Zeni 29.08.2005 22:13:57 | |
---|
Pitää hakia lähiaikoina uudet putket tohon Marsuun. Pääteputkina on 2x EL34. Uraltonelta kurkkasin että paikalle menee 6L6GC, KT66, KT88, 5881 noiden EL34 lisäksi. Kokeiltu on Sovtekkejä ja JJ putkia joista JJ:t oli HUOMATTAVASTI paremmat. Mitään mukavia suosituksia vai onko noilla suuriakaan eroja yleensä ottaen ? Saakohan mistään Tampereelta ? Muuten menee tilaukseen Uraltonelta tai Thomannilta, samalla kun tulee muutakin tilattua. |
Trebla 29.08.2005 22:29:13 | |
---|
DAM: Mothers Against Dyslexia. |
PLO 30.08.2005 14:18:53 | |
---|
Onhan noilla eroja soundissa. Itse oon kokeilemistani EL34-putkista eniten mieltynyt "flying C" Svetlanaan. Custom soundsilta omani ostin. Aikas hintavia, mut sullakin sentään hyvä, kun ei tarvii hommata kuin pari. Itellä ei niin väliä, kun piisaa yks. Voipi panostaa laatuun :) Huomattavasti halvempi ja yllättävän hyvä on myös China. |
Niin musiikkityylinä on rock/raskas rock ja siis moderni, ei kasari. Heviin (Kotiteollisuus) olen käyttänyt tota Boss MD-2:sta. käyn perjantaina hakemassa jotkut. JJ:t kyllä himottaa, mitäköhän eroa tuolla EL34L ja tavallisella on ? Kuulemma jotkut Long life putket ? Käytännön kokemusta kellään. Hintaa saa olla parilla maksimissaan 60euroa. |
Mikko Kankaanpää 31.08.2005 11:24:19 | |
---|
Mitäköhän eroa tuolla EL34L ja tavallisella on ? Kuulemma jotkut Long life putket ? Käytännön kokemusta kellään. Hintaa saa olla parilla maksimissaan 60euroa. JJ:n E34L:äksi yleensä kutsutaan ko putkia. Niiden anoditehohäviö on hieman suurempi kuin normaalien (30W vs 25W:a) mikä tarkoittaa että jos ne biasoidaan samalla tavalla kuin EL34:t on E34L:ssä enemmän headroomia ja elinikäkin on hiukan pidempi. Pari ei maksa 60euroa vaan noin puolet siitä... terv, Mikko http://www.uraltone.com |