Aihe: Airon musiikin toimitusajoista
1
Kitaranraiskaaja
01.06.2003 13:00:13

Päivää.

Huomenna tulee neljä viikkoa täyteen siitä kun laitoin netin kautta tilaukseen Mr. Bunglen "Mr. Bungle":n ja Jukka Gustavsonin "Between fire and ice":n, Mr.Bunglen levyä heiltä ei silloin löytynyt varastosta. Kauanko yleensä kestää, että he saavat hommattua jonkun levyn varastoon? Mielestäni on kestänyt jo aivan liian kauan.
Sano EI lehtimyyjille.
Arry
01.06.2003 18:07:17
Lisäkysymys: Löytyykö tuota levyä Suomesta? Jos ei niin tuo neljä viikkoa ei ole aika eikä mikään. Jos löytyy niin sitten tuo on ehkä vähän liikaa. Näin mutu-tuntumalla.
Kaikki on hyvin niin kauan kun voi syyttää muita.
Kitaranraiskaaja
01.06.2003 18:19:18

Lisäkysymys: Löytyykö tuota levyä Suomesta? Jos ei niin tuo neljä viikkoa ei ole aika eikä mikään. Jos löytyy niin sitten tuo on ehkä vähän liikaa. Näin mutu-tuntumalla.

En tiedä, löytyykö Suomesta.
Sano EI lehtimyyjille.
Bantuteurastaja
01.06.2003 18:43:33 (muokattu 01.06.2003 18:44:08)
Tuskin sentään yltävät Swampin toimitusaikoihin. Joskus meni valehtelematta varmaan puoli vuotta, ja olin jo unohtanut koko tilauksen, kun sellainen postin läpyskä tipahti postiluukusta. Eipä tietenkään ollut rahaa lunastaa juuri silloin, hyvä kun eivät viitsineet edes varoittaa tuleeko se paska vai ei, ja milloin.
IceChylos
01.06.2003 18:44:39
Airon musiikissa levyt tulevat yleensä nopeasti, noin viikossa. Myös Japanista tilatut pitäisi tulla parin viikon sisällä. Itse tilasin kuitenkin joskus Crimson Tide - soundtrackin Ameriikasta, ja se viipyi n. 2 kk. Niitä kun ei enää montaa löytynyt mistään...
Mutta normaalisti siis nopeammin.

Ja levytilaukset niille tulee aina tiistaisin, eli sillon kannattaa kysellä.
Kitaranraiskaaja
01.06.2003 18:46:47

Ja levytilaukset niille tulee aina tiistaisin, eli sillon kannattaa kysellä.

Pitää vissiin lähettää sähköpostia tiistaina.
Sano EI lehtimyyjille.
lxi
01.06.2003 18:49:30
Pitää vissiin lähettää sähköpostia tiistaina.

Tai soitat. Ja miksei jo huomenna?

Ainoa Bunglen debyytti, jonka olen Jyväskylässä nähnyt, oli Free Record Shopin hyllyssä ja se oli Japanin-importti.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Ai mää vai?
01.06.2003 19:14:24
4 viikkoa on hiton pitkä aika odotella levyjä.
Ei kait edes swamppi pysty tähän?
Oon pari kertaa tilannut www.ariman.fi putiikista,sieltä tuli viikossa.
Hyvää jatkoa jos oma ei riitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)