pallo |
sepeli 30.08.2005 14:57:51 | |
---|
ASIALISTA TEKSTIA!! kaikki eahvy ÄPÄRÄT! tiiättekö bnädin nimeltä: DEADLY MILLITARY!!! HELLsingistä.- soitetaan melo deathg trässi bläkki sekotusta ja kaikkee muutakin sairasta kamaa! esikuvana chaildren of boddom ja kovat!1 esim rotteni,,,käykää tsekkaa dmemo SUOLTOA demolta: "EVERYBODY ASSHOLES ARE ASSHOLE!! BUT I KILL YOURSE!' täält -> mizeri.net/deth KIL ALL ANGLES TO THE DQEATH!! What you see is just a shell of me |
lapio 30.08.2005 15:20:20 | |
---|
taidatte kaikki olla jotain POSEREITA!!11 ei se, että pistää tosi paljon ketjui ja muuta skeidaa tee sust AITOO HEWY MEDAL MIESTÄ jos kuuntelet jotai homo musaa !!! jos pukeutuu ku laiho nii ei se o tosi MEDAL ku !!! kuunnelkaa aitoo MEDALIA kuten TRASH MEDAL JA SPEED MEDAL! NE on MIESTEN musaa ja ainoota oikeeta musaa kaikki muu on pelkkää POSERI SKEIDAA!!!! Live fast, die 72 year old. |
Aerodactev 30.08.2005 18:50:54 (muokattu 30.08.2005 18:51:06) | |
---|
kick they ass!
|
aniks 30.08.2005 20:05:27 | |
---|
KANTRI ON ÄIJIEN MUSAA! PERKELE! "muu" - lehmä |
Super-Jari 30.08.2005 20:48:28 | |
---|
KANTRI ON ÄIJIEN MUSAA! PERKELE! Kartni on sentää oikeilla soitimilla tehtyy musaa eikä mitää vitu goottipaskaa niink u joku eetype, boon jovi tai marduk!!!! Jhoni Cash oli senätään MIES vaikk ei hevi fani mies ollut kaan!!!!!!!!! |
Kartni on sentää oikeilla soitimilla tehtyy musaa eikä mitää vitu goottipaskaa niink u joku eetype, boon jovi tai marduk!!!! Jhoni Cash oli senätään MIES vaikk ei hevi fani mies ollut kaan!!!!!!!!! Niin tai mitää RÄPPII!!!!!! Ne vittu vaan nekruppuhuu siinä ja jotain basssarii laittaa EIKÄ EES TUMPABASSARII KOSKAAAN!!! Vittu on hyvä ku Möröthaedin NIkki Dii psitää tupla jalka bassssari komppii nii meikällä alkaa AINA HIRVEE MOSH AUS JA VITTU LETTI HEILUU!!!!!!!!!! |
Pelsi 30.08.2005 22:13:14 | |
---|
taidatte kaikki olla jotain POSEREITA!!11 ei se, että pistää tosi paljon ketjui ja muuta skeidaa tee sust AITOO HEWY MEDAL MIESTÄ jos kuuntelet jotai homo musaa !!! jos pukeutuu ku laiho nii ei se o tosi MEDAL ku !!! kuunnelkaa aitoo MEDALIA kuten TRASH MEDAL JA SPEED MEDAL! NE on MIESTEN musaa ja ainoota oikeeta musaa kaikki muu on pelkkää POSERI SKEIDAA!!!! Nii just! Tai sitten jotain RANKKAA LÄK MEDALIA niinku Bodom tai 69 Ais! Parasta THRASH MEDALIA on muute AIRON MAIDEN, ku niillä on se ENTTER SANTMANiki! Meen laittaa IRKKIIN kuvia, joissa ollaan kavereitten kanssa metässä MOOTTORI SAHAN kanssa! THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Aerodactev 30.08.2005 22:42:51 (muokattu 30.08.2005 22:43:05) | |
---|
On se heavy metal kyllä mainiota musiikkia. Toisinaan kun töistä kotiin tulen niin pistän vähän Acceptia soimaan ja vitsillä vaimolle esitän, kuinka lyön pari sointua ilmakitarasta.
|
Super-Jari 30.08.2005 22:47:10 | |
---|
Minäkin olen monasti perjantaina iltalenkin jälkeen suihkusta tullessa laittanut stereoista hieman Deep purplea tai Led Zeppeliniä soimaan ja nauttinut lasin hyvää punaviiniä. Joskus vaimon kanssa intoudumme ihan tanssimaan kun tulee jokin menevämpi kipale. Heavy on minulla ollut aina veressä. "Jytää" kuten tapasimme nuorempana sanoa. Menen laittamaan lapset nukkumaan nyt. |
Jormaz 30.08.2005 22:48:02 | |
---|
HAH! mä jouduin OLEE rippileiril ilman mun MEIDEN levyi!!! Haha! Kun pääsin himaan - KUUNTELIN meidenii IHAN VIT*STI11 In Goth We Trust! The 666 Club #4
Snowblind 31.08.2005 03:29:20 | |
---|
HAH! mä jouduin OLEE rippileiril ilman mun MEIDEN levyi!!! Haha! Kun pääsin himaan - KUUNTELIN meidenii IHAN VIT*STI11 V*TU mul oliki riparil AIRON MEIDANIT ja METALIGAT mukan ja kuunteli IHA TÄYSII v*ttuku se pappi oli iha h*mo ku väitti et jotai SAATANAN PALVOJA MUSAA ite kuuntelee jotai RÄPPII kuiteki eissäääh mikä VÄPELÖ! I'm not insane, I'm just smarter than you. |
lapio 31.08.2005 13:42:42 (muokattu 31.08.2005 13:43:11) | |
---|
"Jytää" kuten tapasimme nuorempana sanoa.
Kyllä silloin meidän nuoruudessa oli se hevikin vielä musiikkia, nyt on vain sellaista kauheaa örinää ja meteliä. Eihän tuosta saa mitään selvää, minkä ihmeen vuoksi pitää olla sellaiset niin sähköiset soundit niissä kitaroissa, ei Richie Blackmorellakaan aikoinaan semmoisia. Eikä kukaan rumpali osaa nykyisin soittaa kuten Ian Paice aikanaan! Pelkkää kilistelyä nykyisin ja sillä oli myös tyylikkäät silmälasit. Nykyisin taitaa tuo nuorison jytä "musiikki" olla jo niin hurjaa ja vaarallista, että ei sitä uskalla kuunnellakkaan vanha, kun ei mitään tajua. Pistänpä yölintua soimaan, Simo Silmu se sentään osaa laulaa eikä karjua! Live fast, die 72 year old. |