ToMi88 29.08.2005 16:21:49 | |
---|
Siihen ei vaikuta Tamaismi mitenkään, samaa toteasin vaikka soittelisin edelleen niillä Thundereilla. Aaa, okei. Miksikäs sinä sitten pearlia niin dissaat? |
Niskamies 29.08.2005 16:24:10 | |
---|
Aaa, okei. Miksikäs sinä sitten pearlia niin dissaat? Nokun ne ei tee hyviä rumpuja eikä hardwarea. Mun mielestä. Ja mielipiteistä on turha kinastella. Virallisesti semi-pro! |
Shitmanek 29.08.2005 16:24:16 | |
---|
Aaa, okei. Miksikäs sinä sitten pearlia niin dissaat? Jos Pearli ei vain miellytä? :) |
Koplinki 29.08.2005 19:16:05 | |
---|
Mulla oli sellanen Pearlin IP. Ihan jees se aluksi oli, mutta kun pääsi soittamaan oikeasti hyviä virppoja, niin se kerto totuuden. Terästä sekin. En tiijä, tarkotitko nyt yleisesti teräsvirppoja (ainaki mä sain sellasen kuvan), mutta mun mielest se ei kerro virvelistä mitään, vaikka se oliskii terästä. Rumpalin raamattu = Ted Reed - Syncopation
-V*ittu toi jätkä on dorka...
-ERITTÄIN HYVIN SANOTTU SIELLÄ TAKARIVISSÄ! |
Outkast 29.08.2005 19:18:48 | |
---|
Nokun ne ei tee hyviä rumpuja eikä hardwarea. Mun mielestä. Ja mielipiteistä on turha kinastella. Ole sitten hiljaa. "Se on hyvää koska se on musiikkia" - M.A Numminen |
Niskamies 29.08.2005 19:20:12 | |
---|
En tiijä, tarkotitko nyt yleisesti teräsvirppoja (ainaki mä sain sellasen kuvan), mutta mun mielest se ei kerro virvelistä mitään, vaikka se oliskii terästä. Se kertoo sen että virveli on tehty teräksestä=ei hyvä. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 29.08.2005 19:20:31 | |
---|
Ole sitten hiljaa. Mitäpä jos sä menisit kauppaan ostamaan virvelin ton Pearlin korvikkeeksi. Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 29.08.2005 19:29:09 | |
---|
|
HeavyMachinery 30.08.2005 14:34:07 | |
---|
Nokun ne ei tee hyviä rumpuja eikä hardwarea. Mun mielestä. Ja mielipiteistä on turha kinastella. Mutta thunder on hyvä ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
Mutta thunder on hyvä ? Ei ole. Eipä mulla ole enää Thunderin settiäkään. Mutta hyvin pysyi kaikki ehjänä, kun sellaiset pari vuotta omistin. Virallisesti semi-pro! |
Groovi 30.08.2005 14:35:57 | |
---|
Se kertoo sen että virveli on tehty teräksestä=ei hyvä. Asiaa olis lienee syytä vaikka....perustella? Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Niskamies 30.08.2005 14:38:55 | |
---|
Asiaa olis lienee syytä vaikka....perustella? Sanotaan vaikka niin että montaa eri teräsvirveliä olen kokeillut, eikä yksikään ole kuulostanut ns. pirun hyvältä. Mutta jos tiedät jonkun todella hyväsaundisen teräsvirpan, niin suosittele. Käyn kokeilemassa. Virallisesti semi-pro! |
Tama (Royal Star) 30.08.2005 14:38:58 | |
---|
Asiaa olis lienee syytä vaikka....perustella? juu, perusteluja. onhan mullakin teräsvirppa ;).... mutta kyllä se kuullostaa ihan hyvälle;D sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Groovi 30.08.2005 14:41:26 | |
---|
Sanotaan vaikka niin että montaa eri teräsvirveliä olen kokeillut, eikä yksikään ole kuulostanut ns. pirun hyvältä. Mutta jos tiedät jonkun todella hyväsaundisen teräsvirpan, niin suosittele. Käyn kokeilemassa. Ian Paice signature voisi olla kokeilemisen arvoinen. Aika perus-virppa, mutta soi ihan hienosti. Noi Ludarin melkein kaikki vanhat virpat on kans kokeilemisen arvoisia laitteita. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Niskamies 30.08.2005 14:43:01 | |
---|
Ian Paice signature voisi olla kokeilemisen arvoinen. Aika perus-virppa, mutta soi ihan hienosti. Noi Ludarin melkein kaikki vanhat virpat on kans kokeilemisen arvoisia laitteita. Mä omistin IP:n muutaman kuukauden verran. Supraphonicithan eivät sitten ole terästä. Se on yleinen harhaluulo että olisivat. Virallisesti semi-pro! |
Groovi 30.08.2005 14:46:53 | |
---|
Mä omistin IP:n muutaman kuukauden verran. Supraphonicithan eivät sitten ole terästä. Se on yleinen harhaluulo että olisivat. En luullutkaan että ovat. Jäin käsitykseen että et pahemmin perusta yleensäkään metallivirveleistä. Ja näin ilmeisesti on. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Niskamies 30.08.2005 15:12:30 | |
---|
En luullutkaan että ovat. Jäin käsitykseen että et pahemmin perusta yleensäkään metallivirveleistä. Ja näin ilmeisesti on. Ei mulla ole mitään metallivirveleitä vastaan. Ainoastaan teräsvirveleitä kohtaan. Muitakin metalleja on. Virallisesti semi-pro! |
tthei 30.08.2005 16:00:15 (muokattu 30.08.2005 16:00:33) | |
---|
Jos vaikka rauhotuttaisiin taas vähän ja lopettais tuollanen rivien välistä lukeminen, johtaa vaan entistä kovempaan kinasteluun ja riitelyyn. Jos niskamiehen mielestä teräsvirpat ei soundaa hyvälle, niin sitten ne ei soundaa hänen mielestään hyvälle. Toisaalta jos joidenkin mielestä ne voi soundata hyvälle, niin ei sen takia ole järkeä hermostua. Eiköhän se aikalailla mielipide asia ole että mikä soundaa hyvälle ja mikä ei. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Outkast 30.08.2005 16:29:32 (muokattu 30.08.2005 16:39:21) | |
---|
Niskamies, voin suositella sinulle seuraavia teräsvirveleitä: Sonor S Class Steel Snare 14"x5,5 Pearl Steel Sensitone 14"x5,5" (Sama virveli jota Chad Smith käyttää Slive At Slane Castle DVD:llä tosin eri vanteilla) Pearl Chad Smith signature Tama Steel Hammered 13x4" Efekti/pikkolo: Gretsch Blackhawk 10"x5,5" Itse olen noista jokaista kokeillut. Joskus omistin sellaisen Yamaha Steel Snare mallisen 14"x6" virvelin joka oli muuten todella hyvä hintaisekseen (n. 100e) mutta virityspesät olivat todella huonossa kunnossa joten vire oli aina niin ja näin. Ja tuohon Pearl kommentiin voin vain todeta että on muuten tällähetkellä ylivoimaisesti maailman suurin rumpuvalmistaja :) Ja en sinänsä halua loukata vaan lähinnä muistuttaa että ehkä kannattaisi soittotaidoillasi (niiden pätkien perusteella mitä olen kuullut) keskittyä treenaamiseen eikä kamojen haukkumiseen. "Se on hyvää koska se on musiikkia" - M.A Numminen |
Niskamies 30.08.2005 22:33:07 | |
---|
Ja en sinänsä halua loukata vaan lähinnä muistuttaa että ehkä kannattaisi soittotaidoillasi (niiden pätkien perusteella mitä olen kuullut) keskittyä treenaamiseen eikä kamojen haukkumiseen. Pistäkkö säkin soittopätkiä, niin vertaillaan? Mun mielestä mä olen tehnyt aika monta kertaa selväksi että mä ostan rumpukamoja koska se on kivaa ja tykkään hyvistä saundeista. Rumpalia musta ei sais tekemälläkään. Virallisesti semi-pro! |