PBL! 28.05.2003 21:28:34 | |
---|
Onko täältä tulossa ketään Heinolaan sunnuntaina. Niskalaukaus, Viikate ja AApulanta. Niskalaukaus klo.17.15. :) Perustelkaa. |
aiiT 30.05.2003 10:26:09 | |
---|
Mie tuun sitte ku on Hynynen lavalla. Ehkä. Jos haluan missata tieten tahtoen Zwanin. Mutta Heinolassa on kyllä mukavaa. Synnyinkaupungin hekumaa! "EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa. |
k1mm0 30.05.2003 10:57:01 | |
---|
Mie tuun sitte ku on Hynynen lavalla. Ehkä. Jos haluan missata tieten tahtoen Zwanin. Mutta Heinolassa on kyllä mukavaa. Synnyinkaupungin hekumaa! Onko KT Heinolassa? Itse meen todennäkösesti katsomaan KT:tä Nummirockiin. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta. |
PBL! 30.05.2003 16:13:08 | |
---|
Kotiteollisuus on 6. heinäkuuta. Perustelkaa. |
Dumb 31.05.2003 12:05:42 | |
---|
Minä olen lähdössä tyttöystäväni kanssa Heinolaan jo tänään kun mennään mun mummin ja ukin luokse yöksi (tulee käytyä niitäkin moikkaamassa samalla), jotta ollaan huomenna sitten hyvissä ajoin paikalla tuolla Heinolassa Jyräässä. Aloin ensin miettimään, että laittaisin jonkun tietyn paidan (esim. muusikoiden.netin) päälleni, josta minut tunnistaisi hyvin, mutta tulinkin siihen tulokseen, että taitaa olla aika turhaa kun tuo hiustyyli on aika erottuva kuitenkin. 8-) |
vaiktutus 01.06.2003 10:25:04 | |
---|
Jos tänään ei olisi Louhela Jamia (Vantaalla) saattaisin yrittää lähteä Heinolaan, mutta Louhelassa on Blanket. Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät... |
Minä tulin just tuolta Apulannan keikalta. Olisin jäänyt katsomaan Niskalaukauksen keikan myös, mutta noi bussi aikataulut eivät ollenkaan sopineet (olisin joutunu venailee yli pari tuntia siellä). Yleisöä oli tuttuun tapaan paljon ja meininki sen mukaista. Apulanta aloitti soittamisen klo.15.00 Sami Yli-Pihjalan(Sypsy) kannustamana. Aloitus biisinä toimi Saasta ja sen loputtua Tonille tuli jotain ongelmia kitarakamojen kanssa. Niistä Tontsa kuitenkin selvisi. Parta-Sami heitti jonkun vitsin siinä välissä. Muita biisejä: Ei yhtään todistajaa, Reunalla, Jumala, Maanantai, 0010, Teit meistä, Hiekka, Odotus, Hippo, Viivakoodit. Encorena oli joku Frederikin biisi ja Piiskaa. Oli niitä muitakin, mutta en nyt muista. Keikka oli hyvä ja orkesterilla sekä yleisöllä oli hyvä meininki. "Dream on, dream on, voit silmät sulkee". |
Dumb 02.06.2003 00:24:49 | |
---|
Aloitus biisinä toimi Saasta ja sen loputtua Tonille tuli jotain ongelmia kitarakamojen kanssa. Niistä Tontsa kuitenkin selvisi. Ei yhtään todistajaa -kappaleen alussa ei vissiin taustanauha toiminut tai ainakaan tullut soittajien korvamonitoreihin ja siitä taitelija Wirtanen kävi sitten antamassa hieman palautetta työntekijöille(en). Saman biisin ensimmäisessä säkeistössä sitten miehen Telecaster pimeni ja siitä Toni sitten riemastui lisää. Noh, aika pieniä ongelmia olivat kuitenkin verrattuna joihinkin muihin keikkoihin, joilla kitarakamat on oikutelleet jatkuvasti. Oli muuten ihan hyvät keikat sekä Apulannalta että Niskalaukaukselta! |
JohnJ 02.06.2003 15:27:31 | |
---|
Oli muuten ihan hyvät keikat sekä Apulannalta että Niskalaukaukselta! Mun mielestä taas Viikate oli ehdottomasti päivän paras. Apulannan soundista en pahemmin tykänny vaikka biisit on ihan ok. Niskalaukaus oli hyvä, mutta tietyt biisit alko puuduttaa, kuten esim. 62. |
aiiT 20.06.2003 00:07:44 | |
---|
Mie tuun sitte ku on Hynynen lavalla. Ehkä. Jos haluan missata tieten tahtoen Zwanin. Mutta Heinolassa on kyllä mukavaa. Synnyinkaupungin hekumaa! Tulin vaan lainaamaan itseäni, että eipä tarvi sitä Zwaniakaan sitten missata, ainakaan omasta tahdosta. Heinola here we come! "EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa. |